Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Ольга

Продавець інтернет-магазину

Рассматривает должности:
Продавець інтернет-магазину, Менеджер інтернет-магазину, Оператор з листування, Direct-менеджер, Набирач тексту
Возраст:
38 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Брєлова Ольга Миколаївна
Дата народження: 11.08.1986
Адреса: 02092, м. Киів-92, вул. Марганецька, буд. 24, кв. 102.
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ціль: Заміщення вакантної посади.
Освіта:
вересень 2002 р. – жовтень 2006 р., Вищий навчальний заклад «Університет економіки та права «КРОК», факультет «Економіка і підприємництво», спеціальність «Фінанси», диплом бакалавра (заочна форма навчання).
жовтень 2006 р. – вересень 2007 р., Вищий навчальний заклад «Університет економіки та права «КРОК», факультет «Економіка і підприємництво», спеціальність «Фінанси», диплом спеціаліста (заочна форма навчання).

Додаткова освіта:
квітень 2008 р. — Курси за спеціалізацією «Фахівець з питань ведення реєстру власників іменних цінних паперів» в НАВЧАЛЬНО-ІНФОРМАЦІЙНОМУ ЦЕНТРІ АСАЦІАЦІЇ ДІЛОВОГО СПІВРОБІТНИЦТВА «УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ КУЛЬТУРНИЙ ЦЕНТР», м. Київ.
листопад 2008 р. — Курс за програмою з питань управління активами в УКРАЇНСЬКОМУ ІНСТИТУТІ РОЗВИТКУ ФОНДОВОГО РИНКУ КИЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ЕКОНОМІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ, м. Київ.
квітень 2009 р. – Курс за програмою підготовки працівників відповідальних за проведення фінансового моніторингу в УКРАЇНСЬКОМУ ІНСТИТУТІ РОЗВИТКУ ФОНДОВОГО РИНКУ КИЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ЕКОНОМІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ, м. Київ.
квітень 2010 р. – Курс за програмою підготовки працівників відповідальних за проведення фінансового моніторингу в УКРАЇНСЬКОМУ ІНСТИТУТІ РОЗВИТКУ ФОНДОВОГО РИНКУ КИЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ЕКОНОМІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ, м. Київ.
листопад 2011 р. — Курс за програмою з питань управління активами в УКРАЇНСЬКОМУ ІНСТИТУТІ РОЗВИТКУ ФОНДОВОГО РИНКУ КИЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ЕКОНОМІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ, м. Київ.

Досвід роботи:
Лаборант кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу
листопад 2005 р. – жовтень 2007 р. Київський національний торговельно-економічний університет, м.Київ.
Старший лаборант кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу
жовтень 2007 р. – березень 2008 р. Київський національний торговельно-економічний університет, м.Київ.
Фахівець з ведення реєстру власників іменних цінних паперів
березень 2008 р. – серпень 2011 р. ТОВ «Компанус», м. Київ.
Фахівець з управління активами
вересень 2011 р. – травень 2012 р. ТОВ «КУА «ТЕМ», м. Київ.
Інженер з організації та нормування праці ІІ категорії
травень 2012 р. – жовтень 2015 р. ДП «ДВРЗ», м. Київ.
Інженер з організації та нормування праці І категорії
жовтень 2015 р. – листопад 2015 р. ДП «ДВРЗ», м. Київ.
Інженер з організації та нормування праці І категорії
грудень 2015 р. – грудень 2018 р. філія «ДВРЗ» ПАТ «Укрзалізниця», м. Київ.
Інженер з організації та нормування праці І категорії
грудень 2018 р. – жовтень 2020 р. філія «ДВРЗ» АТ «Укрзалізниця», м. Київ.
Провідний інженер з організації та нормування праці
жовтень 2020 р. – червень 2022 р. філія «ДВРЗ» АТ «Укрзалізниця», м. Київ.
Функціональні обов’язки за останнім місцем роботи:
— визначення, аналіз і контроль зміни трудомісткості виготовлення продукції та складання/коригування розшифровок витрат основної заробітної плати виробничих робітників для розрахунків ціни;
— аналіз стану нормування праці, ступінь обґрунтування трудових норм;
— перевірка діючих норм часу та розцінок з метою виявлення застарілих та помилково встановлених трудових норм, проведення робіт з їх своєчасної заміни новими;
— аналіз фонду оплати праці виробничих робітників;
— проведення фотографій робочого дня і хронометражних спостережень та їх оперативний облік;
— встановлення норм часу та розцінок на разові та додаткові роботи, які пов’язані з відхиленням від технологічних процесів;
— закриття заробітної плати за відрядними розцінками;
— оформлення заяв та проведення кодування наказів про прийняття на роботу працівників відповідно до штатного розпису;
— роботу в АСБО (автоматизованої системи бухгалтерського обліку) “ФОБОС” в частині закриття відрядної заробітної плати;
— роботу в автоматизованій системі «Lotus Notes 6.5» в частині ведення штатного розпису;
— здійснення підготовки проектів наказів та їх оформлення.

Професійні навички:
— впевнене користування ПК, знання програм MS Office, інтернет;
— вміння користуватися офісною технікою;
— навички ведення документообігу;
— грамотна письмова та усна мова;
— здатність швидко навчатися;
— навик спілкування та вміння слухати;
— розуміння інших і вміння працювати в команді;
— вміння мислити критично;
— комунікабельність;
— Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію.

Особисті якості:
Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації, ініціативність, порядність.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня, є 1 дитина.
Можливість відряджень: ні.
Власне авто: ні.
Цікавить виключно віддалена робота у зв'язку з сімейними обставинами.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: