Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Людмила

Помічник бухгалтера, бухгалтер

Возраст:
68 лет
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Северіна Людмила Євгенівна

Дата народження: 07.04.19. 1957р.
Місто: Дніпро
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ціль: Заміщення вакантної посади пом.бухгалтера, діловода, офіс менеджера.
Освіта:
вересень 1975 р. –березень 1979 р.,Дніпропетровській машинобудівний технікум, спеціальність «Обробка різанням», Кваліфікація: технік-технолог.
серпень 2000 р., Харківський Фінансово-Економічний інститут, факультет «Бухгалтерський облік, спеціальність «Бухгалтер», диплом спеціаліста (заочна форма навчання).
Додаткова освіта:
Жовтень – грудень 1991 р. – Курси «Бухгалтерський облік, аналіз господарської діяльності госпрозрахункових, орендних підприємств», Дніпропетровській Фінансовий технікум
березень 2000 р. – Центр компьютерн. підготовки за спеціальністю: пользователь ПЄВМ – бухгалтер м.Дніпро
березень - квітень 2006 р. – Підвищення кваліфікації ЗАТ «Центр підготовки і перепідготовки кадрів та інформаційно-аналітичного забезпечення страхової діяльності» за «Бухгалт. та податковий облік страхової діяльності». м. Київ.
Досвід роботи:
Технік-економіст
листопад 1991 р. – березень 1992 р. Устан. ЯЕ 308/178 УМВС Укр., м. Дніпро.
Функціональні обов’язки:
– касові операції;
– бух облік матеріалів;
Бухгалтер
березень 1992 р. – червень 2003 р. . Устан. ЯЕ 308/178 УМВС Укр., м. Дніпро.
Функціональні обов’язки:
– розрахунок заробітної плати; аліменти, премія, в/років, надбавки, л/листи, мат.
- звіти до фондів; стат. Звіти.
Заступник начальника фінансового відділу
березень 2004 р. – березень 2005 р. Устан. ЯЕ 308/178 УМВС Укр., м. Дніпро.
Функціональні обов’язки:
– ведення бухгалтерського та податкового обліку;
– здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
– надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів,
Головний бухгалтер
квітень 2005 р. – вересень 2008 р. ЗАТСК «Інкомстрах», м. Дніпро.
Функціональні обов’язки:
– ведення бухгалтерського та податкового обліку;
– здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
– надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
– контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
– податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
– налагодження документообігу з філією та відокремленими підрозділами;
– контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
– взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
– облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
– участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
– підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;

В.О. директора ДФ ЗАТСК «Інкомстрах», м. Дніпро.
вересень 2008 р. – жовтень 2008р.
Головний бухгалтер

жовтень 2008 р. – листопад 2009 р. ЗАТСК «Інвестсервіс», м. Дніпро.
листопад 2009 р.- квітень 2013 р. ЗАТСК «Інкомстрах», м. Дніпро.
Бухгалтер
лютий 2014 р. - грудень 2014 р. Управл. Державн. пенітаціарної служби України м. Дніпро
березень 2016 р.- вересень 2017 р. . Управл. Державн. пенітаціарної служби України м. Дніпро
серпень 2018 р. – січень 2019 р. ОСББ «Тополя-25»
лютий 2019 р. – червень 2019 р. Філія Держ. Устан. «Центр охорони здоров.» ДКВС Укр. в Дніпропетровській та Донецькій обл..
Голова правління
Жовтень 2019р. – січень 2020 р. ОСББ « Тополя-25» м. Дніпро

Професійні навички:
– володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.);
– володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;
– досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
– досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
– досвід проходження перевірок контролюючими органами;
– уміння працювати в системах “Банк-Клієнт”,
– досвід формування платіжних доручень і вимог;
– досвід підготовки та підписання контрактів;
– знання податкового законодавства;
– досвід ведення переговорів;
– уміння працювати в команді;
– навички управління персоналом;
– навички ведення податкової звітності;
– знання мов: українська – рідна; російська – вільно володію;
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: так.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: