Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Олександр

Директор підприємства

Возраст:
49 лет
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 2 страницы.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Олександр Бондаренко
Директор, керівник
Вік:48 років
Місто:Дніпро
Контактна інформація
Телефон:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Досвід роботи

Керівник
З січня 2022 р по березень 2025 р будівництво та ремонт житлових та промислових об’єктів.

Операційний директор
з 04.2017 по 10.2021 (4 роки 6 місяців)
ТОВ «Дружбокраянське» ,ТОВ «Заповіт Кобзаря» (Сільське господарство, )
- контроль та координація робіт по підрозділам двох сільскогосподарських підприємств, оптимізація всіх сільськогосподарських процесів на підприємствах, починаючи з посівної, закінчуючи збором урожаю, зберіганням та відгрузки на продаж.

Керівник регіонального структурного підрозділу
з 06.2013 по 10.2014 (1 рік 4 місяці)
Grand Distribution, Херсон (Група дистриб'юторських компаній "Гранд Дистрибьюшн" Grand Distribution, Херсон (Дистрибуція товарів))
В прямому підпорядкуванні:
• відділ продажу
• відділ доставки
• бухгалтерія філії й відділення товарознавців
• склад готової продукції
У підпорядкуванні понад 50 співробітників.
Функціональні обов'язки:
• укладання договорів та робота з національними і локальними торговими мережами України
• координація роботи закріплених підрозділів
• планування і бюджетування роботи служб
• розробка і формування заробітної плати в службах
• набір і навчання персоналу
• оптимізація бізнес процесів;
-планування та забезпечення досягнення планових показників;
-розробка асортиментної матриці і трейд-маркетингових заходів
-аналіз якісних показників роботи в національних мережах
-контроль і повернення дебіторської заборгованості
-моніторинг ринку і формування відпускних цін
-контроль документообігу;
досвід вирішення адміністративно-господарських питань та спілкування з дозвільними органами влади.
Заступник директора
з 07.2012 по 03.2013 (8 місяців)
ТОВ ПК «Укрсолод», Дніпро (ТОВ ПК «Укрсолод», Дніпро (Виробництво та продаж солоду)) реалізація стратегічних цілей компанії.
• виконання комплексу робіт з переведення підприємства на альтернативні види енергії для зниження собівартості продукції
• модернізація технологічних процесів, в тому числі їх зміна.
• здійснення безпеки підприємства
Заступник директора по розширенню збуту
з 11.2010 по 12.2011 (1 рік 1 місяць)
Глобинський м'ясокомбінат, Глобине (Глобинський м'ясокомбінат, Глобине (виробництво і продаж ковбасних виробів і м'яса)) реалізація стратегічних цілей компанії
-визначення комерційної політики підприємства.
-встановлення системи продажів з філіальною структурою по всій території України (в прямому підпорядкуванні 11 філій в містах: Дніпропетровськ, Донецьк, Луганськ, Харків, Запоріжжя, Херсон, Миколаїв, Одеса, Кіровоград, Вінниця, Кривий Ріг, загальною чисельністю близько 700 осіб. Також особисто здійснював контроль роботи дистриб'юторів в Придністров'ї, Казахстані, уклав контракти з Москвою, Пітером). Структура філії: керівник філії, торгова команда - 1-2 SV, 7-15 ТП, 1-4 мерчендайзера, бухгалтер, 1-3 товарознавця, механік, 6-15 водіїв.
-планування та контроль фактичного виконання планових торгово-виробничих показників. -організація роботи підприємства і філій по збільшенню обсягів продажів до 50%, взаємозв'язок зі структурними підрозділами (виробництво, маркетинг, збут, бухгалтерія, фінансовий відділ, плановий відділ, служба логістики, експедиції і т.д.). -вплив на управління фінансовими та економічними процесами (Ціноутворення, Собівартість, Витрати, Прибуток, Повернення, Дт / заборгованість).
-складання звітів про фінансово-економічних показниках підприємства.
-планування бюджету підзвітних філій і контроль фактичного виконання.
-зниження простроченої ДТ / заборгованості.
-зниження витрат на утримання підприємства шляхом введення бюджету і контролю його виконання.
-управління кадровою політикою підприємства, формування сильної команди.
-участь в розробка бюджету маркетингу.
-проведення заходів з просування продукції на ринку України, висновок нової -продукції на ринок.
-планування ресурсів, необхідних для реалізації програм просування продукції на ринку.
-складання звітів про діяльність підприємства, структурних підрозділів.
Керівник відділу логістики
з 02.2006 по 11.2007 (1 рік 9 місяців)
ВАТ АКК «Придніпровський» ТМ «Злагода», Дніпро (ВАТ АКК «Придніпровський» ТМ «Злагода», Дніпро (Виробництво і продаж молочної продукції та сирів))
ВАТ АКК «Придніпровський» ТМ «Злагода», Дніпро (Виробництво і продаж молочної продукції та сирів) Функціональні обов'язки:
• координація діяльності підрозділів підприємства і раціональна-організація матеріальних потоків.
• розробка і впровадження стандартів з організації збуту і транспортування продукції- організація контролю якості роботи різних ділянок збутового ланцюга відповідно до завдань логістики.
• аналіз залишків, оперативний контроль за заявкою на виробництво
• контроль роботи авто транспортного цеху, дільниці відвантаження, виконання виробництвом заявки за кількістю і маркування - прогноз попиту за асортиментним рядом продукції
• підготовка необхідних звітів, забезпечення своєчасного надання первинної документації по товарних операціях
• прийом і відправка вантажів, їх періодичність, кількісні характеристики, складання графіків вантажопотоків
• укладення договорів з транспортно-експедиційними організаціями, формування банку даних перевізників, розміщення замовлень на перевезення
• організація робочих місць підлеглих, ведення табелю обліку робочого часу
• планування і бюджетування роботи служби
• розробка і формування заробітної плати в службах
• набір і навчання персоналу
• впровадження системи стандартів якості iso 2001
• здійснення економічної безпеки підрозділу
У підпорядкуванні 54 співробітника.
Начальник відділу відвантаження (центрального складу готової продукції)
з 05.2005 по 02.2006 (9 місяців)
ВАТ АКК «Придніпровський» ТМ «Злагода», Дніпро (ВАТ АКК «Придніпровський» ТМ «Злагода», Дніпро (Виробництво і продаж молочної продукції та сирів))
Функціональні обов'язки:
• впровадження системи адресного зберігання і розміщення продукції
• прийом продукції з цехів, його зберігання
• забезпечення логістичних процесів: прийом і відправка вантажів, складання графіків вантажно потоків, контроль їх періодичності, аналітика кількісно-якісних характеристик
(KPI) складських процесів
• підготовка необхідних звітів, забезпечення своєчасного надання первинної документації по товарних операціях
• аналіз залишків, оперативний контроль за заявкою
• впровадження системи стандартів якості iso 2001
• здійснення економічної безпеки підрозділу
У підпорядкуванні 94 співробітника
Заступник директора Київської філії
з 06.2004 по 12.2005 (1 рік 6 місяців)
ВАТ АКК «Придніпровський» ТМ «Злагода», Дніпро (ВАТ АКК «Придніпровський» ТМ «Злагода», Київ (Виробництво і продаж молочної продукції та сирів))
В прямому підпорядкуванні:
• відділ продажів м.Київ, Київська обл., м. Чернігів, м. Житомир
• транспортний відділ
• бухгалтерія філії й відділення товарознавців- склад готової продукції і тари
У підпорядкуванні понад 70 співробітників.
Функціональні обов'язки:
• укладання договорів та робота з національними і локальними торговими мережами
України
• координація роботи закріплених підрозділів
• планування і бюджетування роботи служб
• розробка і формування заробітної плати в службах
• набір і навчання персоналу
--построеніе стратегії компанії в області прямих і непрямих продажів по сегменту рітейла
України (METRO, PEAL, BILLA, FOZZY, АТБ, SPAR, Auchan, Велика, Кишеня, Varus,
Reinford, Євротек, Караван, Фуршет, Український Ритейл та т.д .;)
-оптимізація бізнес процесів;
-планування та забезпечення досягнення планових показників; розробка асортиментної матриці і трейд-маркетингових заходів;
-аналіз якісних показників роботи в національних мережах;
-контроль і повернення дебіторської заборгованості;
-Моніторинг ринку і формування відпускних цін;
Контроль документообігу;
Великий досвід вирішення адміністративно-господарських питань та спілкування з дозвільними органами влади.
Досягнення: організація філії з «0», за період роботи сформована сильна команда, ТМ закріплена на київському ринку.
Директор Київської філії
з 03.2001 по 09.2002 (1 рік 6 місяців)
М'ясна фабрика «Алан», Київ (М'ясна фабрика «Алан», Київ (Продаж ковбасних виробів і м'яса))
У прямому підпорядкуванні:
• відділ продажів м.Київ, Київська обл., М .Чернігов, г .Жітомір
• транспортний відділ
• бухгалтерія філії й відділення товарознавців
• склад готової продукції і тари
У підпорядкуванні близько 100 співробітників Функціональні обов'язки:
• укладання договорів та робота з національними і локальними торговими мережами
України
• координація роботи закріплених підрозділів
• планування і бюджетування роботи служб
• розробка і формування заробітної плати в службах
• набір і навчання персоналу
Великий досвід вирішення адміністративно-господарських питань та спілкування з дозвільними органами влади.
Досягнення: організація філії з «0», за період роботи сформована сильна команда, ТМ закріплена на київському ринку.
Регіональний менеждер
з 09.1998 по 11.2001 (3 роки 2 місяці)
ВАТ АКК «Придніпровський» ТМ «Злагода», Дніпро (ВАТ АКК «Придніпровський» ТМ «Злагода», Дніпро (Виробництво і продаж молочної продукції та сирів))

Резюме кандидата розміщено за адресою: https://www.work.ua/resumes/7930799/

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: