- Файл
Катерина
Фахівець з обліку
- Возраст:
- 42 года
- Город проживания:
- Стрый
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13764403/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
ГОНЧАРЕНКО КАТЕРИНА СЕРГІЇВНА
Дата народження: 08.12.1982 р.
Освіта: економічна
2004-2009р.
Донецька Національна Академія Управління
Спеціальність – «ФІНАНСИ»
Досвід роботи:
2003-2004 – ТОВ «Укртрудрезерв» (економіст-бухгалтер)
2004-2009 – ТОВ "Варіант" (головний економіст)
ТОВ «Варіант» - сільськогосподарське підприємство, що спеціалізується на
виробництві продукції тваринництва (свинарство, птахівництво).
Основні обов'язки:
- калькуляція виробничої та повної собівартості продукції;
- контрольно-ревізійні функції за підрозділами;
- фінансовий аналіз, фінансово-господарська діяльність підприємства; -
складання статистичної звітності;
- документообіг та складання звітності щодо використання бюджетних виплат на
підтримку вітчизняного виробника.
2009-2019 - ТОВ «XADO» м. Харків менеджер з обліку.
XADO Chemical Group - вид діяльності- виробництво та реалізація автомобільних
мастил, автомобільної та побутової хімії.
Основні обов'язки:
- контроль та аналіз фінансово-господарської діяльності філій в Україні та за її
межами;
- контроль дебіторської заборгованості;
- облік та контроль ТМЦ;
- формування внутрішньої звітності.
2019 – 2023 ТОВ «XADO» м. Харків менеджер з складської
логістики
Основні обов'язки:
- робота в 1С, Excel зведені таблиці данних;
- контроль та облік складських операцій, координація всіх складських процесів; -
взаємодія з менеджерами з продажу та клієнтами компанії з метою оптимізації
всіх процесів у компанії, пов'язаних зі складським обліком;
- управління товарообігу, товарними залишками та коефіцієнтами товарного
запасу по ВСІМ структурним підрозділам та компанії в цілому;
-аналіз продуктивності операцій з логістики, аналіз витрат та списань;
-чудове знання класифікації та специфіки продукту компанії;
-складання звітів, прогнозів щодо запасів продукції та руху товару;
-аналіз внутрішніх показників діяльності філії у регіонах та країнах;
-складання щомісячних звітів за підсумками роботи підприємства у розрізі
складської логістики.
2023 – ТОВ «Нова пошта»
Провідний фахівець групи обліку витратних та пакувальних матеріалів
Основні обов'язки:
- супроводження самостійної інвентаризації ТМЦ підрозділами;
- обробка даних та аналіз результатів інвентаризації ТМЦ по компанії в розрізі бізнес
напрямків, підрозділів, номенклатур;
- аналіз надлишків, нестач, причини виникнення, комунікація з напрямками бізнесу,
відділом технологій, щодо норм використання ТМЦ, порівняння з попередніми періодами;
- підготовка аналізу, звітів, діаграм, графіків по результатам проведених інвентаризації на
керівників процесів;
- участь та розробка бізнес вимог, щодо впровадження та автоматизації процесів,
внесення змін в нормативні документи Компанії;
- перевірка наявності залишків ТМЦ на матеріально-відповідальних особах (МВО) в
процессі звільнення або переведення;
- контроль незатребуваних залишків ТМЦ на підрозділах;
- контроль підтвердження надходжень ТМЦ на підрозділи;
- аналіз нормативного використання ТМЦ;
- робота в системних програмах Компанії КУБ, AWIS, ServisDesk, КІС, MSDAX, Bi-reports,
SED.
- всі процеси потребують високих навиків роботи з об’ємними масивами даних з
використанням зведених таблиць, логістичних формул, google таблиць тощо.
Знання мов: Українська, російська
Ділові якості:
Висока працездатність, цілеспрямованість, освіта, комунікабельність, порядність,
прагнення підвищувати свій професійний рівень, впевнений користувач ПК (Word,
Excel табл., програма 1С 7.7, 1С 8.2)
контакти:
Тел.: [
Mail: [
Похожие кандидаты
-
Менеджер, товарознавець, оператор 1С
Удаленно, Харьков -
Фахівець з обліку
Удаленно, Николаев -
Спеціаліст з обліку
Удаленно -
Фахівець з обліку
Удаленно, Хмельницкий -
Обліковець
Удаленно -
Фінансовий менеджер з обліку послуг та оренди нерухомості
25000 грн, Удаленно, Львов