Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/13516573/

Заступник головного бухгалтера

Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 5 страниц.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Дребнюх Оксана Іванівна

Професійний Робота у сфері бухгалтерії, аудиту , фінансів. Отримання посади заступника
профіль: головного бухгалтера у стабільній компанії, що активно розвивається.

Маю намір знайти найкраще застосування своїх знань та досвіду, отримати
перспективну, цікаву, стабільну та високооплачувану роботу.

Особисті дані: Дата народження: 17 січня 1976 г.

Адреса: Київ , (р-н Виноградар )

Телефон: моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ел. адреса: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта: 1994 – 1999 – КНЕУ ім. В.Гетьмана (Київський Національний Економічний
Університет ім. Вадима Гетьмана ) за спеціальністю бухгалтерський облік та
аудит в управлінні підприємствами, банками (Диплом магістра).

Додаткова Підвищення кваліфікації : тренінги, семінари, програми з БО, МСФЗ,
конференції Нацкомфінпослуг, НБУ, навчання за базовими курсами підготовки
освіта: головних бухгалтерів, внутрішніх аудиторів небанківських фінансових установ .
(ІПОБ)
Наявність свідоцтва про навчання та успішне складання іспиту за базовим курсом
підготовки внутрішніх аудиторів небанківських фінансових установ (строк дії до
01.12.2025р.).
Професійні навички: Навички раціональної організації бухгалтерського обліку та звітності. Знання всіх
ділянок бухгалтерії. Робота з МСФЗ. Досвід успішного проходження перевірок
контролюючими органами.

Досвід Березень 2022 г – Квітень 2025 – ТОВ «ФІНФОРС» (41717584)
роботи:
(Фінансові послуги - факторинг )

(Сайт Компанії – finforce . com . ua )

https://finforce.com.ua/

Посада: заступник головного бухгалтера – головний бухгалтер – внутрішній
аудитор (з березня 2022 р. – по травень 2025р., основне місце
роботи)

Обов'язки:

• Контроль, аналіз , моніторинг всіх ділянок бухгалтерського функціоналу . При
необхідності проведення виправлень на предмет коректного , своєчасного та
правильного відображення всіх господарських та бухгалтерських операцій у
поточному період ( місяць, квартал, рік). Контроль та аналіз фінансового ,
управлінського обліку .

• Самостійна та безпосередня робота у програмі 1-С: Підприємство 8.3.
Конфігурація: УТП для України редакція 1.2

• Контроль та перевірка всіх ОСВ в 1-С за всіма бух.рахунками на предмет
правильності та коректності проведених операцій; кореспонденції рахунків та
бух.аналітики. (факторингові операції; операції судового характеру щодо
відшкодування кредитної заборгованості клієнтами згідно виконавчих написів ;
контроль платежів та залишків за ПС; відстеження кредиторської/дебіторської
заборгованості; контроль відображень доходних/витратних операцій; операцій
з повернення переплат клієнтам;​ контроль операцій зі страхування
співробітників; операції кредитування та фінансування; контроль операцій з
нарахування та виплати заробітної плати, лікарняних; операції нарахування та
перерахування податків і зборів та ін.)

• Онлайн-банкінг. Робота з різними Клієнт-Банками. Супровід та контроль
платіжного календаря. Проведення банківських платежів.

• Контроль рознесення банківської виписки в 1-С у розрізі бух.рахунків та
аналітики.
• Контроль та супровід первинного бухобліку – електронний документообіг.
Моніторинг сервісів та порталів ЕДО: МЕДоК ; Вчасно ; Електронний кабінет
платника.

• Контроль оформлення та укладання Договорів з фінансової та господарської
діяльності Компанії в частині щодо фінансових розрахунків , виконання
робіт\послуг , їх затвердження та відображення в обліку.

• Інвентаризація відпускних в розрізі співробітників і щомісячне нарахування
резерву відпусток (близько 40 чол.). Коректне відображення за рахунками
бух.обліку з урахуванням кадрових змін (прийом; звільнення; відпустка).

• Контроль за складанням та поданням у строки Об'єднаної звітності за формою
ЄСВ та 4-ДФ.

• Закриття місяця , визначення фінансових результатів у періоді. Часткове
складання форм фінансової звітності (Баланс – Ф№1; Звіт про фінансові
результати -Ф№2; Звіт про рух ГС – Ф№3; Звіт про власний капітал – Ф№4).

• Складання та подання форм статистичної звітності (форма 10-зез; форма 2-п
пiдприємництво ; форма 2-інновація та ін .)

• Участь у формуванні Податкової декларації з податку на прибуток підприємств,
щоквартально.

• Участь у складанні квартальної звітності до НБУ (в МЕДоК )

• Безпосередня участь у проведенні річного аудиту на підтвердження фінансової
звітності Компанії з подальшим наданням результатів держрегулятору (НБУ;
ДФС).

• Підготовка та формування звіту внутрішнього аудитора + супутні документи з
внутрішнього аудиту.

• Самостійне супроводження в 1-С бухгалтерського обліку однієї з
компаній-партнера на загальній системі оподаткування з наступним закриттям
звітних періодів (місяц; квартал; рік). Оформлення та складання повного
комплекту фінансової , бухгалтерської та статистичної звітності.

• Повний супровід: від первинного обліку до складання та подання звітності
ФОПів на 3-ій групі Єдиного податку (кілька ФОП).

• Підготовка та участь у комплексній документальній перевірці ДПС. Успішне
проходження комплексної податкової перевірки у лютому 2025 року.
Вересень 2020 г - Січень 2022 г- ТОВ «Фінансова Компанія «КАЧАЙ ГРОШІ»
(41697872)

(Послуги у сфері мікрокредитування, фізичних осіб за рахунок власних
коштів )

(Портал Компанії – kachay . com . ua (онлайн кредити на картку)

https://kachay.in.ua

Посада: заступник головного бухгалтера – головний бухгалтер (з вересня
2020 г. – по січень 2022 г. основне місце роботи .)

Обов'язки:

●​ Самостійне вивчення та освоєння програмного продукту « Веболла » - СRM.
Ознайомлення, освоєння версії 1-С по Компанії та безпосередня робота в даній
бухгалтерській програмі на всіх ділянках бухгалтерського функціоналу з
проведенням аналізу на предмет коректного, своєчасного та правильного
відображення всіх господарських та бухгалтерських операцій у поточному
періоді та на кінець кожного звітного періоду. Фінансовий + управлінський облік.

●​ Робота та контроль операцій на всіх ділянках бухгалтерського обліку (Облік
ТМЦ, облік ОЗ; облік НА; розрахунки з дебіторами та кредиторами; облік
заробітної плати; проведення валютних операцій та ін.)

●​ Контроль та супровід первинного бухгалтерського обліку (електронний
документообіг).

●​ Робота із програмою М.Е.Doc.

●​ Проведення банківських платежів . Робота з різними Клієнт – банками.

●​ Супровід операцій банківського кредитування та фінансування за договорами
надання фін.допомоги юридичними особами).

●​ Контроль відображення певних операцій у частині коректного бухгалтерського
обліку в розрізі бух.проводок та бух.аналітики в 1С (операції кредитування;
факторингові операції;​ операції судового характеру щодо відшкодування
кредитної заборгованості клієнтами згідно виконавчих написів; операції з
повернення переплат клієнтам, зокрема військовослужбовцям та інше.)
●​ Підготовка та участь у проведенні комплексної Податкової документальної
перевірки ДФС . Успішне проходження податкової перевірки 2021 року .

●​ Безпосередня участь у проведенні аудиту на підтвердження фінансової
звітності Компанії за звітний період для надання його результатів та
необхідного пакету документів держрегулятору (НБУ).

●​ Складання та подання у строки податкової звітності за формою 4 -ДФ та ін.

●​ Часткове складання та надання фінансової, статистичної та податкової
звітності підприємства у державні органи контролю.

Жовтень 2019 – Вересень 2020 – ТОВ «Фінансова Компанія «1 БАНК»

(Послуги у сфері мікрокредитування, фізичних осіб за рахунок власних
коштів )

(Портал Компанії – « MyCredit » (онлайн кредити на картку)

https://mycredit.ua/ru/about/

Посада: заступник головного бухгалтера (з жовтня 2019 г. по вересень
2020 г., основне місце роботи .)

Обов'язки:

●​ Самостійне вивчення та освоєння програмного продукту "MyCredit СRM".
бухгалтерських операцій наприкінці кожного звітного періоду.

●​ Безпосередня участь у написанні тех.завдань щодо відображення певних
операцій у частині коректного бухгалтерського обліку в розрізі бух.проводок та
бух.аналітики .

●​ Підготовка та участь у перевірках від Нацкомфінпослуг щодо дотримання вимог
фінмоніторингу та ліцензійних умов фінансової компанії ТОВ "1 БАНК".

●​ Безпосередня участь у проведенні аудиту на підтвердження фінансової
звітності Компанії за період 9 місяців 2019 року для надання його результатів
та необхідного пакету документів до Комісії з цінних паперів з метою отримання
дозволу на випуск облігацій.

●​ Участь у проведенні комплексного аудиту господарської діяльності Компанії за
період 2019 року з безпосереднім моніторингом договорів щодо господарської
діяльності "1 БАНК" та всіх операцій, послуг, наданих контрагентами згідно з
укладеними договорами з докладним описом та аргументацією таких у
діяльності Компанії.

●​ Систематизація, часткове відновлення, аналіз та коректне відображення всіх
операцій у бухгалтерському обліку по ТОВ " Мікрозайм " (компанія-партнер), з
подальшим його супровідом та закриттям звітних періодів (місяць, квартал, рік).

●​ Організація в 1-С бухгалтерського обліку з "Нуля" по ТОВ "Скориста" (одна з
компаній - партнерів)- послуги лідогенерації; з подальшим його супровідом та
закриттям звітних періодів (місяць, квартал, рік) з оформленням та поданням
повного комплекту фінансової, бухгалтерської та статистичної звітності .

●​ Складання та подання у строки податкової звітності за формою 1-ДФ та ін.

●​ Часткове складання та надання фінансової, статистичної звітності
підприємства (Звіт про рух грошових коштів, Звіт про власний капітал, Примітки
до річної фінансової звітності ; формування та подання річної статистичної
форми 1-підприємництво (річна) «Структурне обстеження підприємства»;
квартальної стат.форми 9-ЗЕЗ «Звіт про експорт\імпорт послуг»; 10-ЗЕЗ «Звіт
про іноземні інвестиції» та ін ).

●​ Безпосередня участь у формуванні та наданні необхідною інформації щодо
господарської та фінансової діяльності Компанії за запитами державних
регуляторів , банків та інших вищих організацій та компаній .

Березень 2008р. - Вересень 2019р. - ТОВ «Фінансова Компанія «НІКО
КАПІТАЛ» (35780318)

(Послуги у сфері кредитування, кредитування фізичних та юридичних
осіб за рахунок власних та залучених коштів )

(Компанія входить до Групи Компаній Холдингу «НІКО»

http://nikocapital.com.ua/

http://www.niko.ua/ )

Посада: головний бухгалтер (з березня 2008 г. по вересень
2019р., основне місце роботи .)

Обов'язки:

●​ організація та постановка бухгалтерського обліку з початку діяльності
підприємства;
●​ контроль та ведення всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку,
●​ складання та подання у строки податкової звітності (Звітність з податку на
прибуток, звітність з ЄСВ, 1-ДФ та ін.),
●​ складання та надання фінансової, статистичної звітності підприємства
(Баланс, Звіт про прибутки та збитки, Звіт про рух грошових коштів, Примітки
до річної фінансової звітності та ін ),
●​ складання звітності до Національної комісії з державного регулювання ринків
фінансових послуг України,
●​ робота з банками та різними фінансовими інститутами з поточних операцій та
кредитування,
●​ управління кредитним портфелем Компанії,
●​ контроль та перерахування податків і зборів,
●​ контроль первинної документації,
●​ розрахунок та виплата заробітної плати (штат співробітників 25 чол.),
●​ облік основних засобів, МНМА, запасів, матеріалів
●​ проведення інвентаризації,
●​ складання та ведення кадрової документації,
●​ спілкування з органами перевірки, складання відповідей на запити
контролюючих органів,
●​ постійне відстеження та аналіз змін у законодавстві,
●​ досвід проходження аудиторських перевірок, перевірок Нацкомфінпослуг ,
ДПАУ.

Березень 2004р - Березень 2008р - ТОВ «АДЕФ- Україна » (сфера
діяльності – поліграфія)

Посада: заступник головного бухгалтера

Обов'язки:

●​ облік банківських та касових операцій;
●​ робота з первинною документацією;
●​ ведення обліку основних засобів, товарно- матеріальних цінностей;
●​ контроль складського обліку;
●​ облік операцій із постачальниками;
●​ зведення бухгалтерського обліку, підготовка та формування Балансу
підприємства;
●​ складання та здавання звітності до соціальних фондів та ДПІ.
Січень 2002р - Березень 2004р - ТОВ «Корсар-98» (сфера діяльності -
оптова торгівля гофропродукцією )

Посада: старший бухгалтер

Обов'язки:

●​ облік надходження коштів, ТМЦ та основних засобів;
●​ обробка первинною документацією;
●​ прибуткування та списання ПММ;
●​ облік операцій із підзвітними особами;;
●​ формування звітності до соціальних фондів.

Жовтень 1999р - Січень 2002р - ДПІ Подільського району м. Києва

Посада: старший податковий ревізор-інспектор Управління валютно-фінансового
контролю

Обов'язки:

●​ участь у проведенні комплексних документальних та тематичних перевірок
фінансово-кредитних установ;
●​ оформлення результатів перевірок;
●​ виконання контрольних завдань вищих організацій податкової служби.

Знання мов: Українська : вільно

Російська : вільно ​
Англійська мова : базова

Навички роботи Windows , Word , Excel , навички роботи з Інтернет ( Internet Explorer, Opera ,
з комп'ютером та Mozilla Firefox, Chrome ) та електронною поштою (Outlook Express, IBM Lotus
програмами: Notes), 1С:Підприємство 8.2 (Конфігурація: «Управління виробничим
підприємством для України»), 1С:Підприємство 8.3 (Конфігурація: «Бухгалтерія
для України»), 1С: ЗУП (Зарплата та управління персоналом),електронне
складання звітів «М.Е.Doc» (електронний документообіг), Клієнт-Банк, ЛІГА:
ЗАКОН, робота з довідковими законодавчими базами, «Бітрікс 24» ( програма для
корпоративного спілкування ).

Особисті якості: Здатна структурувати робочі завдання, визначати пріоритети в роботі і вчасно
виконувати; уважна до деталей, ефективно працюю як у команді, так і самостійно.
Прагну до організації чіткого і збалансованого виробничого процесу; аналітичне
мислення, уміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно
приймати рішення, притаманна відповідальність, цілеспрямованість,
наполегливість і прагнення до професійного зростання.

Додаткова
інформація:
Очікуваний рівень ЗП – 65000 - 75000,00 грн.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: