Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Мар'яна

Intern, Junior Product Manager, Analyst

Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Мар'яна-Надія Рихаль

Досвід роботи

Operations Specialist квіт. 2024 - вер. 2024
Boosta
Особисті дані ‑ Співпраця з міжфункціональними командами для вирішення їхніх запитів.
‑ Вирішення питань, пов'язаних з доступом, інструментами та управлінням внутрішнім
інформаційним простором.
Ім'я ‑ Організаційне управління проєктами в Jira.
Мар'яна-Надія Рихаль
‑ Налаштування процесів для оптимізації роботи команди.
Адреса ‑ Управління підписками та ліцензіями на інструменти.
Львів
‑ Створення інструкцій на внутрішньому інформаційному просторі.
Номер телефону
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Billing Support Team Lead вер. 2022 - бер. 2024
Email Boosta
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
‑ Керівництво командою.
LinkedIn ‑ Навчання нових білінг спеціалістів.
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
rykhal-85981a327 ‑ Оцінка роботи членів команди на щоденній основі.
‑ Проведення семінарів та тренінгів для розвитку команди.
Мови ‑ Комунікація з іншими командами для вирішення проблем співпраці.

Billing Operations Specialist лют. 2022 - серп. 2022
Англійська B2 Boosta
Німецька A2 ‑ Обробка запитів від клієнтів на повернення коштів.
Польська A2 ‑ Вирішення складних питань, пов'язаних з оплатами та верифікацією клієнтів.
‑ Моніторинг високоризикових клієнтів і прийняття рішень щодо подальших кроків.
Українська Рідна мова
‑ Менторство команди.

Навички Billing Specialist серп. 2020 - лют. 2022
Boosta
Jira Добре ‑ Комунікація з клієнтами через чат та електронну пошту, надання чітких та своєчасних
CRM Добре відповідей на запити щодо платіжних питань, чарджбеків та інших питань, пов'язаних з
білінгом.
Zendesk Добре
‑ Підготовка документації для оскарження чарджбеків.
Intercom Добре ‑ Верифікація потенційно шахрайських платежів.
Microsoft Office Добре
Освіта і кваліфікації

Бакалавр вер. 2018 - черв. 2022
Львівський національний університет імені Івана Франка
Економічний факультет
Спеціальність: "Менеджмент"

Соціально-комунікативні навички

‑ Критичне мислення
‑ Здатність швидко навчатися
‑ Робота в команді
‑ Лідерство
‑ Управління командою
‑ Адаптивність
‑ Вирішення проблем
‑ Емоційний інтелект

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: