- PRO
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/13711243/
Персональний асистент, HR-фахівець
- Рассматривает должности:
- Персональний асистент, HR-фахівець, Менеджер з продажу, Менеджер проєктів, Крюінг-менеджер, Адміністратор, Customer care agent
- Вид занятости:
- полная
- Город:
- Одесса
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Опыт работы
Персональний асистент, HR
с 11.2022 по 12.2024
(2 года 1 месяц)
Stork Group, Одеса (Сільське господарство, агробізнес)
Образование
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Романо-германська філологія, Одеса
Высшее, с 2016 по 2019 (3 года)
Вільно володію українською, російською та англійською мовами.
Рівень англійської C1, можу проходити співбесіду на цій мові.
Дополнительное образование и сертификаты
GTD-getting things done (курс Девіда Аллена)
2023 рік
Факультет сімейної психології і психології особистості
4.11.2024-31.03.2025
Знания и навыки
- Відповідальність
- MS Excel
- Організованість
- MS Word
- Неконфліктність
- Привітність
- MS Office
- Грамотна усна та письмова мова
- Комунікабельність
- Самомотивація
- Здатність до навчання
- Доброзичливість
- Оперативність
- Адаптивність
- Ведення соціальних мереж
- Уміння користуватись оргтехнікою
- Самостійність
Знание языков
- Английский — продвинутый
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
Дополнительная информация
Добрий день! Дуже зацікавила ваша вакансія, хочу працювати саме в вашій компанії!
В мене є досвід роботи на аналогічній посаді протягом 2 років в компанії Stork Group. Компанія
керувала декільками бізнесами:
сільськогосподарський, харчове
виробництво «New Empire»(соуси Taste
Hunters, Taipei та інше), золотий бізнес
«Золотий Лелека». Я поєднувала обовʼязки HR і персонального асистента в компанії.
В мої обовʼязки входило: ведення календарей керівництва в Microsoft
365, вчасне нагадування про зустрічі, організація групових дзвінків в Microsoft, Zoom, Google
Meet, складання необхідних таблиць в Microsoft Excel, пошук підсобних робітників, охоронців,
менеджерів і топ-менеджерів, бухгалтерів для компанії, проведення первинної співбесіди з
ними (за час моєї роботи я знайшла дуже кваліфікованого фінансового менеджера для групи
компанії, HRBP для групи компаній, комерційного директора харачової галузі нашого
виробництва, головного бухгалтера, менеджерів з продажу та інших).
Крім цього в мої обовʼязки входило бронювання авіаквитків, готелей, зустріч гостей,
замовлення їжі, покупка подарунків, допомога в оплаті персональних вимог керівника,
замовлення техніки і всього необхідного для функціонування офісу та багато іншого.
Мої особисті якості: пунктуальність, відповідальність, організованість, стресостійкість,
багатозадачність, чітко і швидко виконую поставлені задачі, самостійність, охайність,
грамотність, знання ділового етикету, вихованість, грамотна усна і письмова мова,
доброзичливість, розвинутий емоційний інтелект, вміння працювати в команді,
неконфліктність, позитивний погляд на життя, проактивна життєва позиція.
Мої хобі: література, вивчення мов, психологія, мистецтво, гра на фортепіано, спорт, йога,
верхова їзда.
Похожие кандидаты
-
HR-менеджер
15000 грн, Одесса, Удаленно -
Асистент керівника
Одесса -
Персональний асистент
Одесса, Ивано-Франковск , еще 7 городов -
Адміністратор, менеджер, помічник керівника, секретар
Одесса -
Помічник начальника з кадрової роботи
70000 грн, Одесса, Киев, Харьков -
Рекрутер
Одесса, Винница , еще 5 городов