Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Личные данные скрыты Ветеран

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/13626445/

Level Designer (GameDev)

Рассматривает должности:
Level Designer (GameDev), SMM-менеджер, Продавець-консультант
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Тумановський Костянтин
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дніпр, Україна telegram: @GunsSpect
КАР'ЄРНА МЕТА

Я хотів би отримати посаду Level Designer.
Я творчий дизайнер рівнів, геймдизайнер, наративний дизайнер з фокусом на інноваційних підходах
і безперервному самоосвіті. Мій досвід у різних ігрових рушіях та редакторах карт доповнюється
глибоким зануренням в академічні матеріали та самостійним вивченням сучасних тенденцій в
ігровій індустрії з більш ніж 20-річним ігровим досвідом. Моя пристрасть до створення захоплюючих
ігрових світів і постійне прагнення до вдосконалення дозволяють мені впроваджувати інновації та
надихати команду на досягнення нових висот.
ТЕХНОЛОГІЇ

Unity: Досвід робити з ProBuilder, PolyBrush, ProGrids, Light Components, Unity Terrain Tools, Sectr
Complete, Occlusion Culling, LOD, Lightmapping, Dynamic Batching, Базове розуміння Fracture Tools,
Cinemachine, Light Probes, Gaia;
Unreal Engine: Landscape System, Brush Editing, Static Mesh Editor, базові розуміння World Machine;
English: Intermediate (B1 level)

ДОСВІД РОБОТИ

Робота в інді-групі Outcast Games: Level Designer Unity (січень 2024 р. – серпень 2024 р.)
Робота над проектом: Project ZombieLand
Виконувана робота: Написання лору проекту, створення персонажів, інтегрування наративних
елементів у ігровий процес як наративний дизайнер. Налаштування ігрових об'єктів і їх
властивостей для забезпечення балансу та інтерактивності, оптимізація рівнів для забезпечення
високої продуктивності на різних платформах в якості дизайнера рівнів.

Робота в студії VG games: Level Designer Unity (січень 2025 р. – теперішній час)
Робота над проектами: NDA
Виконувана робота: Оптимізував рівні для Nintendo, використовуючи технології Occlusion
Culling, LOD, Dynamic Batching і Lightmapping, щоб забезпечити стабільну продуктивність на
обмежених апаратних ресурсах. При створенні рівнів я ретельно налаштовую освітлення і
розташування об'єктів для збереження високої якості гри при зниженому навантаженні на
систему, що є важливим для платформ, таких як Nintendo.

Проект: NDA Runner Unity(березень 2025 р.)
Link: https://www.artstation.com/artwork/x3oLPm
Технологии: ProBuilder, ProGrids, Light Components, Dynamic Batching, Mesh combine
● Створення рівня
● Налаштування й розстановка перешкод
● Оптимізація проекту під Nintendo
● Створення освітлення

Проект: NDA Shooter Unity(січень 2025 р.)
Link: https://www.artstation.com/artwork/4N3BBW
https://www.artstation.com/artwork/GvqZW3
https://www.artstation.com/artwork/1NWkrL
Технологии: ProBuilder, PolyBrush, ProGrids, Light Components, Occlusion Culling, LOD, Lightmapping,
Dynamic Batching, Mesh combine
● Створення рівня
● Налаштування й розстановка ключових об’єктів
● Оптимізація проекту під Nintendo
● Створення й запікання освітлення

Проект: Project ZombieLand Unity(січень 2024 р. – серпень 2024)
Link: https://www.artstation.com/artwork/dKZnNW
Технологии: ProBuilder, PolyBrush, ProGrids, Light Components, Occlusion Culling, LOD, Lightmapping,
Dynamic Batching, Cinemachine, Fracture Tools
● Створення blockout рівня
● Написання лору рівня й сценарію
● Налаштування й розстановка ШІ-Ворогів
● Оптимізація проекту під PC й Телефони
● Створення освітлення під різні теми рівня

Проект: Рівень «Банк» під жанр survival і looter shooter Unity (травень 2024 р.)
Link: https://www.artstation.com/artwork/w0la5Y
Технологии: ProBuilder, PolyBrush, ProGrids, Light Components.
● Створення blockout mesh й подальше інтегрування на рівні.
● Розставлення mesh згідно балансу рівня

Проект: Стелс рівень Brooklyn Blood: Chapter 3 "Hostel" Unity (вересень 2020 р.)
Link: https://www.artstation.com/artwork/J9PqLv
Технологии: ProBuilder, PolyBrush, ProGrids, Light Components, Occlusion Culling, LOD, VFX
Particles .
● Розставлення mesh з готових ассетів
● Налаштування освітлення згідно тематики рівня
● Оптимізація рівня
● Робота з FX

Проект: Стелс рівень Brooklyn Blood: Chapter 2 "Warehouses" Unity (серпень 2020 р.)
Link: https://www.artstation.com/artwork/mDWyLv
Технології: ProBuilder, PolyBrush, ProGrids, Light Components, Occlusion Culling, LOD.
● Розставлення mesh з готових ассетів
● Налаштування освітлення згідно тематики рівня
● Оптимізація рівня

Учбовий проект: Створення локації для шутеру від першої особи Unity (травень 2020 р.)
Link: https://www.artstation.com/artwork/18Boo8
Технології: Fracture Tools, Rigidbodies.
● Створення локації за допомогою MagicaVoxel
● Інтеграція Obj в проект Unity.
● Створення динамічного руйнування вікон.

КУРСИ

Level Design Master Class: All in One Complete Course
Link: https://www.udemy.com/course/level-design-master-class/
 Повне введення в дизайн рівнів
 Всебічний погляд на більш широкий масштаб раціонального дизайну
 Cтворення захоплюючої композиції на рівні
 Створення ефективного проведення гравця по рівню за допомогою мізансцени
 Використання архітектури для створення захоплюючого досвіду для гравця
 Підтримка ефективного робочого процесу в якості дизайнера рівнів

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: