- Файл
Інна
Спеціаліст із соціальної роботи
- Возраст:
- 49 лет
- Город:
- Буча
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13908367/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 28 липня 1976 року
Сімейний стан: Заміжня, стабільні сімейні відносини. Маю двох дорослих дітей.
Київська область, м. Буча
Контактна інформація: [
Освіта:
Магістр (очікується): Спеціальності 231 Соціальна робота за освітньою програмою
«Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація», Бердянський державний
педагогічний університет (заочна форма навчання). Очікувана дата отримання
диплому: грудень 2025 року.
Базова вища освіта: Закінчила у 2011 році «Міжнародний науково-технічний
університет імені академіка Юрія Бугая» та отримала базову вищу освіту за
напрямком підготовки «Економіка і підприємництво» та здобула кваліфікацію
бакалавра з обліку і аудиту. Диплом виданий 01.03.2011.
Досвід роботи:
Провідний фахівець із соціальної роботи: КНП «Бучанський центр соціальних
послуг та психологічної допомоги», з 01 вересня 2023 року по теперішній час.
Фахівець із соціальної роботи з досвідом ефективного супроводу значної кількості
опікунських сімей та дитячого будинку сімейного типу. Забезпечую комплексний
підхід до підтримки дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а
також їхніх опікунів, сприяючи створенню стабільного та сприятливого сімейного
середовища. Демонструю високий рівень емпатії, організаційних та комунікативних
навичок, а також глибоке розуміння потреб та проблем, що виникають в опікунських
сім'ях. Беру участь у проведенні груп взаємопідтримки для сімей, у яких виховуються
діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування . Володію навичками
ефективно управляти часом та ресурсами для забезпечення потреб усіх підопічних
сімей. Пройшла навчання та маю досвід роботи з сім’ями, які потрапили у складні
життєві обставини.
Виявлення та оцінка потреб:
Проведення первинного прийому та співбесід з сім’ями для з'ясування їхніх проблем та
потреб.
Збір інформації про життєву ситуацію клієнта, його соціальне оточення, ресурси та
потенціал.
Проведення соціальної діагностики та оцінки індивідуальних, сімейних чи групових потреб;
визначення пріоритетних проблем та факторів ризику.
Планування та організація соціальної допомоги:
Розробка індивідуальних або групових планів соціальної підтримки та втручання на основі
оцінених потреб.
Визначення необхідних видів соціальних послуг та ресурсів.
Організація надання соціальних послуг (консультації, соціальний супровід, інформування,
тощо).
Координація роботи з іншими фахівцями (психологами, юристами, медичними працівниками
тощо).
Надання соціальних послуг:
Проведення індивідуальних консультацій з соціальних питань.
Надання психологічної підтримки та допомоги в подоланні кризових ситуацій.
Здійснення соціального супроводу сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені
батьківського піклування.
Допомога в отриманні юридичної допомоги, медичних послуг, освіти, працевлаштування.
Надання екстреної (кризової) соціальної допомоги.
Ведення документації та звітності:
Ведення облікової документації щодо клієнтів та наданих послуг.
Підготовка звітів про виконану роботу та результати соціального супроводження.
Забезпечення конфіденційності інформації про клієнтів.
Участь у міжвідомчій взаємодії:
Співпраця з іншими організаціями та установами соціальної сфери.
Участь у нарадах, семінарах, конференціях з питань соціальної роботи.
Підвищення кваліфікації та професійний розвиток:
Участь у тренінгах, семінарах, програмах підвищення кваліфікації :
Особливості супроводу осіб, звільнених з полону, які піддавались тортурам та СНПК.
Перша психологічна допомога.
Надання соціальних послуг екстрено (кризово).
Підвищення кваліфікації спеціалістів, які забезпечують виявлення осіб/сімей з дітьми
що належать до вразливих груп населення та/або перебувають у складних життєвих
обставинах, організацію надання їм соціальних послуг, у тому числі соціального
супроводу.
Підвищення кваліфікації фахівців із соціальної роботи, спеціалістів щодо
встановлення опіки, піклування, створення та забезпечення діяльності прийомних
сімей та дитячих будинків сімейного типу
Тренінг з позитивного батьківства.
Захист прав та інтересів клієнтів:
Інформування клієнтів про їхні права та можливості.
Захист клієнтів від дискримінації та насильства.
Сприяння соціальній справедливості та рівності.
Досвід роботи бухгалтера:
З вересня 2012 р. до травня 2022 року.
Виконувала наступні обов’язки:
Ведення первинної документації: обробка та реєстрація первинних документів (рахунків-
фактур, накладних, актів виконаних робіт тощо).
Облік господарських операцій: відображення господарських операцій на рахунках
бухгалтерського обліку.
Нарахування та виплата заробітної плати: розрахунок заробітної плати, утримань та
нарахувань, підготовка платіжних документів.
Складання фінансової звітності: підготовка балансу, звіту про фінансові результати, звіту
про рух грошових коштів.
Контроль за дебіторською та кредиторською заборгованістю: ведення обліку розрахунків
з постачальниками та покупцями, контроль за своєчасністю оплат.
Участь у проведенні інвентаризацій: перевірка фактичної наявності активів підприємства
та порівняння з даними бухгалтерського обліку.
Консультування з питань бухгалтерського обліку та оподаткування: надання роз'яснень
співробітникам підприємства з питань, що належать до компетенції бухгалтера.
Ведення касових операцій: приймання, видача та облік готівкових коштів, складання
касової звітності.
Аналіз фінансово-господарської діяльності (управлінський облік): участь у проведенні
аналізу фінансових показників підприємства.
Професійні та особисті якості:
Уважність до деталей: Критично важлива якість для уникнення помилок та забезпечення
точності облікових даних.
Організаційні навички: Вміння планувати свою роботу, розставляти пріоритети та
дотримуватися термінів.
Відповідальність: Готовність нести відповідальність за результати своєї роботи та
дотримання встановлених правил і процедур.
Комунікабельність: Вміння чітко та зрозуміло викладати інформацію, спілкуватися з
колегами, керівництвом.
Акуратність: Охайність у роботі з документами та обладнанням.
Чесність та порядність: Дотримання етичних норм та принципів у роботі.
Пунктуальність: Вчасне виконання завдань та прибуття на роботу.
Стресостійкість: Здатність зберігати спокій та ефективність в умовах тиску.
Здатність до навчання: Готовність опановувати нові знання та навички.
Другие резюме этого кандидата
Рассматривает должности: Провідний фахівець із соціальної роботи, Менеджер з продажу
30 000 грн
Буча
Полная занятость, неполная занятость
- Провідний фахівець із соціальної роботи, Бучанський центр соціальних послуг і психологічної допомоги, 1 год 11 месяцев
Похожие кандидаты
-
Менеджер по роботі з клієнтами
21000 грн, Буча, Ирпень -
Менеджер з продажу, офіціант
Буча, Киев, Ирпень -
Оператор поштового зв'язку
Буча -
Адміністратор
30000 грн, Буча, Вишневое (Киевская обл.) , еще 4 города -
Технічний спеціаліст, завгосп, помічник по господарству, завідувач складу, садівник
40000 грн, Буча, Киев , еще 2 города