Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Ольга

Економіст, помічник бухгалтера, оператор ПК, менеджер, фінансист

Возраст:
39 лет
Город:
Николаев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

КОРНОВАН ОЛЬГА
ВАЛЕРІЇВНА
Україна, м. Миколаїв, тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
17.04.1986 року народження
__________

Посада: помічник бухгалтера, оператор ПК, менеджер, економіст, фінансист

ДОСВІД РОБОТИ:

ТОВ «МІСЬКБУД», м.Миколаїв

Березень 2023 року – по теперішній час Економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності

• прихід-витрата палива;
• дорожні листи,
• списання палива,
• ТТН;
• облік відпрацьованих годин будівельних машин та механізмів;
• обробка звітів відпрацьованих годин;
• звіти для керівництва;
• контроль за роботой механізмів;
• первинна документація;
• договори надання в оренду техніки та надання послуг будівельними машинами;
• виставлення рахунків за надані послуги;
• участь у підготовці тендерної документації;
• організація доставки по Україні вантажним транспортом;
• формування актів, рахунків та контроль розрахунку з замовниками;
• контроль транспортного документообігу;
• організація роботи водіїв;
• забезпечення та контроль своєчасності подачі транспорту під завантаження;
• планування та моніторинг маршрутів по Україні;
• координування водія в реальному часі, онлайн супровід, прийняття рішень в форс-мажорних або нестандартних обставинах;
• пошук оптимальних варіантів щодо перевезень по Україні;
• підготовка звітів по доставкам за день/період;
• пошук і підбір персоналу;
• формування організаційної структури компанії;
• складання посадових інструкцій;
• кадрове адміністрування.

ТОВ «КІВІТ ПЛЮС», м.Миколаїв

Листопад 2022 року – грудень 2022 року Менеджер з постачання

• організація та контроль управління товарними потоками;
• планування, розподіл та контроль переміщення товарних запасів;
• обробка заявок на товар від магазинів;
• організація та контроль підготовки та аналізу оперативної та періодичної звітності;
• знання всього асортименту;
• здійснення аналізу темпів продажу;
• ціноутворення товару;
• аналіз попиту та продажу товару, ефективність маркетингових заходів;
• робота зі сторонніми постачальниками;
• підбір асортименту товару.
ТОВ "МА "Атлантік", м.Миколаїв
Травень 2020 року – Листопад 2022 року Бухгалтер
- управління фінансовими ресурсами підприємства, а також розподіл коштів;
-ведення кадрової документації;
- ведення листування та необхідного документообігу з комерційними структурами, портами, банками та ін .;
- контроль за своєчасним отриманням коштів;
- складання і оформлення звітної документації, а також підготовка фінансової звітності для керівництва;
- оформлення матеріалів для укладання договорів;
- розрахунок попередніх дисбурсментських рахунків, обробка та підготовка фінальних дисбурсментських рахунків;
- робота з Клієнт-Банком.

ТОВ "Атлантік Мерітайм» м.Миколаїв

Квітень 2009 рік – Травень 2020 року Менеджер із зовнішньоекономічних зв'язків:

- управління фінансовими ресурсами підприємства, а також розподіл коштів;
- ведення листування та необхідного документообігу з комерційними структурами, портами, банками та ін .;
- контроль за своєчасним отриманням коштів;
- складання і оформлення звітної документації, а також підготовка фінансової звітності для керівництва;
- оформлення матеріалів для укладання договорів;
- розрахунок попередніх дисбурсментських рахунків, обробка та підготовка фінальних дисбурсментських рахунків;
- робота з Клієнт-Банком.

ТОВ "ЮА« Вікторія-ЮСТ» м.Миколаїв

Лютий 2008 року - Квітень 2009 року Помічник директора:

- допомога у всіх поточних питаннях керівнику;
- спілкування з клієнтами;
- обробка електронної пошти;
- ведення бази і документації з нерухомості;
- пошук покупців і продавців;
- розміщення реклами;
- ведення діловодства (контроль виконання та систематизації документів);
- участь в підготовці і проведенні корпоративних заходів;

ТОВ "ТПК" «Євротрейд» м. Миколаїв

Серпень 2007 року - Лютий 2008 року Керівник відділу закупівлі продуктів харчування:

- забезпечити укладання контрактів купівлі-продажу на поставку товару на умовах максимально захищають інтереси компанії;
• проводити моніторинг виконання контрактних зобов'язань;
• пошук нових постачальників;
• планування і формування замовлень на закупівлю;
• перевірка коректності супроводжуючих документів
• супровід продажів;
• проведення різних акцій;
• планування та контроль належного товарного запасу
• підготовка нових кадрів на посаду менеджера із закупівлі;
• розподіл платежів постачальникам;
• участь в переговорах з контрагентами з метою укладення довгострокових домовленостей;
- формування і контроль супровідних документів: сертифіката якості, походження, ветеринарного сертифіката;
• розробка стратегії виходу на нові ринки;
• участь в тематичних семінарах, конференціях, виставках.

ТОВ «ПІК «Аркада» м.Херсон

Травень 2007 року - серпень 2007 року Начальник відділу закупівлі продуктів харчування

- забезпечити укладання контрактів купівлі-продажу на поставку товару на умовах максимально захищають інтереси компанії;
• проводити моніторинг виконання контрактних зобов'язань;
• пошук нових постачальників;
• планування і формування замовлень на закупівлю;
• перевірка коректності супроводжуючих документів
• супровід продажів;
• проведення різних акцій;
• планування та контроль належного товарного запасу
• підготовка нових кадрів на посаду менеджера із закупівлі;
• розподіл платежів постачальникам;
• участь в переговорах з контрагентами з метою укладення довгострокових домовленостей;
- формування і контроль супровідних документів: сертифіката якості, походження, ветеринарного сертифіката;
• розробка стратегії виходу на нові ринки;
• участь в тематичних семінарах, конференціях, виставках.

ТОВ «ЮФ« Баркова і Партнери »м Миколаїв

Лютий 2007 року - травень 2007 року Юрист-реєстратор

- реєстрація юридичних та фізичних осіб «під ключ»;
- супровід господарської діяльності.

ТОВ «ПІК« Мегагрупп »м Миколаїв

Травень 2006 року - лютий 2007 року Офіс-менеджер

- допомога у всіх поточних питаннях керівнику;
- забезпечення життєдіяльності офісу;
- робота з вхідною та вихідною документацією;
- ведення діловодства (контроль виконання та систематизації документів);
- участь в підготовці і проведенні корпоративних заходів;
- оформлення договорів і актів виконаних робіт.

ОСВІТА

вересень 2004 року - червень 2008 року Національний університет кораблебудування імені адм. Макарова

- факультет "інженерно-економічний";
- спеціальність «менеджер-економіст»;
- червоний диплом спеціаліста.

ДОДАТКОВА ОСВІТА ТА СЕРТИФІКАТИ

• учбовий центр «Територія Знань» «Бухгалтерський облік 1С:8.3»

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ І ЗНАННЯ

- Windows, MS Office, Internet, 1С- 8, 1С-BAS, - досвідчений користувач;

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:

Аналітичне мислення, вміння аналізувати події та надавати відповідні висновки й пропозиції, здатність до навчання та отримання нових навичок, відповідальність, порядність, вміння працювати у колективі, дисциплінована.

ЗНАННЯ МОВ

- російська, українська, англійська.

ІНШЕ

Незаміжня, можливі відрядження.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: