Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Людмила

Координатор проектів

Рассматривает должности:
Координатор проектів, Менеджер ЗЕД, Менеджер з продажів
Возраст:
34 года
Город:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ЛЮДМИЛА
ПОНОМАРЕНКО
Фахівець ЗЕД
Очолюю команду сервісної підтримки експортних продажів, яка супроводжує
відвантаження у понад 45 країн Азії, Африки, Центральної Азії, Закавказзя та
Канаду.
Забезпечую систему управління, спрямовану на чесніть та відкритість,
формування чітких ролей та злагодженої командної роботи, де кожен знає
свою зону відповідальності та працює на результат.
Проактивно впроваджую системні рішення для підвищення ефективності
процесів.

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Досвід роботи
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
2023 –
ПрАТ "МХП"
зараз
м. Черкаси
Провідний фахівець відділу сервісної підтримки
продажів на експорт
супровід експортних процесів у більш ніж 45 країн Африки, Азії,
Центральної Азії, Закавказзя, Канади
організація процесу експорту м'яса птиці та яловичини на нові
ринки
Освіта розподіл навантаження на співробітників команди +
організація всіх робочих процесів
Керівник проєктів та програм адаптація та навчання нових співробітників
СУЕМ (Східно-Європейський університет
SAP key user (участь у проектах автоматизації, реінжинірингу
економіки та менеджменту)
поточних процесів, координація вирішення нестандартних
2012 - 2014
питань та системних змін)
Перекладач підготовка щотижневих та щомісячних звітів та статистики в
СУЕМ (Східно-Європейський університет межах існуючих контрольних пунктів
економіки та менеджменту)
ключові комунікації з усіх питань з партнерами та колегами
2008 - 2012 опис нових процесів з ключовими відділами (фінанси,
контролінг та ін.)

Особистісні компетенції
2021 ПрАТ "МХП"
-
Організованість і тайм-менеджмент Фахівець відділу сервісної підтримки продажів на
2022
(1 рік експорт
Проактивність і відповідальність
2 міс.) підтримка різних експортних процесів (комплаєнс, управління
Клієнтоорієнтованість контрактами, аналіз запасів, контроль платежів, ліцензії та ін.)
узгодження з клієнтами інструкцій по відвантаженню (місце
Аналітичне мислення та увага до
вивантаження, вантажоотримувач, номери партій, адреси для
деталей
відправки оригіналів документів, умови поставки тощо)
Адаптивність та здатність швидко виставлення рахунків на оплату; контроль за своєчасним
реагувати на зміни зарахуванням грошей, забезпечення їх правильного розподілу
між замовленнями та контрактами; списання комісій та ін.
співпраця з суміжними підрозділами (продажі, логістика,
юристи, комплаєнс, фінанси, виробництво та ін.)
моніторинг змін умов виконання відвантаження з урахуванням
Мови усіх внутрішніх змін та згідно політики компанії
Англійська - B2 (Upper-Intermediate)
Досвід роботи

2020
ТОВ "Хеліос Україна"
-
2021 Маркетолог
(1 рік щоденна співпраця із головним офісом в Європі (відділ маркетингу у Словенії)
1 міс.) розподіл та облік в 1С маркетингових матеріалів для просування продукції компанії
робота з документами, договорами, щомісячний взаєморозрахунок з контрагентами
пошук нових постачальників, заключення угод, проведення переговорів по заключенню договорів
контроль та управління маркетинговим бюджетом компанії, а також участь у формуванні річного бюджету,
щомісячний фінансовий звіт по маркетинговим витратам компанії
розробка маркетингової стратегії згідно правил та вимог політики компанії
узгодження та затвердження макетів пакування, банерів, білбордів, текстилю, сувенірної продукції для клієнтів
переклад текстів з англійської мови на українську, контроль та перевірка надрукованих текстів
підготовка співробітників до участі у вебінарах, виставках
закупівля необхідних матеріалів для реклами

2017 ТОВ "ММ Пекеджінг Україна"
-
2019
Менеджер із закупівель
щоденна співпраця з іноземними постачальниками
(1 рік
9 міс.) оформлення документів на експорт продукції, контрактів/дод. угод/специфікацій з постачальниками-резидентами та
-нерезидентами
контроль транспортування, документів на завантаження на імпорт та експорт (рахунків, видаткових накладних,
транспортних накладних, прайс-листів)
пошук нових постачальників за необхідності, ведення переговорів згідно політики компанії
переклад документів з англійської мови на українську
оформлення рекламацій/претензій, робота з дебіторською заборгованістю
робота в австрійській програмі 3S

2016 Smaglyk Brand Centre
-
2017 Контент-менеджер
(11 міс.) Реклама товарів та послуг клієнтів в соціальних мережах

2012 AIESEC&IAESTE TU Berlin
(3 міс.)
Офіс-менеджер
збір та консолідація інформації при пошуку студентів для стажування у Берліні
оформлення документів для іноземних студентів на професійне стажування в Берліні
допомога студентам у посольстві для продовження терміну дії віз

Рекомендації
Скорина Юлія
ПрАТ “МХП”/ Керівник групи супроводу експортних відвантажень
Тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: