Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Альона

Project manager

Рассматривает должности:
Project manager, Менеджер з інтернет-маркетингу, Асистент з маркетингу
Возраст:
35 лет
Город проживания:
Александрия
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

АЛЬОНА ТИЩЕНКО
PROJECT MANAGER
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
@GoldApple32

КОРОТКО ПРО МЕНЕ

Організований та орієнтований на результат менеджер проєктів з досвідом роботи з 2020
року в компанії "РестоКрат", де успішно керувала підтримкою веб-сайтів та веденням
соціальних мереж для широкого спектру бізнес-клієнтів.
Володію підтвердженими навичками в управлінні повним життєвим циклом проєкту: від
прийому та уточнення вимог клієнта до розподілу завдань між виконавцями, контролю якості
та забезпечення своєчасної оплати.
Вмію ефективно взаємодіяти з клієнтами та виконавцями, виступаючи ключовою ланкою для
забезпечення успішної реалізації проєктів. У моєму портфоліо понад 90 успішно
завершених проєктів.

ДОСВІД РОБОТИ

РЕСТОКРАТ 2020 - 2025
PROJECT MANAGER Project Manager

Забезпечувала ефективне управління проєктами з підтримки веб-сайтів та ведення соціальних мереж для
різноманітних клієнтів у різних галузях бізнесу.
Виступала основним контактним обличчям для клієнтів, приймаючи та уточнюючи їхні запити на виконання
робіт, а також проактивно пропонуючи потенційно затребувані послуги.
Здійснювала розподіл завдань між виконавцями (дизайнерами та програмістами), враховуючи їхню
спеціалізацію та завантаженість.
Контролювала хід виконання проєктів на всіх етапах, забезпечуючи дотримання термінів та відповідність
вимогам клієнта.
Організовувала процес оплати роботи виконавців, включно з контролем нарахування та виплати коштів за
виконані завдання, як у рамках передоплачених пакетів послуг, так і за додаткові роботи.
Ефективно вирішувала всі питання та проблеми, що виникали в процесі реалізації проєктів, забезпечуючи
високий рівень задоволеності клієнтів та виконавців.
Здійснювала одночасне управління близько 90 проєктами, демонструючи відмінні навички
багатозадачності та організації.

НАВИЧКИ

УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ, КОМУНІКАЦІЯ З КЛІЄНТАМИ, УПРАВЛІННЯ КОМАНДОЮ,
РОЗПОДІЛ ЗАВДАНЬ, КОНТРОЛЬ ВИКОНАННЯ, ФІНАНСОВИЙ КОНТРОЛЬ, ВИРІШЕННЯ
КОНФЛІКТІВ, БАГАТОЗАДАЧНІСТЬ, ОРГАНІЗАЦІЯ, ВЕДЕННЯ ПЕРЕГОВОРІВ.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: