- PRO
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/13605067/
Фахівець з документообігу
- Город:
- Киев
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Опыт работы
Завідувач
с 05.2024 по 02.2025
(9 месяцев)
Територіальний центр соціального обслуговування, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
завідувачка відділення Територіального центру соц. обслуговування: організація надання працівниками відділення матеріальної, натуральної, побутової допомоги одиноким, малозабезпеченим громадянам пенсійного віку, інвалідам, ВПО, УБД;
ведення документації відділення, звітності, обліку; встановлення зв'язків з підприємствами, установами різних форм власності;
Фахівець з документообігу
с 05.2022 по 05.2024
(2 года)
Територіальний центр соціального обслуговування, Київ (Державні організації)
фахівець з документообігу адміністративного апарату Територіального центру соціального обслуговування:
координація роботи підрозділів установи, методичне керівництво документообігом, робота в АСКОД, 1С, ведення клієнтської бази установи, співпраця з вищими органами в системі управління, підготовка інформації, звітності установи; підвищення кваліфікації працівників, проведення атестацій, нарад, семінарів;
експертиза документів за напрямками роботи установи
Фахівець із закупівель
с 12.2013 по 12.2018
(5 лет)
ТОВ «ЕКО», Київ (Роздрібна торгівля)
комплекс робіт з прямих закупівель і поставок електромеханічного, торгового обладнання, кондитерського / пекарського інвентарю, миючих засобів, контроль руху основних засобів у мережі;
робота з постачальниками, підписання договорів, додаткових угод і специфікацій, відрядження по Україні з метою оцінки обладнання торгових мереж, виставлених на продаж;
комплекс бухгалтерських робіт по закриттю дебіторської заборгованості та облік документообігу, підготовка і проведення інвентаризацій маркетів, складів, облік обладнання основних засобів;
контроль і документальний супровід процесу демонтажних робіт по торговому обладнанню при закритті, реконструкціях, супровід процесу списання обладнання.
Менеджер з продажу
с 06.2011 по 11.2013
(2 года 5 месяцев)
ТОВ «М-Кард», Київ (IT)
менеджер відділу електронних платежів :
пошук постачальників, підтримка партнерських відносин ведення реєстру торгових точок;облік дебіторської та кредиторської заборгованості, ведення розрахунків з постачальниками, акти звірок; робота з первинною документацією.
Бухгалтер
с 03.2007 по 05.2011
(4 года 2 месяца)
ТОВ «Мега Строй КВЛ», Київ (Роздрібна торгівля)
бухгалтер-логіст:
аналіз оборотності і рівня товарних запасів на складах, внутрішнє переміщення товару; виявлення розбіжностей по інвентаризаціям; аналіз логістичних процесів та їх оптимізація, контроль укладання договорів та доставки вантажів на склад, ведення супровідної документації; кадрове діловодство
Образование
Київський національний університет технологій та дизайну
Кваліфікація - магістр з якості, стандартизації та сертифікації., Київ
Высшее, с 2005 по 2010 (5 лет)
кваліфікація - магістр з якості, стандартизації та сертифікації;
кваліфікація - бакалавр з метрології та вимірювальної техніки.
2000- 2004 - «Київський технікум електронних приладів», кваліфікація - молодший спеціаліст з метрології
Дополнительное образование и сертификаты
«Перспектива - ХХІ Століття»
2007. «Бухгалтерія підприємства і основи підприємництва»
«Самодопомога та протидія емоційному вигоранню», USAID
2024
«Інтеграція сімей ВПО у громади проживання», МСПУ
2023
«Робота з сім`ями з дітьми та молоддю з інвалідністю», КМТЦ
2023
Знания и навыки
- Пунктуальність
- Ведення переговорів
- 1С:Підприємство
- Здатність до навчання
- Ведення архіву документів
- Уміння користуватись оргтехнікою
- MS Excel
- MS Office
- Ведення документації
- Уміння аналізувати
- MS Word
- Користувач 1С
- MS PowerPoint
- АСКОД
- Робота з великим обсягом інформації
- Формування зведених таблиць
- Ведення CRM
- Знання офісних програм
- Робота в команді
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
Моя трудова діяльність почалася у 2004 р. з робота адміністратором, офіс-менеджером в невеличких приватних компаніях.
Маю хоббі: водіння, туризм, парашутний спорт, вишивка, йога.
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Завідувач, Територіальний центр соц. обслуговування Дарницького району, 9 месяцев
- Фахівець з документообігу, Територіальний центр соціального обслуговування, 2 года
Похожие кандидаты
-
Діловод
Киев -
Менеджер з документообігу
Киев, Удаленно -
Документознавець
12000 грн, Киев, Софиевская Борщаговка -
Діловод
Киев -
Спеціаліст з документообігу
Киев -
Администратор, уборщица, деловод
Киев