- Файл
Ольга
Офіс-менеджер
- Рассматривает должности:
- Офіс-менеджер, Менеджер проєктів, Тренер з йоги
- Возраст:
- 40 лет
- Город проживания:
- Ивано-Франковск
- Готов работать:
- Ивано-Франково, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13815358/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
на посаду «Помічника директора»
Про мене:
Мене звати Ольга Маленко
Я цілеспрямована професіоналка, володію відмінними навичками спілкування з клієнтами. Маю 10 років досвіду роботи з клієнтами у соціальній сфері. Використовую гнучкий підхід до вирішення проблем. Завжди готова допомогти команді та запропонувати нові ідеї для розвитку проекту та компанії.
Контактна інформація:
Адреса: м. Суми, Сумська обл., 40007 Україна
Телефон: [
Skype: live:ef5322bdd6bf57ec
Facebook: [
Іnstagram: malenko07
Електронна адреса: [
Освіта:
1. Харківський регіональний інститут державного управління, вересень 2010 – лютий 2012.
Спеціальність: державне управління, магістр
2. Харківський національний університет МВС, юридичний факультет, вересень 2004 – квітень 2007.
Спеціальність: право, магістр
3. Сумський державний університет, юридичний факультет, серпень 2002 – травень 2004.
Спеціальність: право, бакалавр
Професійні сертифікати та нагороди:
1. Сертифікат про проходження курсу «ESOL for Inclusion», Вінчестер, 27 червня 2022 р. (60 годин).
2. Сертифікат про успішно пройдений курс «Інструктор йоги базовий рівень», м. Суми, травень 2019 р. (80 годин).
3. Сертифікат про успішно пройдений курс «Ділова англійська мова», м. Суми, 18 січня 2014 р. (72 години).
Досвід роботи:
1. Заступник начальника відділу кадрового та юридичного забезпечення Департаменту соціального захисту населення лютий 2015 – по теперішній час (обов’язки: контроль за своєчасним оформленням документації, перевірка документів на відповідність законодавству України, ініціювання закупівель та контроль за їх виконанням). подання звітів та моніторинг фінансових зобов’язань, звітування щодо запобігання корупції, організація засідань комісій з гуманітарної допомоги, розгляд скарг клієнтів)
2. Спеціаліст-юрист Управління державної служби в Сумській області, серпень 2008 – січень 2015 (обов’язки: надання юридичних консультацій з питань державної служби (пенсійне забезпечення, оплата праці державних службовців)
3. Секретар Державного архіву Сумської області, Україна, листопад 2007 – серпень 2008 (обов’язки: забезпечення та супровід роботи завідувача архіву, ведення діловодства, приймання кореспонденції, її систематизація, набір тексту для архівних видань)
4. Спеціаліст І категорії Управління Пенсійного фонду Зарічного району м. Суми, Україна, лютий 2006 р. – листопад 2006 р. (обов’язки: нарахування пенсій з використанням пенсійної програми для розрахунку пенсій, надання консультацій населенню)
Членство та волонтерство в громадських організаціях:
1. Членкиня, проєктний менеджер ГО «Мереживо», квітень 2024- потепер
2. Організатор і викладач курсу для дітей віком від 2 до 3 років у місті Суми «Йога для мам з дітьми», жовтень 2024 – березень 2025
3. Організація безкоштовних занять йогою для жінок, липень 2019 – березень 2025 (щотижневі заняття йогою в Сумському центрі культури і дозвілля Сумської міської ради)
4. Організатор і викладач гуртка «Перші кроки» для дітей віком від 2 до 3 років у Центрі культури і дозвілля Сумської міської ради (грудень 2023 – березень 2025)
5. Голова ГО «Спілка молодих державних службовців Сумської області», червень 2009 р. – по теперішній час (обов’язки: організація круглих столів, навчання державних службовців, організація поїздок та їх дозвілля)
6. Секретар тендерної комісії Департаменту соціального захисту населення грудень 2015 – лютий 2022 (обов’язки: введення даних, підготовка договорів та угод)
7. Секретар комісії з питань гуманітарної допомоги, грудень 2015 – лютий 2022 (обов’язки: супровід у підготовці управлінської та фінансової звітності)
Інші навички, здібності, мова, інтереси
1. Навички роботи з Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint)
2. Знання мов (українська – вільне, російська – вільне, англійська – pre-intermediate)
3. Соцмережі (наповнення відкритої групи Viber, Telegram про події в Сумах)
4.Навички водіння автомобіля (водійські права категорії В)
5. Захоплююся подорожами та фотографією, досліджую світ і фіксую моменти через об’єктив.
6. Віддана спорту та йозі, веду активний спосіб життя, щоб залишатися енергійною та зосередженню на роботі.
7. Ціную мистецтво, відвідую виставки, театри та заходи, які збагачують мій кругозір.
Другие резюме этого кандидата
- PRO
9 000 грн
Ивано-Франковск
Высшее образование · Неполная занятость
- Заступник начальника відділу, Державна служба, 10 лет 6 месяцев
Похожие кандидаты
-
Помічник керівника
Удаленно -
Помічник керівника
Удаленно, Винница -
Помічник керівника
Удаленно, Новоднестровск -
Помічник керівника
Удаленно, Святопетровское -
Керівник середньої ланки, помічник керівника, адміністратор
30000 грн, Удаленно, Другие страны -
Офис-менеджер
20000 грн, Удаленно, Винница