Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Віктор

IT-спеціаліст

Возраст:
21 год
Город:
Винница

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

БУРЯК
Освіта
ВіФК НУХТ Комп'ютерний інженер
2019-2023 Молодший Бакалавр

ВІКТОР ННІ ЕУ Комп’ютерні науки
2023-2025 Бакалавр

Навички Про себе Контакти
Web-розробка: [HTML, CSS, JS] Моя мета полягає у розвитку
artstation.com/viktor_1306
кар'єри в галузі та зростанні як
професіонала.
3D графіка: [Blender, Unreal Engine] Я готовий навчитися новому,
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Git, GitLab, npm, GitHub
працювати в команді та [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
прикладати зусилля до досягнення
поставлених цілей. Я впевнений, t.me/Viktor_1306
Photoshop, Figma що мої навички можуть стати
вагомим внеском у вашу компанію. Вінниця
English (B1)

Досвід
Викладач IT-курсів “Polygon Lab School” | березень - травень 2022

- Займався викладанням за такими напрямками: Blender, frontend розробка, Unreal Engine та Python. Під час
роботи передавав учням теоретичні знання та практичні навички, й активно заохочував їх до творчого
мислення та самостійного вирішення проблем, що сприяло розвитку їхньої самостійності та інноваційного
підходу до навчання.

3D Generalist | Червень - серпень 2022

- В компетенції входило використання широкого спектру інструментів Blender для 3D-моделювання, як low
poly так hard surface. Виконував роботу з різноманітними типами симуляцій, такими як фізичні симуляції
тканин, рідин, частинок та динаміки руйнування. Розробляв анімаційні секвенції, включаючи ригінг, а також
працював з матеріалами, текстуруванням та освітленням для досягнення реалістичного візуального вигляду
сцен.

UE5 розробник | Вересень- грудень 2022

- В рамках роботи з Unreal Engine, я спеціалізувався на розробці коду для механік гри та алгоритмів,
працюючи як з мобільними, так і з desktop проєктами. Моїм завданням було створення мультиплеєрних
елементів, що дозволяють користувачам взаємодіяти один з одним у реальному часі. Крім того, я працював
над генерацією процедурних елементів навколишнього середовища, що включає автоматичне створення
ландшафтів та екосистем. Мій досвід також охоплює розробку користувацьких інтерфейсів, забезпечуючи
інтуїтивне керування та взаємодію в ігровому світі.

3D Artist / Tech Mentor | UE5, Blender, AI, Web | Січень 2023 - сьогоднішній день

- Працюю з Blender і Unreal Engine 5: створюю 3D-моделі (Hard Surface, Low Poly, реалізм), текстурую,
налаштовую симуляції. В Unreal Engine реалізую як візуальну частину (сцени, освітлення), так і логіку
проєктів через Blueprints. Проводжу навчання та розробляю практичні програми з фокусом на повний
пайплайн.

Окремо займаюся Web і AI: створюю лендінги, інтерфейси та інтерактивні вебсайти (HTML, CSS, JS),
інтегрую сучасні фреймворки та бібліотеки. Використовую AI-інструменти для генерації контенту,
автоматизації та прототипування. Розробляю навчальні матеріали та демонстраційні проєкти.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: