Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Руслан

CRM Developer

Рассматривает должности:
CRM Developer, CRM-менеджер, No-Code Developer, No-Code Creator, CRM Analyst
Возраст:
25 лет
Город проживания:
Харьков
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РУСЛАН ОВЧАРЕНКО
CRM Developer

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
ПРО МЕНЕ
CRM Developer-Analytics, No-Code з 1,5+ роками практики
@byun1u
впровадження кастомних рішень та оптимізації у CRM Creatio.
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Спеціалізуюся на повному циклі автоматизації та аналітики:
проєктування бізнес-процесів, інтеграцій, налаштування дашбордів.
Руслан Овчаренко
Маю великий досвід у роботі з платформою Creatio (Legacy UI і
Freedom UI), інструментами API-інтеграцій (Postman, Apix-Drive,
Pipedream, n8n), автоматизації Slack через workflow та ботів. Маю
НАВИЧКИ
знання роботи з базами даних PostgreSQL, веб-серверами
(IIS/Nginx/Docker), телефонними-сервісами (Binotel, Zadarma,
CRM Creatio
Ringostat, UniTalk) та SMS-сервісами (TurboSMS, AlphaSMS). Вмію
Postman
аналізувати потреби бізнесу, виявляти вузькі місця в процесах і
PostgreSQL
пропонувати нові рішення для підвищення ефективності роботи.
n8n
Apix-Drive ДОСВІД РОБОТИ
Pipedream
Windows 12.2023 – дотепер

Linux JustSchool

CRM Developer
ОСВІТА Розробка розділів, деталей, робочих місць, бізнес-процесів для
переїзду відділу Customer Support в CRM Creatio
Магістр, спеціальність: Створення розділу і процесів для зміни статусу менеджера і
Системи, технології і комп’ютерні
урахування робочих годин
засоби мультимедіа
Харківський національний Доопрацювання автоматичного розподілення звернень
університет радіоелектроніки (дедублікація, пошук контакту, ліміт черги, перевідкриття,
2018-2024 перерозподілення)
Повідомлення в Slack про призначення відповідального в
МОВИ зверненні
Фіксація і розрахунок SLA менеджера
Англійська - A2
Створення користувачів Creatio з workflow Slack
Польська - A1
Передача звернень з зовнішніх платформ
Українська - рідна
Дашборди аналітики для відділу Customer Support
Російська - С1
Розгортання Dev середовища CRM Creatio для подальшої
оптимізації та підвищення стабільності бд та серверу під поточні
вимоги та навантаження
07.2022 – 12.2023
КУРСИ
JustSchool

Курс з тестування ПЗ — QA Test
System Administrator
QA TestLab Створення акаунтів співробітників
2019 Створення ботів та воркфлоу в Slack
Адміністрування телефоніями Binotel, Zadarma, Ringostat, UniTalk
Адміністрування SMS-сервісами TurboSMS, AlphaSMS
Налаштування процесів в CRM Omnidesk (Deskie)
Налаштування пристроїв Windows, Mac os, Android, Ios
Встановлення ПЗ на пристрої користувачів

09.2020 – 06.2022
JustSchool

Technical Support
Обробка звернень в CRM Omnidesk (Deskie)
Вирішення проблем учнів, вчителів та співробітників
Налаштування пристроїв Windows, Mac os, Android, Ios
Встановлення ПЗ на пристрої користувачів

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам