Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Олег

Менеджер з продажу

Рассматривает должности:
Менеджер з продажу, Менеджер по роботі з клієнтами, Спеціаліст чата, Customer support representative, Chat manager, Support manager, Team leader, Оператор call-центру, Фахівець soft-collection, Фахівець банку
Возраст:
26 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Чайка Олег Олександрович

Дата народження: 26 Бер 1999
Регіон:Київ
Можливість переїзду: ні
Телефон (и): [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Telegram: @hurricaneq
Viber: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ключова інформація

• Навички продажу ( 5 років )
• Активні продажі: Досвід ведення переговорів і укладення угод.
• Навички холодних дзвінків: Уміння ефективно контактувати з потенційними
клієнтами.
• Розвиток клієнтської бази: Залучення нових клієнтів і підтримка довгострокових
відносин із існуючими.
• Навички переконання: Здатність впливати на рішення клієнта і мотивувати його
до покупки.
• Управління продажами: Планування, контроль і досягнення поставлених цілей
продажів.
• Навички презентації: Проведення демонстрацій продуктів або послуг для
клієнтів.
• Аналіз ринку: Оцінка конкурентів, вивчення потреб клієнтів і ринкових тенденцій.
• CRM-системи: Робота з програмами для управління клієнтськими даними
(наприклад, Salesforce, HubSpot).
• Навички обробки заперечень: Успішне вирішення питань або сумнівів клієнтів.
• Фінансове планування: Уміння прогнозувати продажі та розраховувати ROI.
• Комунікабельність: Легкість у спілкуванні та побудові відносин із клієнтами.
• Організованість: Уміння ефективно планувати свій час і розставляти пріоритети.
• Робота в команді: Здатність співпрацювати з іншими відділами (маркетинг,
логістика).
• Креативність: Винахідливість у вирішенні проблем і пошуку нових підходів до
продажів.
• Емоційний інтелект: Розуміння потреб клієнтів і побудова довірчих відносин.
• Стресостійкість: Здатність працювати в умовах високого навантаження і
досягати результатів.
• Адаптивність: Готовність швидко пристосовуватися до змін у ринку чи процесах.
• Орієнтація на результат: Постійне прагнення досягти або перевершити цілі.
• MS Office (Excel, PowerPoint)
• Робота з таблицями, аналітика даних і створення презентацій.
• Робота з аналітичними інструментами: Google Analytics
• Використання платформ для залучення клієнтів (LinkedIn, Facebook, Instagram і
т.д).
Досвід роботи

I‑Gaming
Team leader
Сер 2022 - Тра 2024 (1 рік 10 міс)

• Керівництво командою співробітників для досягнення цілей і завдань в компанії
• Розподіл завдань та координація роботи учасників команди
• Моніторинг та оцінка результатів роботи команди
• Створення та впровадження стратегій розвитку та вдосконалення роботи
команди
• Участь у процесі найму та розвитку нових співробітників
• Забезпечення ефективного спілкування та взаємодії між учасниками команди
• Вирішення конфліктних ситуацій та управління внутрішніми змінами
• Підтримка та менторство співробітників для розвитку їхніх навичок та кар'єрного
зростання
• Ведення документації та звітності по роботі команди
• Постійне вдосконалення лідерських та управлінських навичок

Customer support representative
Жов 2019 - Тра 2021 (1 рік 8 міс)
Mindy Teams
Послуги для бізнесу - інше • Обробка інформації в різному вигляді (чати, листи ,
дзвінки )
• Робота з клієнтами, персоналом
• Консультація клієнтів по різним питанням
• Робота с вхідними і вихідними дзвінками
• Реєстрація звернень клієнтів у системі
• Надання інформації про продукти або послуги
• Вирішення проблем пов'язаних з використанням продукту або послуги
• Моніторинг задоволеності клієнтів
• Участь у покращенні сервісу та процесів обслуговування

Освіта

Київський Університет Бориса Грінченка
рік закінчення 2021
Вчитель молодших класів з поглибленним вивченням англійської мови та інформатики

Володіння мовами:

Англійська - середній
Польська - середній
Російська - вільно
Можу проходити співбесіду на цій мові
Українська - рідна
Можу проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

• Впевнений користувач ПК
• Знання програм Microsoft (Excel, Word, PowerPoint, Access)
• Висока швидкість друку
• Вміння працювати з листами і чатами, корректна обробка запитів клієнтів

Особисті якості

• Швидконавчальність
• Грамотна та чітка мова, хороша дикція
• Вміння працювати з великими об'ємами інформації
• Стресостійкість
• Знання принципів управління бесідою за допомогою запитань
• Досвід роботи з конфліктними ситуаціями
• Висока працездатність

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: