Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Theophilus

Customer support representative

Рассматривает должности:
Customer support representative, Customer service representative
Возраст:
29 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

AGWEGWE THEOPHILUS

• Nigeria
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») | [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)| [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

PROFILE SUMMARY

A dedicated professional with over 7 years of cognate experience in customer care
representative and administrative roles. Seeking to maximize my skill set in an organization
and utilize my experience to deliver tangible results.

CORE COMPETENCIES

● Critical Thinking
● Operations Management
● Proficiency in using Microsoft Office and Google Workspace
● Team Building
● Ability to work under little or no supervision
● Time Management
● Teamwork
● Problem solving

WORK EXPERIENCE

BUYPOWER INC
Customer Support Shift Supervisor 2023 – 2025

● Trained new employees and familiarized them with the goods and services offered by
the business.
● Supervised the prompt reconciliation of authorized transactions.
● To guarantee that bug fixes and feature requests are implemented, I coordinated with
the engineering, product management, and technical support teams.
● Acted as a subject matter expert and handled irate customer complaints in order to
reduce churn rate and increase customer

BUYPOWER INC
Customer Support Representative 2019 – 2022

• Process pending payments and resolve payment conflicts
• Interpret and resolve payment errors detected on the website and mobile app
• Using Freshdesk customers' complaints were warmly and empathetically addressed
and provided information on inquires via live chats and email and points
• Via the use of slack customers' complaints were escalated to the buypower.ng technical
support and engineering to ensure customer satisfaction
EDUCATION

B.Sc Mathematics & Computer Science 2018
University of Port Harcourt

TRAINING

• Certification in Customer Service Representative

• National Youth Service Corps

LANGUAGES

• English (fluent)

HOBBIES & INTEREST

• Reading
• Sport
• Health
• Music
• Technology

REFERENCE

• Available on request

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: