Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Жанна

Менеджер проєктів

Рассматривает должности:
Менеджер проєктів, Event-адміністратор
Город проживания:
Днепр
Готов работать:
Днепр, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Zhanna Lukina [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Dnipro, Ukraine [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
5 march 1980

THE GOAL (ЦІЛЬ ПОШУКУ)
Я шукаю проект, в якому зможу реалізувати себе як менеджер. Для мене важливою є цінність
продукту, його корисність людям. Маю досвід просування міжнародного освітнього проекту. 15
років досвіду в HoReCa. 11 років досвіду з організації корпоративних та представницьких
зустрічей банку.
I am looking for an project in which I can realize myself as a manager or administrator. What is
important to me is the value of the product, usefulness to people of that. I have experience in
promoting an international educational project. 15y of experience in HoReCa. 11 years of experience
in organizing corporate and representative meetings.

EXPERIENCE (ДОСВІД РОБОТИ)

COMPANY COMMERCIAL BANK PRIVATBANK
Administrator / Адміністратор (Напрямок адміністративного забезпечення ГО)
Since 2014 until now
Організація і супровід заходів та зустрічей ТОП Менеджерів і партнерів банку, корпоративних
та представницьких заходів підрозділів банку :
пошук локацій, бронювання, оформлення замовлень та укладання договорів з підрядниками,
розрахунки
ведення звітності за представницькими витратами
планування бюджету та контроль витрат рядка представницьких витрат
контроль якості надання послуг
Organization and support of events and meetings of TOP Managers and partners of the bank, corporate
and representative events of bank divisions:
searching for locations, booking, placing orders and concluding contracts with contractors, bills
payment
keeping reporting on representation expenses
budget planning and control of expenses of the representation expenses line
quality control of service provision

Restaurant "St. Jacob" Dnipro Administrator (Адміністратор) since 2006 to 2012
Restaurant "Bolognese" Dnipro Administrator (Адміністратор) since 2012 to 2013
Координація роботи персоналу ресторану для забезпечення високого рівня обслуговування.
Вирішення будь-яких питань, що виникають у гостей.
Планування графіків роботи персоналу.
Контроль за дотриманням стандартів якості послуг та гігієни.
Ведення звітності
---
Coordinating the work of the restaurant staff to ensure a high level of service.
Solving any questions that guests may have.
Planning staff work schedules.
Control over compliance with service quality and hygiene standards.
Accounting and inventory management.
International educational Montessori Project
Project Manager (Менеджер) Since 2014 to 2022 (Volunteering part-time)
Організація живих зустрічей, конференцій
Супровід програм обміну досвідом для монтесорі педагогів у навчальних закладах Європи та
United States.
Організація продажу тренінгів проекту, налаштування вирви продажів.
Створення презентацій та landing pages.
Просування проекту у соцмережах, підтримка трансляцій онлайн, робота з клієнтською базою
---
Organization of live meetings and conferences
Supervised information exchange program for Montessori teachers in educational institutions of
Europe and the United States.
Organizing the sale of trainings for the project, establishing a sales network.
Creation of presentations and landing pages.
Promoting the project to social networks, supporting online broadcasts, working with a client base

EDUCATION ( ОСВІТА)

Degree level: Master degree or equivalent
Diploma/degree obtained: Specialist in personnel management and labor economics/ Управління
персоналом та економіка праці
From: 01/09/2006
To: 01/07/2011
University/Institution: Dnipro State Financial Academy/ Дніпровська державна фінансова академія

Computer skills:
Word, Exel, PowerPoint, Canva, Google tools, website builders, CRM, video editors, IT testing
(basic), SQL (basic)

Personal qualities:
high level of responsibility, punctuality, ability to learn quickly, ability to analyze, sociability, creativity
висока відповідальність, пунктуальність, здатність швидко навчатися, аналізувати,
комунікабельність, креативність, мультифункціональність, здатність виконувати задачі в
стиснутих дедлайнах, здатність приймати рішення в межах компетенцій

Languages:
English (Upper-Intermediate)
Ukrainian (free)
Italian (Basic)
Russian (free)

Driver's license: yes, category B
Readiness to move: Kyiv
Marital status: not married

Expected income from 1000 $ / очікуваний дохід від 1000 у.о.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: