Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Катерина

Асистент, помічник керівника, адміністративний фахівець

Рассматривает должности:
Асистент, помічник керівника, адміністративний фахівець, Координатор проєктів
Возраст:
43 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
Клименко Катерина
м. Київ
тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Бажана посада:
Асистент / Помічник керівника / Адміністративний фахівець / Координатор проектів

Ключові навички та переваги:
-Багатопрофільний досвід: маю успішний досвід у сферах діловодства, контролю документації, адміністрування, індивідуального пошиття, управління виробничим процесом та координації команд.
-Розвинуті організаційні здібності: вмію структурувати роботу, планувати, розставляти пріоритети та контролювати виконання завдань, як власних, так і команди.
-Впевнене володіння ПК: професійний рівень користування офісними програмами (Word, Excel, PowerPoint, Access), електронною поштою, браузерами, месенджерами та соціальними мережами; в наявності базові знання роботи в Photoshop, Canva, Google Диск, Google Doc та AutoCAD.
-Аналітичне мислення: маю технічну освіту й досвід експертної перевірки технічної документації, що допомагає глибоко аналізувати інформацію та працювати з нормативними документами.
-Увага до деталей: ретельне оформлення та перевірка документації, акуратність у роботі з текстами, цифрами, звітами й технічними умовами.
-Клієнтоорієнтованість: досвід прямих комунікацій з клієнтами, вміння слухати, консультувати та знаходити індивідуальний підхід.
-Ефективна комунікація: легко встановлюю контакт з людьми, вмію працювати у команді та вирішувати конфліктні ситуації.
-Креативність і творче бачення: вмію генерувати ідеї, створювати візуальні та стильні рішення (у тому числі в дизайні одягу).
-Висока відповідальність і дисциплінованість: дотримання термінів, точність у роботі з документацією, пунктуальність і зібраність.
-Багатозадачність і адаптивність: вмію ефективно працювати в умовах змін, швидко навчаюсь новому, не боюсь брати на себе нові напрямки.
-Досвід дистанційної роботи: працювала з клієнтами онлайн, організовувала логістику, вела сторінки в соцмережах, контролювала процес віддалено.
-Проєктне мислення: маю навички організації повного виробничого циклу — від ідеї та планування до реалізації готового продукту й зворотного зв’язку.
-Висока швидкість набору тексту та грамотність.
-Бажання розвиватися: постійно навчаюся новому, пройшла курси психології (практикуючий психолог у напрямку КПТ), іноземної мови, професійного шиття та комп’ютерної грамотності.

Досвід роботи:
Майстерня з пошиття дизайнерського одягу – спеціаліст з організації виробничого процесу
2019 – 2025 рр.
-Розробка дизайну та конструювання моделей одягу
-Закрій тканини, розкрій та маркування деталей виробів
-Постановка задач команді майстрів
-Контроль якості готової продукції
-Ведення замовлень: матеріали, пакування, логістика
-Робота з постачальниками та підрядниками

Індивідуальна діяльність – пошиття жіночого одягу
2012 – 2019 рр.
-Консультування клієнтів по видам тканин та фурнітури
-Зняття мірок
-Розробка та дизайн фасону
-Побудова викройки та моделювання фасону виробу
-Крій та пошиття виробу
-Розміщення робіт у соцмережах (Facebook, Instagram)

Державна інспекція з енергозбереження
2006 – 2009 рр.
Посада: Головний фахівець – інспектор
-Перевірка проєктної документації на відповідність нормативам
-Написання технічних умов
-Співпраця з проектними інститутами та будівельними компаніями

ЗАТ «Київмлин»
2005 р.
Посада: Майстер з відвантаження товару
-Оформлення товаро-транспортних накладних
-Контроль складу і логістичних процесів
-Підготовка звітності

Освіта:
-Київський національний університет ім. Т. Шевченка
2005 – 2007 рр.
Факультет економіки
Спеціальність: Фінанси /Диплом економіста

-НТУУ «КПІ»
1999 – 2005 рр.
Хіміко-технологічний факультет
Спеціальність: Хімічна технологія тугоплавких неметалічних і силікатних матеріалів /Диплом інженера-технолога

Додаткова освіта та сертифікати:
-Психологічні курси: сертифікат курсу практичного психолога (когнітивно-поведінкова терапія (КПТ), 120 академ. годин / 3,5 ECTS) від НПЦ HIDEAWAY
-Курси крою та шиття «Швейний клуб»
-Курси англійської мови «Інтерлінгва»
-Курси комп’ютерної грамотності «BASIC

Знання мов:
-Українська: вільно
-Російська: вільно
-Англійська: вище середнього (Upper-Intermediate)

Комп’ютерні навички:
-Windows 95–10, MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Access)
-Інтернет, електронна пошта
-Adobe Photoshop, AutoCAD (початковий рівень), Zoom, Google Диск, Google Docs, Canva
-Месенджери (Viber, Telegram, Signal), соцмережі (Instagram, Facebook)
-Робота з офісною технікою: сканер, принтер, факс, копіювальна техніка

Особисті якості:
Комунікабельна, організована, відповідальна
Акуратна та уважна до деталей
Добре працюю в команді та самостійно
Творча, з технічним складом мислення
Прагну розвитку й нових знань

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: