- Файл
Катерина
Change manager
- Возраст:
- 29 лет
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Киев, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13659187/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Вік: 29
Локація: Київ (офіс/дистанційно)
LinkedIn: Kateryna Shestopal
Телефон: [
email: [
Сhange manager
Професійний досвід
GMS, Kyiv
IT Service Management (ITSM) Unit Manager
Березень 2021 - дотепер
- Управляла командою, відповідальною за підтримку та розвиток основних
сервісних процесів: інциденти, запити, проблеми та зміни;
- Очолювала (включно з плануванням, тестуванням, комунікаціями та запуском)
впровадження масштабної трансформації внутрішніх операційних процесів —
перехід компанії на нову систему Ivanti Neurons for ITSM, що охоплює процеси
управління інцидентами, запитами, проблемами та змінами;
- Збирала й аналізувала потреби зацікавлених сторін, забезпечувала залучення
учасників проєкту та узгодження бізнесових і технічних вимог;
- Розробила та реалізувала комунікаційний і навчальний план, що дозволив
ефективно підготувати користувачів до переходу в нову систему Ivanti та
підтримати адаптацію змін;
- Супроводжувала проєкт після впровадження, ведучи беклог змін і
впроваджуючи покращення на основі зворотного зв’язку;
- Створювала та оновлювала процеси, політики та інструкції, щоб забезпечити
прозорість та сталий результат від змін щодо ІТ-процесів.
Service Desk Engineer
Листопад 2018 - Березень 2021
- Брала участь у підтримці та вдосконаленні внутрішніх ІТ-процесів. Працювала із
запитами, інцидентами та змінами, як 0 та 1 лінія підтримки, координувала
взаємодію між командами (ініціатором, погоджувачами, виконавцями),
аналізувала типові звернення та ініціювала зміни до покращення процесів.
Testing Engineer
Грудень 2017 - Жовтень 2018
- Проводила тестування та аналіз аномалій у трафіку та розробляла базові
інструменти автоматизації. Робота вимагала уважності, логіки й системного
підходу.
Binotell, Kyiv
Technical Support Engineer
Лютий 2017 - Липень 2017
- Надавала технічну підтримку клієнтам у сфері IP-телефонії, працювала з
налаштуванням обладнання та сценаріями дзвінків у CRM. Цей досвід
сформував базові навички роботи з клієнтами, технічного аналізу та системного
мислення.
Навички
Покращення та створення процесів: BPMN, Bizagi, XMind, аналіз процесів, оптимізація
робочих процесів;
Фреймворки та методології: ITIL v4 (інцидент, зміна, запит, проблема), базове
знайомство з ADKAR;
Інструменти та платформи: Ivanti Neurons for ITSM, Office 365, Bizagi, ClickUp, XMind;
Інше: Автоматизація робочого процесу, координація тестування, внутрішня
документація, проведення тренінгів і тп.
Мови
Українська - рідна;
Англійська - вище середнього рівня.
Освіта
Державний університет телекомунікацій
Київ (2016-2018)
Ступінь: магістр
Спеціальність: телекомунікації та радіотехніка
Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Полтава (2012-2016)
Ступінь: бакалавр
Спеціальність: телекомунікації
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Киев, Удаленно
Высшее образование · Полная занятость
- ITSM Unit Manager, GMS, 4 года 4 месяца
- Service desk engineer, GMS, 2 года 4 месяца
Киев, Удаленно
Kateryna Shestopal Age: 29 Location: Kyiv (office/remote) LinkedIn: Kateryna Shestopal phone: (telegram) email: Professional Experience GMS, Kyiv IT Service Management (ITSM) Unit Manager Mar 2021...