Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Олександр

Customer success manager

Рассматривает должности:
Customer success manager, Customer support representative
Возраст:
31 год
Город:
Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Лазарєв Олександр​
Customer Support (remote)

Контакти
Phone [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Telegram: t.me/lililiilli0308

Навчання ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ Мова
ХНАДУ (2010-2014) ​ ​ ​ ​ ​ ​ Англійська - B1
Транспортні технології/Бакалавр​ ​ ​ ​ ​ Українська - рідна
​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​

Навички
● 5+ років в E-commerce ● Ведення переговорів B2B/B2C ● Робота з CRM ● Робота з Exel/Google
Sheets ● Базові навички програмування JS ● Робота з маркетплейсами ● 5+ років в крипто-сфері ●

Софт-навички
● Цілеспрямований та ініціативний ● Емпатійний ● Легко налагоджую стосунки з людьми ● Швидке
засвоєння нових знань ● Стресостійкий, неконфліктний ● Здатний приймати самостійні рішення ●

Досвід роботи

Менеджер по роботі з клієнтами (веб-магазин) 2021-2022
Вентиляційне та кліматичне обладнання в роздріб та гуртом

● Консультування клієнтів через чат/телефон.
● Участь у тендерах.
● Узгодження технічного завдання із замовником.
● Контроль процесу виробництва продукції.
●Досягнення: Два рази перевиконував особистий квартальний KPI, більш ніж на 25%. На жаль через
вторгнення та зупинку роботи фірми, інших досягнень з цього місця роботи не встиг здобути.

Менеджер по роботі з клієнтами (веб-магазин) 2019-2021
Гуртовий і роздрібний продаж туристичного спорядження.

● Консультації клієнтів (телефон, месенджери, торгові точки).
● Управління запасами на торгових точках і складах.
● Приймання та інвентаризація товарів від постачальників.
● Моніторинг відправлень замовлень.
● Досягнення: Впровадив CRM-систему, що підвищило ефективність роботи та продажі.

Менеджер по роботі з клієнтами (веб-магазин/роздрібна торгівля)
2016-2018
Майстерня художнього кування

● Консультації клієнтів (телефон, месенджери, офіс).
● Попередня оцінка вартості замовлень.
● Приймання та інвентаризація товарів від постачальників.
● Моніторинг виконаних замовлень, збір фідбеку від клієнтів.
● Досягнення: Запустив напрямок гуртових продажів(пошук клієнтів та переговори стосовно умов
співпраці)

Хобі, додаткові навички :

Вивчаю англійську, зараз рівень B1/B2, ціль - впевнений рівень B2.​
Займався програмуванням, зробив декілька сайтів на чистому JS, також знайомився з конструкторами
сайтів. Планую вивчити Python для того, щоб писати програми автоматизації для свого хобі.​

Більш ніж п’ять років цікавлюся криптою, різними її сферами переважно NFT/GameFi. Мені це дуже до
вподоби, тому що я полюбляю розбиратися з чимось новим, а в цій сфері завжди є якісь нові проєкти.
До того ж це моє додаткове джерело надходжень.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: