Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/13605067/

Фахівець з документообігу

Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Завідувач

с 05.2024 по 02.2025 (9 месяцев)
Територіальний центр соціального обслуговування, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

завідувачка відділення Територіального центру соц. обслуговування: організація надання працівниками відділення матеріальної, натуральної, побутової допомоги одиноким, малозабезпеченим громадянам пенсійного віку, інвалідам, ВПО, УБД;
ведення документації відділення, звітності, обліку; встановлення зв'язків з підприємствами, установами різних форм власності;

Фахівець з документообігу

с 05.2022 по 05.2024 (2 года)
Територіальний центр соціального обслуговування, Київ (Державні організації)

фахівець з документообігу адміністративного апарату Територіального центру соціального обслуговування:
координація роботи підрозділів установи, методичне керівництво документообігом, робота в АСКОД, 1С, ведення клієнтської бази установи, співпраця з вищими органами в системі управління, підготовка інформації, звітності установи; підвищення кваліфікації працівників, проведення атестацій, нарад, семінарів;
експертиза документів за напрямками роботи установи

Фахівець із закупівель

с 12.2013 по 12.2018 (5 лет)
ТОВ «ЕКО», Київ (Роздрібна торгівля)

комплекс робіт з прямих закупівель і поставок електромеханічного, торгового обладнання, кондитерського / пекарського інвентарю, миючих засобів, контроль руху основних засобів у мережі;
робота з постачальниками, підписання договорів, додаткових угод і специфікацій, відрядження по Україні з метою оцінки обладнання торгових мереж, виставлених на продаж;
комплекс бухгалтерських робіт по закриттю дебіторської заборгованості та облік документообігу, підготовка і проведення інвентаризацій маркетів, складів, облік обладнання основних засобів;
контроль і документальний супровід процесу демонтажних робіт по торговому обладнанню при закритті, реконструкціях, супровід процесу списання обладнання.

Менеджер з продажу

с 06.2011 по 11.2013 (2 года 5 месяцев)
ТОВ «М-Кард», Київ (IT)

менеджер відділу електронних платежів :
пошук постачальників, підтримка партнерських відносин ведення реєстру торгових точок;облік дебіторської та кредиторської заборгованості, ведення розрахунків з постачальниками, акти звірок; робота з первинною документацією.

Бухгалтер

с 03.2007 по 05.2011 (4 года 2 месяца)
ТОВ «Мега Строй КВЛ», Київ (Роздрібна торгівля)

бухгалтер-логіст:
аналіз оборотності і рівня товарних запасів на складах, внутрішнє переміщення товару; виявлення розбіжностей по інвентаризаціям; аналіз логістичних процесів та їх оптимізація, контроль укладання договорів та доставки вантажів на склад, ведення супровідної документації; кадрове діловодство

Образование

Київський національний університет технологій та дизайну

Кваліфікація - магістр з якості, стандартизації та сертифікації., Київ
Высшее, с 2005 по 2010 (5 лет)

кваліфікація - магістр з якості, стандартизації та сертифікації;
кваліфікація - бакалавр з метрології та вимірювальної техніки.
2000- 2004 - «Київський технікум електронних приладів», кваліфікація - молодший спеціаліст з метрології

Дополнительное образование и сертификаты

«Перспектива - ХХІ Століття»

2007. «Бухгалтерія підприємства і основи підприємництва»

«Самодопомога та протидія емоційному вигоранню», USAID

2024

«Інтеграція сімей ВПО у громади проживання», МСПУ

2023

«Робота з сім`ями з дітьми та молоддю з інвалідністю», КМТЦ

2023

Знания и навыки

  • Пунктуальність
  • Ведення переговорів
  • 1С:Підприємство
  • Здатність до навчання
  • Ведення архіву документів
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • MS Excel
  • MS Office
  • Ведення документації
  • Уміння аналізувати
  • MS Word
  • Користувач 1С
  • MS PowerPoint
  • АСКОД
  • Робота з великим обсягом інформації
  • Формування зведених таблиць
  • Ведення CRM
  • Знання офісних програм
  • Робота в команді

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Моя трудова діяльність почалася у 2004 р. з робота адміністратором, офіс-менеджером в невеличких приватних компаніях.
Маю хоббі: водіння, туризм, парашутний спорт, вишивка, йога.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: