- Файл
Anna
Customer success manager
- Возраст:
- 31 год
- Город проживания:
- Черноморск
- Готов работать:
- Удаленно, Черноморск
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13569355/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Донець [
[
Анна
Менеджер по роботі з
клієнтами
9+ років досвіду на позиції Менеджера по роботі з клієнтами у сфері SaaS.
Практичний досвід у сфері клієнтського сервісу, B2B-взаємодії, продажів та
консалтингу SaaS-рішень. Досвід роботи з малим, середнім та великим
бізнесом. Досвід у наданні повного циклу супроводу SaaS: від консультації та
обробки замовлення до його виконання та післяпродажної підтримки. Вільно
обмінююся інформацією та знаннями, надаючи підтримку та сприяючи
ефективній співпраці. Сильні навички багатозадачності, відмінні
комунікативні навички та клієнтоорієнтований підхід.
НАВИЧКИ
● SaaS (M.e.Doc, Сота, ПРРО Cashalot, Сота каса, BAS) : досвід в
налаштуванні, технічному супроводі, розв'язання технічних питань.
Надання повного спектра консультацій з ЕДО, КЕП та використання
хмарного сервісу для подання звітності, КЕП. Навчання та технічний
супровід користувачів у роботі з ПРРО, фіскалізацією. BAS - базові
знання, підтримка сторонніх програм обробки.
● CRM-системи (M.e.Doc АРМ, 1С) : ведення та оновлення баз клієнтів,
облік взаємодій, сегментація для персоналізованих пропозицій. Регулярне
ведення звітності та первинної документації.
● B2B : супровід корпоративних клієнтів, технічні консультації та підтримка
клієнтів у процесі тендерних продажів.
ДОСВІД РОБОТИ
03.2016 - дотепер
Менеджер з інформатизації клієнтів (Sparmill)
● Ведення повного супроводу B2B-клієнтів: від первинного контакту та
інтеграції продукту до до постпродажного супроводу, з фокусом на
побудову довгострокових партнерських відносин, включаючи
узгодження комерційних умов і підготовку відповідної документації.
● Надання консультацій клієнтам щодо SaaS-продуктів: налаштування,
інтеграції з внутрішніми системами та супровід на всіх етапах взаємодії.
● Оптимізація клієнтського потоку: від очного обслуговування 2–5
клієнтів на день у перші місяці до 20–30 щоденно — без втрати якості
сервісу. Також зниження повторних запитів на 30% через ефективне
пояснення алгоритмів дій та надання клієнтам зрозумілих інструкцій.
● Проведення демонстрацій, презентацій продукту та індивідуальних
консультацій, адаптованих до потреб конкретного клієнта.
● Підготовка інструкцій, оновлення бази знань у разі змін у продукті або
оновлень.
● Контроль за дотриманням термінів виконання замовлень і
впровадження рішень, комунікація з клієнтами щодо статусу
виконання.
● Збір та обробка зворотного зв’язку від клієнтів щодо функціонування
ПЗ та поточних оновлень; на основі цього — співпраця з командою
розробників Linkos Group для виявлення критичних помилок, зокрема в
оновленнях, та ініціювання їх оперативного усунення.
● Проведення регулярного моніторингу задоволеності клієнтів,
запобігання відтоку та ініціювання заходів для підвищення лояльності.
● Забезпечення стабільного приросту продажів навіть в умовах
мінімального ресурсу.
● Постійна взаємодія із суміжними підрозділами (розробка, фінанси,
юридичний відділ, техпідтримка) для забезпечення безперебійної
та якісної взаємодії з клієнтами.
● Активне залучення нових B2B-клієнтів та підтримка стосунків з
поточними: зростання клієнтської бази (приріст +25% за рік),
розширення присутності продукту на ринку.
● Залучення нових корпоративних клієнтів через активні продажі та
підтримка клієнтів у процесі тендерних продажів, що призвело до
розширення портфелю послуг.
● Обробка вхідної кореспонденції, ведення документообігу та контроль
за своєчасною передачею інформації.
● Створення базової звітності в Google Таблицях для внутрішнього
обліку.
05.2016 - 12.2024
Адміністратор реєстрації (ЦСК “Україна”)
● Ідентифікація заявників, перевірка та допомога в оформленні
наданих документів щодо відповідностей згідно чинного
законодавства.
● Ведення обліку користувачів, аналіз даних у CRM системі,
супровід запитів клієнтів.
● Надання консультацій щодо отримання та використання
кваліфікованих електронних довірчих послуг.
ОСВІТА
Національний університет «Одеська політехніка»
Магістр: Менеджмент інноваційної діяльності (2014-2016)
Бакалавр: Управління зовнішньоекономічною діяльністю (2010-2014)
ВОЛОДІННЯ МОВАМИ
Англійська – Upper Intermediate (B2)
Українська — рідна
Похожие кандидаты
-
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Удаленно, Винница , еще 8 городов -
Менеджер з продажу
Удаленно -
Sales manager
40000 грн, Удаленно -
Sales manager
Удаленно -
Менеджер з продажу в Instagram-магазин
15000 грн, Удаленно, Харьков -
Менеджер з підтримки клієнтів
30000 грн, Удаленно