- PRO
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/13897420/
Помічник керівника
- Рассматривает должности:
- Помічник керівника, Офіс-менеджер
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Город:
- Киев
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Опыт работы
Помічник керівника
с 03.2021 по 01.2022
(10 месяцев)
Приватна фірма, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- продаж товарів: обробка замовлень через сайт, консультування клієнтів, формування документів по реалізації товарів в 1С, оформлення ТТН через особистий кабінет Нової пошти;
- написання листів та інших документів за вимогою;
- пошук персоналу, введення нового працівника в роботу;
- контроль роботи складу;
- участь у проведенні інвентаризації складу;
- формування товарних карток на платформі prom.ua;
- фото та відеомонтаж матеріалів, публікація в соцмережах (інстаграм, ютуб);
- забезпечення роботи офісу;
- виконання поточних службових доручень.
Помічник бухгалтера
с 03.2018 по 01.2020
(1 год 10 месяцев)
Приватна фірма, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Робота в «1С УТП»:
- введення/коригування даних по новим контрагентам та номенклатурі;
- оприбуткування товарів та послуг;
- проведення реалізації товарів;
- формування рахунків, виписка довіреностей;
- оприбуткування, переміщення та списання МШП, формування відповідних наказів;
- оприбуткування та введення в експлуатацію ОЗ та МНМА, формування відповідних наказів;
- списання ПММ.
Робота з документами:
- збір та систематизація оригіналів первинної документації з придбання та реалізації товарів/послуг;
- відпрацювання документів з помилками.
Головний спеціаліст
с 11.2011 по 05.2013
(1 год 6 месяцев)
Державний орган, Київ (Державні організації)
- збір, систематизація та аналіз інформації щодо тарифоутворення ліцензіатів;
- формування аналітичних довідок на підставі отриманої інформації;
- розробка показників бенчмаркінгу ліцензіатів;
- підготовка звітів за результатами роботи у вигляді презентацій MS PowerPoint.
- розрахунок тарифів ліцензіатів;
- опрацювання великих обсягів інформації, документів (первинних та аналітичних);
- формування аналітичних довідок із відповідними табличними розрахунками за результатами розгляду поданих ліцензіатами матеріалів для встановлення тарифів;
- підготовка матеріалів та прийняття участі у проведенні робочих груп представників державного органу та керівників підприємств-ліцензіатів з приводу поданих ними матеріалів для встановлення тарифів;
- формування та постійне оновлення системи бенчмаркінгу по ліцензіатам.
Головний державний інспектор
с 09.2010 по 10.2011
(1 год 1 месяц)
Державний орган, Київ (Державні організації)
- здійснення оперативного моніторингу цін на продукти харчування, окремі види нафтопродуктів, лікарські засоби та вироби медичного призначення, а також тарифів на житлово-комунальні послуги;
- формування відповідних табличних форм та написання аналітичних довідок щодо зафіксованих змін;
- виконання термінових контрольних доручень КМУ.
Головний податковий інспектор
с 03.2009 по 07.2010
(1 год 4 месяца)
Державний орган, Київ (Державні організації)
- ведення книг обліку реєстрації та видачі торгових патентів;
- ведення автоматизованих систем з питань патентування підприємницької діяльності;
- відпрацювання податкового боргу СПД, що отримали торгові патенти;
- оформлення адміністративних штрафів з питань заборгованості та повної/часткової несплати плати за торговий патент СПД;
- проведення списання бланків суворої звітності;
- приймання документів для видачі торгових патентів.
Образование
КНТЕУ
Фінанси, Київ
Высшее, с 2003 по 2008 (5 лет)
Курси з бухгалтерського обліку за напрямом «Бухоблік з нуля та «1С:Бухгалтерія 8.2».
Знания и навыки
- Користувач 1С
- Продаж
- Google Workspace
- MS Office
- Canva
- Vegas
- Completing product cards on Prom
- Грамотна усна та письмова мова
- Комунікабельність
- Робота з клієнтами
- Ведення документації
- Нова пошта ОК
- Ведення соціальних мереж
- Закупівля товарів
- Консультування покупців
- Відповідальність
- Позитивне мислення
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
Мешкаю в Солом'янському районi (Кадетський Гай).
Без шкідливих звичок (не палю, не вживаю алкоголь, не "живу" в соцмережах).
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Рассматривает должности: Менеджер по роботі з клієнтами, Офіс-менеджер, Помічник керівника, еще 1 должность
Киев
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Помічник керівника, Приватна фірма, 10 месяцев
- Помічник бухгалтера, Приватна фірма, 1 год 10 месяцев
Похожие кандидаты
-
Офіс-менеджер
30000 грн, Киев -
Адміністратор на ресепшн
50000 грн, Киев -
Адміністратор, офіс-менеджер
30000 грн, Киев -
Адміністратор рецепції
Киев -
Адміністратор рецепції (ТРЦ "Ретровіль", ТК "Аркадія", правий, лівий берег)
Киев -
Адміністратор рецепції
20000 грн, Киев