Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Максим

Business assistant

Рассматривает должности:
Business assistant, Support manager
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Максим Шевченко
ФАХІВЕЦЬ З ПІДТРИМКИ

КАР’ЄРНІ ЦІЛІ
Я — фахівець із освітою в галузі психології та соціології, що допомагає мені
краще розуміти людей і ефективно комунікувати. Маю досвід у customer
support, де розвинув емпатійність, стресостійкість і навички вирішення
проблем. Також працював у сфері маркетингу, тому поєдную аналітичне
мислення з клієнтоорієнтованим підходом. Шукаю можливості для
професійного зростання в динамічному середовищі.

ПОСАДИ, ЯКІ Я ЗАЙМАВ

КВАЛІФІКАЦІЯ СПЕЦІАЛІСТ З ПІДТРИМКИ КЛІЄНТІВ (ПРОЄКТ UBER)
Компанія «Teleperformance» | Січень 2020 – 2024
Високий рівень комунікації та емпатії, досвід
роботи з CRM-системами (Salesforce, Zendesk), Надавав якісну підтримку клієнтам Uber через чат і електронну пошту.
глибоке розуміння психології клієнта, навички Ефективно вирішував запити щодо поїздок, оплат та технічних труднощів,
швидкого вирішення конфліктів і адаптації до демонструючи емпатію та клієнтоорієнтованість. Дотримувався стандартів
змін. Володіння англійською мовою на рівні сервісу та показників ефективності. Завдяки освіті в психології та соціології
Upper-Intermediate. Вміння працювати у успішно працював із запитами навіть у стресових ситуаціях, підтримуючи
стресових ситуаціях і підтримувати лояльність високий рівень задоволеності користувачів.
клієнтів через індивідуальний підхід.
МЕНЕДЖЕР З ТУРИЗМУ

МОЇ КОНТАКТИ: Компанія «Expedia Group» | червень 2018 – грудень 2020
Забезпечував професійну підтримку клієнтів у виборі турів, бронюванні готелів
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») TELEGRAM
та квитків, враховуючи їхні потреби та емоційний стан. Координував складні
запити, швидко вирішував проблеми з використанням емпатії та активного
слухання. Працював із CRM (Salesforce, Zendesk) та платформами бронювання
(Amadeus). Аналізував відгуки клієнтів для покращення сервісу та розробляв
тренінги для команди.

ОСВІТА

НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ
«КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ
СІКОРСЬКОГО»

Ступінь магістра з психології
- Період навчання: серпень 2020 – травень 2024

НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ
«КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ
СІКОРСЬКОГО»

Ступінь бакалавра з соціології
- Період навчання: серпень 2018 – травень 2022

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: