Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Dmytro Ветеран

3D artist

Возраст: 39 лет
Город проживания: Киев
Готов работать: Киев, Удаленно
Возраст:
39 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, Instagram и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ДМИТРО НЕЧВОЛОД
Gamedev 3D Artist |Casual Style
Low-Poly Mobile Game
Blender | Unity
Open to Relocation

КОНТАКТИ РЕЗЮМЕ
Я 3D Artist, який спеціалізується на casual та stylized art. Працюю з
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») повним 3D pipeline: моделюванням (low/mid-poly), UV розгорткою,
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») текстуруванням, оптимізацією моделей та текстур, а також baking’ом при
потребі. Також використовую AI-інструменти не лише для генерації
Portfolio Artstation
референсів та ідей стилю, а й для створення tileable textures, normal maps
My linkedin
та інших карт. Це допомагає мені працювати швидше та підтримувати
@nechvolod3D (telegram) консистентний стиль. Можу робити базове rigging і працюю з Unity,
експортуючи моделі та створюючи прості сцени всередині рушія.
Маю архітектурну освіту, що дає мені міцне розуміння пропорцій,
композиції та кольору. Це допомагає створювати чіткі та збалансовані
3D-сцени.

HARD SKILLS РОБОЧИЙ ДОСВІД
3D Modeling: Low/Mid-poly, 3D Artist — Freelance / Outsource Projects Remote
• Just Create Studio — Game-Ready Asset Production (link) cтворив
characters, environments, props;
оптимізовану low-poly 3D модель для комерційного ігрового проєкту,
Texturing: UV mapping, texture включно з моделюванням, текстуруванням та engine-ready експортом.
baking;
• Eterna Software — Mobile Game Art Support
AI Tools: reference, tileable texture
Створював tileable stylized textures за допомогою комбінованого manual +
creation, normal/ORM map generation AI workflow.
Rigging & Animation: Basic rigging;
• “Lighthouse Island” (link) — Stylized 3D Environment (Winner — Speed
Integration: Exporting game assets to
Modeling Challenge)
Unity, basic interactivity; Брав участь у stylized 3D speed-modeling челенджі та посів перше місце.
LOD Creation & Mesh Optimization.
• Vira Games Studio — Stylized Character Art (link) Створював stylized
Software: Blender, Photoshop, Unity,
персонажів для casual mobile проєкту.
AI, ArchiCAD,
• Персональний проект— “Sector Sapphire” (link) (Character & Environment
SOFT SKILLS Production). Розробив повний набір міні-продукції, включно з п’ятьма
Teamwork stylized, game-ready персонажами, props та повною environment сценою.
Flexibility & Adaptability
• Анімаційни досвід - створення персонажу+ рігінг + анімація (link)
Time Management
НАВЧАННЯ
Critical Thinking
• Visual 360 Studio — 3D Artist Trainee
Accepting Feedback
12/2024 – 04/2025 — Training Program - Пройшов production-focused 3D
Self-Learning training program зі спеціалізацією на stylized та casual game art. Опановував
повний pipeline та Unity export.
LANGUAGES
• Visual 360 Studio — Trainee 3D Artist
English – Intermediate З 05/2025 - Продовжую роботу як Trainee Artist, підтримую внутрішні
Ukrainian – Native завдання, покращую ефективність pipeline та працюю над виробництвом
Russian – Fluent stylized asset’ів.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: