Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/13816942/

3D artist

Рассматривает должности:
3D artist, 3D-дизайнер, Game designer
Город проживания:
Днепр
Готов работать:
Днепр, Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Анна Скобара​

📍
Junior 3D Artist​

🌐 Дніпро, Україна |📧 [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
artstation.com/anna3d_dsgn

🔹 Про себе
Креативна та цілеспрямована Junior 3D Artist із
сильним інтересом до геймдизайну та візуального
мистецтва. Навчалась самостійно, виконувала
практичні проєкти та постійно вдосконалюю свої
навички. Готова до командної роботи, швидко
навчаюся та відкрито ставлюся до нових викликів.

🔹 Навички
●​ Моделювання та рендеринг: Autodesk Maya, Blender, Marmoset
●​ Ігровий двигун: Unreal Engine
●​ Текстурування: Базові навички в Substance Painter
●​ UV-розгортка, базова анімація, сцени в реальному часі
●​ Розуміння базового 3D-пайплайну у виробництві контенту для ігор​


🛠 Практичний досвід
1.​ За останній рік виконала понад 10 практичних проєктів у сфері 3D.
Працювала з персонажами, об'єктами та середовищем у різних
стилях — від stylized до реалізму.​

2.​ Останні роботи виконані в Maya та Substance Painter.​

3.​ Маю досвід створення інтерактивних сцен та освітлення в Unreal
Engine 5, включаючи анімацію об’єктів​

4.​ Раніше активно використовувала Blender для стилізованих пропів,
hard surface-моделей і середовищ​

5.​ Дотримуюсь повного пайплайну: моделювання, UV, бейки,
текстурування, освітлення, рендер

6.​ Постійно вдосконалюю свої навички, щоденно навчаюсь новим
інструментам і технікам. Активно працюю над розширенням досвіду
у 3D-виробництві, особливо у створенні контенту для ігор.​
🔹 Курси та навчання
●​ Polyrendr – базове моделювання, пайплайн​

●​ CG Fast Track – основи 3D та роботи з Blender​

●​ Школа Ісаєва – безкоштовні уроки та міні-курси​

●​ Самостійне навчання: YouTube, практичні проєкти, туторіали

🔹 Освіта
Самоосвіта​
Онлайн-ресурси, практичні завдання, навчальні курси

🔹●​Мови
Українська – рідна
●​ Англійська – A2 (вивчаю далі)

🔹
📌 artstation.com/anna3d_dsgn
Портфоліо

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: