Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Наталія

Адміністратор сайту, спеціаліст технічної підтримки, контент-менеджер, 25 000 грн

Вид занятости:
полная
Возраст:
36 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Розробник інтернет-магазину, адміністратор сайту (інтернет-магазину)

с 03.2023 по 05.2025 (2 года 2 месяца)
ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Створення інтернет-магазину з нуля на платформі Хорошоп (без коду) та подальше керування ним одноосібно.
Виконані самостійні дії для вирішення ТЗ:
1 Перенесення товарів з WordPress на Хорошоп
2 Розробка каталогу з категоріями товарів
3 Створення текстів про доставку, оплату, публічну оферту
4 Налаштування дизайну головної сторінки, хедера, футера (за ТЗ)
5 Підключення домену, доставки, онлайн-оплати, Google Search Console, Manager Tag, Microsoft Clarity та ін.
6 Опрацювання файлів постачальників, підготовка файлу (в excel) з контентом, приведення характеристик та їх значень відповідно до загальної структури контенту
7 Створення характеристик, фільтрів
8 Розподілення товарів за категоріями, фільтрами
9 Фотографування, редагування фото
10 Налаштування сео (мета-теги, редиректи) (за ТЗ)
11 Налаштування інтеграції з Розеткою
12 Напівручне оновлення залишків 6 постачальників
13 Перевірка наданих сео-текстів і розміщення на сайті
14 Комунікація з підтримкою служб для вирішення питань (НП, Монобанк, ПриватБанк, Хорошоп, реєстратор доменів тощо)
15 Відправлення запитів клієнтам на відгук
16 Підтримка старого сайту на WordPress: зміна інформації про компанію, контакти. Розібралась, як замінити банер на головній сторінці і додала інший з клікабельним посиланням на новий сайт для інформування клієнтів
17 + Опрацювання замовлень (з сайту, по телефону), контроль оплати, створення накладних, рахунків за безготівкою в 1С 7, BAF 8;
18 + Розміщення оголошень на олх і продаж частини товару
---
Особиста ініціатива:
19 Вирішення проблеми з блокуванням Merchant Center (через дії осіб, які займались просуванням сайту) - знайдення фахівця з розблокування, самостійні налаштування в системі сайту за рекомендаціями та розблокування акаунту.
---
Досягнення:
- Інтернет-магазин освітлення lusterlicht.com.ua, який зробила з нуля (без попередніх знань про Хорошоп, але зі здібностями для виконання такої роботи). на 2 мовах (українській, російській)
- Виконала ТЗ з частиною коду - гіперпосилання на частини тексту на одній сторінці (хоча з кодом раніше не працювала)
---
Результати:
- 4600 доданих товарів та 17 брендів (освітлення, елементи живлення, електрофурнітура, електрообладнання)
- 11 створених категорій та 93 підкатегорії товарів
- 95 створених характеристик товарів зі значеннями (і з них в категорії товарів додані потрібні фільтри)
- 980 успішно виконаних замовлень за 12 міс. прибл. на 1,5 млн.грн
---
Особливі навички, які застосовувала:
- Вирішення будь-яких "квест"-завдань
- Знаходження помилок різного типу у наданій документації (Н.: файли з товарами: неспівпадіння артикулів та найменувань, помилка в значенні товару на макеті упаковки тощо)
- Вирішення ТЗ, з якими раніше не стикалась (робота з частиною коду, створення магазину на платформі Хорошоп тощо)

Адміністратор сайту, менеджер інтернет-магазину

с 07.2021 по 09.2022 (1 год 2 месяца)
ТОВ "ТД "Джем Бренд"", Київ (Роздрібна торгівля)

1.) Керування інтернет-магазином компанії на Prom.ua (з 14.07.2021 по 23.02.2022)
В напрямку: товари для HoReCa (сиропи для кави ТМ Топпинг, джеми ТМ Дніпро, лимонади, чаї ТМ Фруллато, аксесуари для напоїв, солодощі, горіхи, мед) + Зоотовари:
1 Доопрацювання другого сайту nado-mne.com.ua (розподілення 3500 вже створених карток товарів за категоріями та їх редагування).
2 Додавання нових товарів на основний сайт.
3 Введення групи Зоотовари на 1500 позицій
4 Контроль актуальності інформації на сайтах на WordPress, Zanedorogo, AllBiz.
5 Створення нових категорій.
6 Предметне фотографування, редагування зображень.
7 Створення презентаційних листівок для клієнтів.
8 + Оперативне вирішення проблем технічного характеру та допомога колегам в налаштуванні системи, програм (не відкривається сайт, не працює вайбер, не пройшла пром-оплата, забули позначити експрес-накладну тощо).
9 Виправлення різних помилок на сайті.
---
2.) Завдання: Розпродаж товарів на складі з 18.04.2022 по 30.09.2022
Самостійні дії для виконання цього завдання:
1 Перевірка інвентаризації інших працівників та наявності товарів на складі, знаходження невідповідностей
2 Узгодження інформації з наявністю товарів на сайті, введення точних залишків на сайт.
3 Додавання товарів на сайт, знайдених на складі.
4 Оновлення залишків та періодичне оновлення цін.
5 Контроль товарів за терміном придатності.
6 Опрацювання замовлень (сайт, телефон, чат, Viber), контроль оплати. Контроль збору замовлень працівниками складу, з якими можуть бути складнощі.
7 Вирішення проблемних ситуацій із замовленнями.
8 Відправлення запитів клієнтам на відгук.
---
Результати:
1. Систематизувала/впорядкувала товари на складі під час інвентаризації та з тим що є на сайті
2. 60 виключно позитивних відгуків з 18.04 по 08.10.22 (скріни відгуків за посиланням https://tinyurl.com/ywkj5u63).
3. 396 успішно виконаних замовлень за 5,5 міс з сайту. Але ще замовлення були по телефону, чаті, вайбері.
4. Підвищення рейтингу сайту на Prom.ua з 96% до 97%.
5. Нові клієнти ставали постійними.
6. Продаж 90+ товарів (знайдені на складі та додані на сайт).
7. Вчасний розпродаж товарів з обмеженим терміном придатності.
8. Збільшення продажу в офісі (оновлення вітрини, зазначення цінників).
---
Застосування аналітики (поза обов'язками):
- провела аналіз кількості замовлень, товарів.
- Склала аналітичний звіт для керівника щодо виконаних власних дій в роботі з 18.04.2022 (за 2 міс)
- Застерігла керівника від підключення до сумнівного хмарного сервісу, аналог 1С (зробивши аналіз пропозиції цього сервісу).

Адміністратор сайту, контент-менеджер

с 04.2018 по 05.2018 (1 месяц)
Вища школа адвокатури Національної асоціації адвокатів України, Київ (Освіта, наука)

1 Керування та наповнення сайту Школи hsa.org.ua в CMS WordPress
2 Створення схематичних макетів брошур на платформі moqups.com, узгодження остаточного варіанту з дизайнером
3 Додавання на сайт Школи інформації про нові курси та семінари та про нові книги у продажу, створення описів таких курсів.
4 Редагування /вичитування текстів контент-планів та текстів і брошур для друку.
5 Транскрибація відео семінарів, курсів

Редактор відділу перекладу інформації Головної редакції

с 10.2016 по 09.2019 (2 года 11 месяцев)
Українське національне інформаційне агентство Укрінформ, Київ (ЗМІ, медіа)

1. Оперативне опрацювання текстів новин, які надсилаються (чи не кожну хвилину в середньому) для редагування для подальшого відправлення підписникам та/або для публікації на сайті агентства:
- Редагування текстів новин українською /російською мовами після машинного перекладу
- Перевірка коректного зазначення термінів, назв, прізвищ після машинного перекладу та початкових певних формулювань журналістів в текстах, які надаються для редагування
---
Напрямки текстів: оперативні події України та світу, регіональні події, політика, економіка (фінансово-банківський сектор, товарно-біржові ринки), новини культури, спорту, кримінал.
2. Розподіл матеріалів, що надходять на переклад, між іншими редакторами (7 осіб).
---
Особиста ініціатива:
Допомога іншим редакторам в освоєнні роботи в новій внутрішній програмі для опрацювання текстів новин.

Контент-менеджер

с 08.2015 по 08.2016 (1 год)
Інтернет-магазин косметики "Starlook", Київ (Роздрібна торгівля)

Платформа Prom.ua:
- Створення карток товарів (фото, характеристики, різновиди).
- Пошук та редагування зображень для товарів.
- Оновлення наявності товарів, знижок, цін.
- Щотижневе оновлення знижок за брендами та категоріями (1145 позицій).
CMS Magento (новий сайт):
- Складання та завантаження на сайт фільтрів за характеристиками товарів;
- Розподіл всіх товарів за фільтрами;
- Пошук помилок в роботі функцій сайту, постановка ТЗ програмістам.

Особиста ініціатива:
- Створення "Правил для копірайтерів з написання текстів".
- Перевірка та редагування текстів копірайтерів.
Результати:
- Завдяки розробленим правилам копірайтери почали якісніше писати тексти.
- Для нового сайту (на Magento) складені 178 фільтрів з варіантами вибору за характеристиками товарів, що входять в 99 наборів фільтрів.

Консультант з розроблення контенту сайту, копірайтер

с 04.2015 по 09.2015 (5 месяцев)
Клініка хрономедицини "Резонанс", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Проєктна робота з розробки контенту для нового сайту: створення нових текстів, розробка концепції нового сайту, написання тексту для лендінг-сторінки.

Менеджер з опрацювання замовлень

с 01.2015 по 03.2015 (2 месяца)
Служба доставки замовлень "Zakaz.ua", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Координація з операторами контакт-центру та клієнтами по телефону для уточнення або корегування замовлення; збір товарів на доставку за оформленими замовленнями.
Особиста ініціатива:
Пошук помилок, невідповідностей у назвах товарів та цін в замовленнях та на цінниках, підготовка списку для корегування контент-менеджеру.

Перекладач письмовий

с 01.2015 по 08.2015 (7 месяцев)
ТрансЛінк-Україна (м. Миколаїв), Movapro, Елен, Лінгва груп (м. Київ), Дистанційно (Послуги для населення та бізнесу)

Письмовий переклад юридичної документації, публіцистики, рекламних текстів, навчальної медичної літератури. Мовні пари: українська-російська, російська-українська.

Спеціаліст торгівельного залу, менеджер відділів товарів

с 09.2012 по 07.2014 (1 год 10 месяцев)
Будівельний гіпермаркет Євробуд, Горлівка (Роздрібна торгівля)

Відділи роботи: "Керамічна плитка" та "Лакофарбові матеріали".
1. Консультування покупців, допомога у виборі товару.
2. Приймання та викладення товару, контроль якості товару
3. Контроль наявності та залишків, заміна цінників, участь в інвентаризації.
4. Напівручне колорування згідно каталогу кольорів в колор-студії "Тріора"
5. Координація зі складом, постачальниками, іншими менеджерами.
6. Приймання замовлень за відділом "Керамічна плитка" та резервування їх у постачальників
8. + Проведення навчання нових працівників щодо інформації по відділах.
7. + Допомога з вибором товару покупцям на інших відділах: "Шпалери", "Пластик", "Електрика", "Інструменти"
---
Особиста ініціатива:
8 Щотижневе складання плану закупівель товару у 2 відділах.
9 Систематизація товарів у відділі, перевірка на відповідність цін, назв на цінниках та в 1С.
10 Облік товару за терміном придатності.
11 Створення оголошень та тексту акцій.
12 Добірка фонової музики для відтворення в торговому залі.
---
Результати:
1 Успішний продаж (з особистої ініціативи) товару, який не користувався попитом. За 1 місяць особистої роботи було продано 30 одиниць.
2 Завдяки власній детальній перевірці товару під час його приймання та контролю термінів придатності – в продажу була завжди тільки якісна продукція.
3 Завжди мала інформацію щодо товару на своїх відділах, яка могла цікавити покупців - наприклад, щодо термінів надходження товару до магазину або на замовлення тощо.

Контент-менеджер

с 03.2012 по 06.2012 (3 месяца)
Рекламно-інформаційне агентство "Маестро", Горлівка (Маркетинг, реклама, PR)

Наповнення інформаційного сайту (додавання новин, публікація анонсів кіно і театру, добірка актуальних фото-, відеоматеріалів).
Приймання приватних оголошень, реклами та розміщення на сайті та в міських газетах.

Образование

Горлівський державний інститут іноземних мов

Факультет слов'янських та германських мов. Спеціальність: Українська мова та література, англійська мова та зарубіжна література, Горлівка
Высшее, с 2005 по 2010 (5 лет)

Денна форма навчання

Знания и навыки

  • Уміння аналізувати
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Клієнтоорієнтованість
  • Ввічливість
  • Здатність до навчання
  • Логічне мислення
  • Аналітичне мислення
  • Налаштування ОС
  • Адміністрування сайту
  • Управління інтернет-магазином
  • Створення інтернет-магазинів
  • Розробка каталогу продуктів
  • Відеомонтаж
  • Обробка фото
  • Літературне редагування
  • Коректура текстів
  • Технічна підтримка користувачів
  • Ділове листування
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Налаштування ПК
  • Налаштування ПЗ
  • Складання юридичних документів
  • Прийом та обробка замовлень
  • Інвентаризація
  • Контроль оформлення документів
  • Контроль термінів придатності
  • Самостійне прийняття рішень
  • Хорошоп
  • Заповнення карток товарів на Rozetka
  • WordPress
  • Заповнення карток товарів на Prom
  • Movavi Video Editor
  • VideoPad Video Editor
  • Аналіз інформації
  • OpenCart
  • Автономна робота
  • Критичне мислення
  • Rozetka

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Головні якості/навички (адміністрування сайтів):
- Можу працювати одразу і виконувати поставлені ТЗ
- Вміння працювати в будь-якій CMS чи освоїти потрібну програму для роботи
- Вміння працювати з будь-яким типом складності контенту
- Вміння знаходити помилки і виправляти будь-де (тексти, документи, контент, технічні налаштування сайтів тощо)
- Здатність знаходити рішення і виконувати завдання, з якими раніше не стикалась
- Вміння працювати автономно (бачити що треба зробити, ставити собі план і самостійно його виконувати)
- Вміння виконувати одночасно декілька операцій
- Все пам’ятаю або в мене записано, нагадувати не потрібно, все буде виконано
- Працюю як для себе - тому мені все завжди важливо, працюю відповідально і із зацікавленістю
- Поглиблене аналітичне та логічне мислення
---
Досвід роботи:
- адміністратором сайтів /інтернет-магазинів, контент-менеджером – понад 4 роки
- створення інтернет-магазину на Хорошопі – 1 успішний проєкт і керування ним понад 2 роки
- керування інтернет-магазином – 2 успішних проєкти
- наповнення контентом, робота з товарами – 4 інтернет-магазини
---
- налаштування ноутбуків, смартфонів під певні потреби, встановлення програм, вирішення неполадок в роботі ПЗ власної техніки та на замовлення
- консультування /допомога користувачам різних вікових категорій і рівня володіння комп’ютером щодо роботи з ПК, програми та браузерами, сервісами, додатками тощо
---
- Освіта: вища, філологічна
- Знання мов: українська, російська - вільно (літературна/ділова усна та письмова)
- англійська - базовий рівень (але достатній для пошуку необхідної інформації в інтернеті).
---
Навички адміністрування сайтів та роботи з контентом:
- Вирішення різних технічних питань в роботі сайтів
- Створення інтернет-магазинів на конструкторі
- Розробка каталогу категорій та підкатегорій, фільтрів
- Керування доступами користувачів та клієнтів
- Проведення навчання для персоналу чи потрібних користувачів щодо користування сервісами, ПК, програмами тощо
- Перевірка коректної роботи налаштувань на сайті
- Перевірка сайтів на помилки різного типу та виправлення їх (текстові, фільтрація, технічні тощо)
- Додавання товарів на сайти (опрацювання файлів постачальників, підготовка файлу за структурою системи сайту в excel)
- Фотографування, редагування фото
- Монтаж відео (видалення звуку, накладання іншого, пошук потрібної фонової музики/відео, накладання тексту, титрів тощо (приклади на моїх каналах Lifestandvideo https://www.youtube.com/@lifestandvideo/videos та Овчар Джек Бонд https://www.youtube.com/@ovchar.jackbond/videos )
+
- Опрацювання замовлень, створення накладних в 1С
---
Досвід роботи з сервісами та програмами:
- Наразі є досвід в CMS: Хорошоп, Prom.ua, Rozetka, WordPress, OpenCart
- Досвідчений користувач ПК, інтернет (є свої алгоритми пошуку);
- Фоторедактори: Gimp, Pixlr, Movavi Photo Editor, PhotoMaster,
- Відеоредактори: Movavi Video Editor, VideoPad
- Excel, html, 1C (базові навички, які потрібні для роботи з контентом та замовленнями)
---
Мета:
- адміністрування сайтів /інтернет-магазинів /маркетплейсів та технічна підтримка і інша технічна діяльність IT-напрямку, виконання ТЗ більш складного рівня
---
Умови співпраці:
- Зарплата від 25 000 грн і більше (фіксована ставка на місяць).
- Офіційне працевлаштування за КЗоТ України
- Відповідність зазначеному у вакансії (посада, зарплата, обов'язки) дійсності.
- Налаштоване робоче місце
---
- Якщо у вас немає офіційного працевлаштування, співпраця можлива, але не більше 2-3 місяців, і на цей період має бути договір
---
- В пріоритеті робота в офісі (Святошинський /Шевченківській район (м. Житомирська - просп.Берестейський - м.Шулявська; м.Житомирська - Кільцева дорога - Колібріс - вул.Трублаіні), але розгляну й віддалено

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: