Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/13713505/
Провідний маркетолог
- Город:
- Киев
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Загруженный файл
Версия для быстрого
просмотра
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
КАРАКАШ ЮЛІЯ
Email: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Бажана посада: Керівник відділу маркетингу, Маркетинг менеджер
7 років досвіду в маркетингу: від операційного до стратегічної функції. Маю досвід як in-house, так і зовнішнього консультанта, вмію швидко занурюватись у нові сфери та продукти.
Мій пріоритет – data-driven підхід до прийняття рішень: поєднання глибокої комплексної аналітики з креативами, що працюють на загальні бізнес-цілі. Шукаю позицію, де зможу впроваджувати творчий системний маркетинг. Моя мета: дати компанії реальний результат через впорядковану стратегію з розумінням ключових метрик.
ДОСВІД РОБОТИ
МАРКЕТИНГ-КОНСУЛЬТАНТ (2024 – 2025)
Після успішного створення системного маркетингу в B2B-компанії та запуску ключових стратегічних ініціатив, перейшла до консалтингових проєктів для українських брендів, щоб масштабувати експертизу в нових нішах.
Український бренд товарів для творчості
Запит: Оновити бренд-комунікацію для B2C і посилити B2B-присутність серед локальної та міжнародної аудиторії.
Рішення: Організовано участь у 4 виставках (Німеччина, Польща); супроводження запуску ліцензійного проєкту з MGA Entertainment; надано рекомендації щодо оновлення контент-стратегії, підготовка матеріалів для іміджевого інтерв’ю на YouTube канал Forbes.
Результат: Зросла впізнаваність бренду перед ключовими ритейлерами та міжнародними партнерами, залучено нові B2B-контакти, зростання охоплень та залученості аудиторію в соцмережах.
Український бренд прикрас, fashion-сегмент
Запит: Відсутність системного маркетингу та аналітики; потреба підвищити ефективність креативів та комунікацій, збільшити конверсію через онлайн-канали в піковому періоді.
Рішення: Побудова маркетинг аналітики та проведення комплексного аналізу динаміки продажів; впроваджений структурований підхід до планування комунікацій; проведення тестування рекламних гіпотез, на основі проаналізованих даних надано комплексні рекомендації по маркетинг-активностям в піковому періоді сезону.
Результат: Вибудувано аналітичну систему як основу для планування маркетинг-активностей, сформований процес контент-планування, результат таргетованих кампаній ROAS кампаній -165%, CPC - $0.24, кампанія до Чорної п’ятниці показала кращу конверсію, ніж у попередньому році.
ТОВ «ПЕРІ УКРАЇНА», B2B (2018 – 2024)
Керівник відділу маркетингу (2021 – 2024)
• Створила відділ маркетингу з нуля.
• Координувала роботу digital та event-напрямків: розвиток сайту, ведення профілю Google Business; організація клієнтських та внутрішньокорпоративних заходів.
• У співпраці з топменеджментом виконувала стратегічну підготовку до запуску нового бізнес-напрямку.
• Розробила та впровадила нові аналітичні інструменти для оцінки потенціалу ринку та моніторингу цін.
• Впровадила систему Lead Intelligence.
• Ініціювала трансформацію підходу в роботі комерційного відділу, реалізовану у співпраці з командою, як результат зростання частки ринку до 45% та +15% до обороту.
Маркетолог → Молодший маркетолог (2018 – 2021)
З операційного маркетингу виросла до впровадження стратегічних ініціатив, що розширювали вплив маркетингу на досягнення бізнес-цілей.
• Поглибила аналітичну функцію маркетингу.
• Ініціювала та реалізувала конкурентну стратегію, що сприяло зростанню обороту на 25%.
• Долучилась до розробки та оновлення комерційної політики компанії.
• Оптимізувала структуру та наповнення корпоративного сайту.
• Event-менеджмент: повний цикл організації заходів різного масштабу. Співпрацювала з маркетинговою командою материнської компанії щодо закордонних проєктів.
• Розробила візуальні матеріали для В2В-комунікацій – підвищила візуальну стандартизацію бренду.
• Координувала створення брендованої сувенірної продукції: від дизайну до постачання.
КОМП’ЮТЕРНІ НАВИЧКИ:
• Microsoft Office, Microsoft 365 Online, Google Workspace
• Adobe Creative Cloud
• Power BI
• CRM-системи
• 1С Підприємство
• ШІ-інструменти: Claude, Google Gemini, Chat GPT
ПЕРСОНАЛЬНІ ЯКОСТІ:
• Стратегічне мислення та аналітичний підхід
• Ініціативність, орієнтація на розвиток
• Відкрита у спілкуванні, легка у взаємодії з командою
• Зосередженість на результаті та висока залученість у процес
ОСВІТА:
НТУУ «КПІ ім. Ігоря Сікорського»
Бакалаврат, Магістратура (2013-2018)
Факультет менеджменту та маркетингу
Спеціальність: Менеджмент організацій та бізнес-адміністрування
ДОДАТКОВА ОСВІТА:
Курси від Laba: Стратегічний маркетинг (2022)
Курси від Google: Fundamentals of digital marketing, Google Analytics (2025)
ЗНАННЯ МОВ:
Українська мова – рідна, вільне володіння
Англійська мова – рівень B2
Email: [
Бажана посада: Керівник відділу маркетингу, Маркетинг менеджер
7 років досвіду в маркетингу: від операційного до стратегічної функції. Маю досвід як in-house, так і зовнішнього консультанта, вмію швидко занурюватись у нові сфери та продукти.
Мій пріоритет – data-driven підхід до прийняття рішень: поєднання глибокої комплексної аналітики з креативами, що працюють на загальні бізнес-цілі. Шукаю позицію, де зможу впроваджувати творчий системний маркетинг. Моя мета: дати компанії реальний результат через впорядковану стратегію з розумінням ключових метрик.
ДОСВІД РОБОТИ
МАРКЕТИНГ-КОНСУЛЬТАНТ (2024 – 2025)
Після успішного створення системного маркетингу в B2B-компанії та запуску ключових стратегічних ініціатив, перейшла до консалтингових проєктів для українських брендів, щоб масштабувати експертизу в нових нішах.
Український бренд товарів для творчості
Запит: Оновити бренд-комунікацію для B2C і посилити B2B-присутність серед локальної та міжнародної аудиторії.
Рішення: Організовано участь у 4 виставках (Німеччина, Польща); супроводження запуску ліцензійного проєкту з MGA Entertainment; надано рекомендації щодо оновлення контент-стратегії, підготовка матеріалів для іміджевого інтерв’ю на YouTube канал Forbes.
Результат: Зросла впізнаваність бренду перед ключовими ритейлерами та міжнародними партнерами, залучено нові B2B-контакти, зростання охоплень та залученості аудиторію в соцмережах.
Український бренд прикрас, fashion-сегмент
Запит: Відсутність системного маркетингу та аналітики; потреба підвищити ефективність креативів та комунікацій, збільшити конверсію через онлайн-канали в піковому періоді.
Рішення: Побудова маркетинг аналітики та проведення комплексного аналізу динаміки продажів; впроваджений структурований підхід до планування комунікацій; проведення тестування рекламних гіпотез, на основі проаналізованих даних надано комплексні рекомендації по маркетинг-активностям в піковому періоді сезону.
Результат: Вибудувано аналітичну систему як основу для планування маркетинг-активностей, сформований процес контент-планування, результат таргетованих кампаній ROAS кампаній -165%, CPC - $0.24, кампанія до Чорної п’ятниці показала кращу конверсію, ніж у попередньому році.
ТОВ «ПЕРІ УКРАЇНА», B2B (2018 – 2024)
Керівник відділу маркетингу (2021 – 2024)
• Створила відділ маркетингу з нуля.
• Координувала роботу digital та event-напрямків: розвиток сайту, ведення профілю Google Business; організація клієнтських та внутрішньокорпоративних заходів.
• У співпраці з топменеджментом виконувала стратегічну підготовку до запуску нового бізнес-напрямку.
• Розробила та впровадила нові аналітичні інструменти для оцінки потенціалу ринку та моніторингу цін.
• Впровадила систему Lead Intelligence.
• Ініціювала трансформацію підходу в роботі комерційного відділу, реалізовану у співпраці з командою, як результат зростання частки ринку до 45% та +15% до обороту.
Маркетолог → Молодший маркетолог (2018 – 2021)
З операційного маркетингу виросла до впровадження стратегічних ініціатив, що розширювали вплив маркетингу на досягнення бізнес-цілей.
• Поглибила аналітичну функцію маркетингу.
• Ініціювала та реалізувала конкурентну стратегію, що сприяло зростанню обороту на 25%.
• Долучилась до розробки та оновлення комерційної політики компанії.
• Оптимізувала структуру та наповнення корпоративного сайту.
• Event-менеджмент: повний цикл організації заходів різного масштабу. Співпрацювала з маркетинговою командою материнської компанії щодо закордонних проєктів.
• Розробила візуальні матеріали для В2В-комунікацій – підвищила візуальну стандартизацію бренду.
• Координувала створення брендованої сувенірної продукції: від дизайну до постачання.
КОМП’ЮТЕРНІ НАВИЧКИ:
• Microsoft Office, Microsoft 365 Online, Google Workspace
• Adobe Creative Cloud
• Power BI
• CRM-системи
• 1С Підприємство
• ШІ-інструменти: Claude, Google Gemini, Chat GPT
ПЕРСОНАЛЬНІ ЯКОСТІ:
• Стратегічне мислення та аналітичний підхід
• Ініціативність, орієнтація на розвиток
• Відкрита у спілкуванні, легка у взаємодії з командою
• Зосередженість на результаті та висока залученість у процес
ОСВІТА:
НТУУ «КПІ ім. Ігоря Сікорського»
Бакалаврат, Магістратура (2013-2018)
Факультет менеджменту та маркетингу
Спеціальність: Менеджмент організацій та бізнес-адміністрування
ДОДАТКОВА ОСВІТА:
Курси від Laba: Стратегічний маркетинг (2022)
Курси від Google: Fundamentals of digital marketing, Google Analytics (2025)
ЗНАННЯ МОВ:
Українська мова – рідна, вільне володіння
Англійська мова – рівень B2