- Файл
Руслан
CRM Developer
- Рассматривает должности:
- CRM Developer, CRM-менеджер, No-Code Developer, No-Code Creator, CRM Analyst
- Возраст:
- 25 лет
- Город проживания:
- Харьков
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13730935/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
CRM Developer
[
ПРО МЕНЕ
CRM Developer-Analytics, No-Code з 1,5+ роками практики
@byun1u
впровадження кастомних рішень та оптимізації у CRM Creatio.
[
проєктування бізнес-процесів, інтеграцій, налаштування дашбордів.
Руслан Овчаренко
Маю великий досвід у роботі з платформою Creatio (Legacy UI і
Freedom UI), інструментами API-інтеграцій (Postman, Apix-Drive,
Pipedream, n8n), автоматизації Slack через workflow та ботів. Маю
НАВИЧКИ
знання роботи з базами даних PostgreSQL, веб-серверами
(IIS/Nginx/Docker), телефонними-сервісами (Binotel, Zadarma,
CRM Creatio
Ringostat, UniTalk) та SMS-сервісами (TurboSMS, AlphaSMS). Вмію
Postman
аналізувати потреби бізнесу, виявляти вузькі місця в процесах і
PostgreSQL
пропонувати нові рішення для підвищення ефективності роботи.
n8n
Apix-Drive ДОСВІД РОБОТИ
Pipedream
Windows 12.2023 – дотепер
Linux JustSchool
CRM Developer
ОСВІТА Розробка розділів, деталей, робочих місць, бізнес-процесів для
переїзду відділу Customer Support в CRM Creatio
Магістр, спеціальність: Створення розділу і процесів для зміни статусу менеджера і
Системи, технології і комп’ютерні
урахування робочих годин
засоби мультимедіа
Харківський національний Доопрацювання автоматичного розподілення звернень
університет радіоелектроніки (дедублікація, пошук контакту, ліміт черги, перевідкриття,
2018-2024 перерозподілення)
Повідомлення в Slack про призначення відповідального в
МОВИ зверненні
Фіксація і розрахунок SLA менеджера
Англійська - A2
Створення користувачів Creatio з workflow Slack
Польська - A1
Передача звернень з зовнішніх платформ
Українська - рідна
Дашборди аналітики для відділу Customer Support
Російська - С1
Розгортання Dev середовища CRM Creatio для подальшої
оптимізації та підвищення стабільності бд та серверу під поточні
вимоги та навантаження
07.2022 – 12.2023
КУРСИ
JustSchool
Курс з тестування ПЗ — QA Test
System Administrator
QA TestLab Створення акаунтів співробітників
2019 Створення ботів та воркфлоу в Slack
Адміністрування телефоніями Binotel, Zadarma, Ringostat, UniTalk
Адміністрування SMS-сервісами TurboSMS, AlphaSMS
Налаштування процесів в CRM Omnidesk (Deskie)
Налаштування пристроїв Windows, Mac os, Android, Ios
Встановлення ПЗ на пристрої користувачів
09.2020 – 06.2022
JustSchool
Technical Support
Обробка звернень в CRM Omnidesk (Deskie)
Вирішення проблем учнів, вчителів та співробітників
Налаштування пристроїв Windows, Mac os, Android, Ios
Встановлення ПЗ на пристрої користувачів
Похожие кандидаты
-
Front-end розробник
Удаленно -
Python-програміст
Удаленно -
Розробник систем автоматизації
Удаленно, Киев -
AI developer
Удаленно -
No-code разработчик
20000 грн, Удаленно -
Інженер-програміст
24000 грн, Удаленно, Киев , еще 2 города