Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Любов

Директор з маркетингу

Рассматривает должности:
Директор з маркетингу, Інтернет-маркетолог, PPC-спеціаліст, SEO-спеціаліст, Генеральний менеджер, Контент-менеджер, Аналітик, Аналітик продаж, Заступник керівника виробництва, Копірайтер
Возраст:
48 лет
Город проживания:
Полтава
Готов работать:
Винница, Днепр, Ивано-Франковск, Киев, Львов, Полтава, Ровно, Тернополь, Харьков, Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 6 страниц.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Любов Щит
• Фактичне місце проживання: Полтавська обл., Чутівський р-н
• Реєстрація: м.Харків
• тел.моб.:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (Telegram),
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (Viber).
• E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

КВАЛІФІКАЦІЯ:
• 27 років працюю у сфері маркетингу та реклами: аналіз ринку, вивчення потреб споживачів товарів і послуг, аналіз конкурентів, сегментування; розробка маркетингових і рекламних стратегій, програм лояльності, створення та аналіз рекламних кампаній; активні продажі; інтернет-маркетинг, контент-маркетинг, копірайтинг, 3D-mapping.
• Останні 3 роки активно працюю у сфері digital-маркетингу: розробка та впровадження digital-стратегій, ведення соціальних мереж, запуск рекламних кампаній у Google Ads і Meta Ads, YouTube, email-маркетинг, SEO, аналітика та оптимізація онлайн-просування.
МЕТА посади:
• Ефективне офлайн і онлайн просування Вашого бізнесу — бренду, окремої торгової точки, мережі роздрібних магазинів або інтернет-магазину, а також конкретних продуктів (товарів чи послуг). Комплексне ведення digital-напряму: адміністрування сайту, SEO-аудит, оптимізація та просування, контент-маркетинг, запуск і аналітика рекламних кампаній у Google та Meta, розвиток присутності в інтернеті з метою збільшення впізнаваності бренду, залучення цільової аудиторії та зростання продажів.
ДОСВІД РОБОТИ
17.03.2025р.- ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТОЛОГ (ТАРГЕТОЛОГ, SEO-спеціаліст)
17.06.2025р. «ПРЕМ’ЄР СОКС», м.Полтава
Спеціалізація компанії: виробництво панчішно-шкарпеткових виробів, дрібний і гуртовий продаж.
Мета посади: розвиток і просування в online мережі торгівельної марки «Premier Socks», інтернет-магазину «Premier Socks» і корпоративних замовлень на виготовлення шкарпеток з індивідуальним дизайном.
Основні обов'язки:
•робота з контекстною та таргетованою рекламою – налаштування з «нуля» реклами в Google Ads, Ads Manager (Facebook & Instagram);
•розробка 350 рекламних макетів і 45 відео youtube для таргетованої реклами в Google і Мета;
• управління та оптимізація фідів товарів (Commerce Manager, Merchant Center);
•контент-маркетинг – оптимізація сайта для пошукових систем, розробка контент-стратегії, написання і редагування текстів та 40 описів товарів, написання мета тегів;
•SEO аудит сайту;
•E-mail маркетинг – розробка і відправка розсилок;
•аналітика та звітність – відстеження ключових показників ефективності, використовуючи Google Analytics, Meta Business; Meta Ads Manager, GSC.
•робота з репутацією бренду – відповідь на відгуки, коригування кризовими ситуаціями, покращення іміджу компанії тощо.

Основні досягнення:
• Збільшено продажі інтернет-магазину на 55% у порівнянні з попередніми місяцями 2025 року завдяки комплексній online маркетинговій стратегії та аналітичному підходу до реклами;
• Забезпечено явну присутність і впізнаваність бренду «Premier Socks» у мережі Інтернет:
• зростання брендового трафіку на 180%;
• уніфікований візуальний стиль у всіх онлайн-каналах (350+ креативів, 45 відеороликів).
• Запущено з нуля понад 20 рекламних кампаній у Google Ads і Meta Ads (Facebook, Instagram, YouTube), що охопили понад 1 000 000 цільових користувачів.
• Підвищено конверсію інтернет-магазину на 41% завдяки покращенню посадкових сторінок, A/B-тестуванню та релевантним рекламним повідомленням.
• Проведено SEO-аудит сайту та розпочато впровадження покращення, що вплинули на індексацію та формування органічного трафіку.
• Розпочата робота по оптимізації структури сайту і написано 40+ унікальних описів товарів, а також мета-теги для просування органічного трафіку.

01.02.2021р.- МЕНЕДЖЕР (УПРАВИТЕЛЬ) В ОПТОВІЙ ТОРГІВЛІ
28.02.2025р. (ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТОЛОГ) ТОВ «СКАНПРИНТ», м.Харків
(торгівельна марка "МАГНАТ-ТРЕЙД")
Спеціалізація компанії: роздрібний і гуртовий продаж торгово-касового обладнання.
Мета посади: розвиток і просування торгівельної марки "Магнат-Трейд" та товарів компанії: торгово-касового обладнання, автоматизації касових місць, торгових програм обліку, послуг сервісного центру з ремонту торгово-касового обладнання.
Основні обов'язки:
•розробка та впровадження маркетингових стратегій: аналіз ринка, конкурентів, цільової аудиторії для створення ефективних рекламних кампаній online і offline;
•контент-маркетинг – оптимізація сайта для пошукових систем, розробка контент-стратегії, написання і редагування текстів та опису товарів;
•робота з контекстною та таргетованою рекламою – налаштування реклами в Google Ads, Ads Manager (Facebook & Instagram);
•SEO аудит сайту;
•SMM (соціальні мережі) – створення і ведення сторінок бренду, написання контенту, аналіз ефективності публікацій та реклами;
•E-mail та месенджер-маркетинг – розробка розсилок;
•аналітика та звітність – відстеження ключових показників ефективності, використовуючи Google Analytics, Meta Business; Meta Ads Manager
•робота з репутацією бренду – відповідь на відгуки, керугування кризовими ситуаціями, покращення іміджу компанії;
•координація роботи з підрядниками.
01.03.2013р. - КЕРІВНИК ТОРГІВЕЛЬНОЇ РОЗДРІБНОЇ МЕРЕЖІ ТРЬОХ
12.10.2020р. МАГАЗИНІВ «БУДИНОК БУСИН», м.Харків (ФОП Коєва Г.П.)
Спеціалізація компанії: роздрібний продаж товарів для творчості (бісер, натуральне каміння, кулони, стрічки, основи для прикрас, ланцюжки, шнури та фурнітура для рукоділля).
Мета посади: контроль, розвиток і просування роздрібної мережі та товарів компанії.
Основні обов’язки:
•моніторинг ринку товарів для творчості, впровадження нових товарів та послуг;
•формування асортименту товару на основі аналізу продажів і потреб клієнтів;
•організація дозвілля для дітей та їх батьків (арт-заняття, майстер-класи з бісероплетіння та виготовлення прикрас);
•організація та проведення маркетингових заходів для просування магазинів роздрібної мережі у Харкові;
•підбір, адаптація та управління персоналом (до 20 осіб): організація праці, планування, розподіл задач і контроль їх виконання, контроль дисципліни;
•робота з контрагентами (рекламні агентства, друкарні): проведення переговорів, постановкуа завдань і контроль їх виконання.
Результати діяльності:
•виконання планів власника бізнесу;
•створення та впровадження концепції оновлення трьох магазинів "Будинок Бусин";
•збільшення продажів на 15% завдяки новій програмі лояльності;
•збільшення відвідуваності магазинів на 40%;
•розробка та впровадження стратегії продажів.

09.10.2012р. – КЕРІВНИК ДИТЯЧОГО РОЗВАЖАЛЬНОГО ЦЕНТРУ, АРТ- 07.02.2013р. ДИРЕКТОР ТРЦ «МЕГА-АНТОШКА», м.Харків
(ПП «Мега-Антошка»)
Спеціалізація компанії: надання послуг для дітей (перукарня, дитяче кафе, ігрові автомати, фотопослуги, арт-студія, організація свят, вітання іменинника, ігрові майданчики, шоу-програми, прикраса кулями, сервирування столів); роздрібний продаж товарів для дітей.
Мета посади: контроль, розвиток та просування послуг в ТРЦ.
Основні обов’язки:
•моніторинг ринку послуг, обґрунтування, пропозиція, впровадження нових послуг;
•формування асортименту послуг, що надаються, ґрунтуючись на систематичному аналізі продажів послуг, враховуючи фактор «сезонності», а також потреби та побажання клієнтів;
•організація дозвілля дітей та їх батьків (дитяче кафе, атракціон "замок", дитячі кімнати, арт-студія);
⦁організація та контроль за проведенням дитячих заходів (конкурси, банкети, ранки): розробка концепцій, підготовка реквізиту, контроль;
•організація та контроль роботи арт-студії (бісероплетіння, оригамі, ліпка, малювання піском, аквагрім);
•організація дитячих шоу-програм, свят та тематичних заходів;
•організація та проведення заходів щодо просування дитячих брендів роздрібної мережі магазинів м.Харкова;
•організація роботи дитячого кафе;
•підбір та адаптація персоналу;
•управління персоналом послуг (58 осіб): організація роботи, планування, розподіл завдань та контроль за їх виконанням, контроль дисципліни;
•взаємодія з контрагентами (рекламні агенції, друкарні): проведення переговорів, постановка завдань та контроль їх виконання.
Результати діяльності:
•виконання планів, поставлених керівником;
•створено 4 команди аніматорів (по 2 аніматора) для проведення шоу-програм;
•впровадила 7 нових дитячих шоу-програм (з костюмами та реквізитом);
•збільшила відвідуваність розважального центру на 30%;
•підвищила попит на дитячі шоу-програми на 70%;
•збільшила оборот РЦ на 10%.

16.01.2012р.- ДИРЕКТОР З МАРКЕТИНГУ (ТОРГІВЕЛЬНІ МЕРЕЖІ 13.05.2012р. МАГАЗИНІВ: Miraton (12 магазинів), Обувной.ua, Miraton
Fashion Discount), м.Одеса (ООО «Альто Груп»)
Спеціалізація компанії: роздрібний продаж жіночого і чоловічого взуття та аксесуарів.
Основні обов’язки:
•управління відділом маркетингу і реклами (6 осіб): організація роботи відділу, планування, розподіл завдань та контроль за їх виконанням;
•розробка маркетингових програм та їх впровадження (маркетинг MIX, 4P-7Р);
•розробка тактичних та стратегічних програм лояльності (не матеріальні (вітання клієнтів, надання привілеїв певному сегменту клієнтів тощо) та матеріальні (акції, бонусні програми, подарункові картки, розіграші призів));
•організація рекламних кампаній (ТБ, радіо, зовнішня реклама, соцмережі, SMS);
•організація участі ТМ у показах моди, у т.ч. в Ukrainian Fashion Week 2012, м.Київ;
•своєчасна розробка тактичних процесів для утримання купівельного попиту;
•розвиток мережі (аналіз ринкових можливостей та пошук потенційно цікавих міст України та географічних місць у містах для відкриття магазину мережі);
•виведення магазинів торгової мережі на ринок (2 магазини: Miraton (Київ) та Обувний.ua (Дніпропетровськ)), залучення потенційних покупців;
•робота з контрагентами: проведення переговорів, укладання договорів та контроль за їх виконанням (м.Одеса, м.Київ, м.Харків);
•підбір персоналу та робота з ним.
Мотивація до зміни роботи: переїзд.

14.01.2011р.- КЕРІВНИК ПРОЕКТІВ АГЕНТСТВА ПРОЄКЦІЙНИХ МЕДІА -
12.12.2011р. ТЕХНОЛОГІЙ «ПРОМО-ПРОМІНЬ», м.Харків
(ПП «Луч - Сервіс»).
Спеціалізація компанії: 3D світло-проекційні інсталяції (3d mapping), голографічні шоу.
Основні обов’язки:
•впровадження нових послуг агентства з «нуля»;
•визначення цінності послуг компанії для клієнтів;
•розробка стратегії просування послуг компанії на ринку України та країн СНД;
•розробка маркетингових програм та їх реалізація;
•особисті (активні) продажі послуг;
•телефонні продажі послуг (регіони України та країни СНД);
•підготовка презентацій проектів;
•підготовка документації для участі у тендерах;
•розробка концепцій шоу;
•бюджетування проектів, контроль видатків;
•написання сценарію 3d – контенту для заходів;
•моніторинг ходу виконання проекту;
•контроль відділу технічної підготовки світлового обладнання на всіх стадіях;
•проведення аналізу ефективності етапів проекту та проведення після проектного аналізу;
•своєчасна розробка тактичних дій для утримання попиту клієнтів;
•управління відділом (5 осіб): організація роботи відділу, планування, розподіл завдань та контроль за їх виконанням;
•ведення переговорів з Управліннями Культури (регіони України та країни СНД) щодо укладення договорів на послуги компанії;
•робота з контрагентами: проведення переговорів, укладання договорів та контроль за їх виконанням (рекламні агенції, event – ​​агенції (регіони України та країни СНД));
•підбір персоналу (3d дизайнерів - аніматорів, технічні співробітники) та робота з ними;
•допомога у технічному супроводі заходів (пошук підрядних організацій, укладання договорів, узгодження проектів, контроль виконання робіт).
Результати діяльності:
•виконання планів, поставлених керівником;
•створення клієнтської бази "з нуля" покупців послуг компанії; активний продаж послуг (Україна, Близьке та Далеке зарубіжжя), близько 4000 «холодних» дзвінків;
•впровадження нової послуги – проекція на водному екрані;
•реалізація трьох масштабних 3D-мапінг проєктів;
•збільшення обсягу продажів.
Мотивація до зміни роботи: відсутність перспектив зростання.

01.10.2010р.- МАРКЕТОЛОГ (ТОРГОВА МЕРЕЖА МАГАЗИНІВ «НОВА 14.01.2011р. ОПТИКА»), м.Бєлгород, м.Харків (ФОП Воробйов А.)
Спеціалізація компанії: роздрібний продаж окулярів та оправ.
Основні обов’язки:
•організація та проведення маркетингових досліджень (вивчення клієнтів: усвідомленість вибору, прихильники ТМ, цінності, споживання ЗМІ, «портрет» покупців);
•аналіз динаміки продажів, ранжування асортименту за різними параметрами (ABC-аналіз), прогнозування продажів;
•моніторинг ринку (потенційні клієнти, конкуренти);
•складання планограм викладення товару;
•розробка ескізу вивіски магазину та його розміщення (м.Бєлгород, пр.Хмельницького, 38а);
•організація та проведення акцій;
•розробка структури Internet-магазину роздрібного продажу окулярів;
•розробка, планування та проведення рекламних компаній (розробка рекламної стратегії, медіа - планування та розміщення реклами);
•розробка рекламного звернення (радіо, зовнішня реклама, листівка, Internet);
•розвиток мережі: аналіз ринкових можливостей та пошук потенційно цікавих міст росії для відкриття магазину мережі;
•робота з контрагентами: проведення переговорів, укладання договорів та контроль за їх виконанням (м.Бєлгород, м.Харків).
Результати діяльності:
•виконання планів, поставлених керівництвом компанії;
•активний розвиток торгової мережі;
•залучення та утримання клієнтів, збільшення обороту ТЗ.
Мотив пошуку нового робочого місця: умови роботи (постійні відрядження).

06.08.2008р.- КЕРІВНИК ВІДДІЛУ РЕКЛАМИ І МАРКЕТИНГУ
03.09.2010р. ТОРГІВЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ МАГАЗИНІВ «ДІМ ЕЛЕКТРОНІКИ
«TARGET» (ІП «ЕОЛІЯ»), м.Харків.
Спеціалізація компанії: роздрібний продаж побутової техніки.
Основні обов’язки:
•управління відділом реклами (10 осіб): організація роботи відділу, планування, розподіл завдань та контроль за їх виконанням;
•організація та проведення маркетингових досліджень (визначення потреби у маркетингових дослідженнях (вивчення зовнішнього середовища), аналіз ситуації (SWOT-аналіз), аналіз ринкових можливостей за моделлю 3К, розробка стратегії);
•розробка маркетингових програм та їх реалізація (маркетинг MIX, 4P);
⦁розробка тактичних та стратегічних програм лояльності (не матеріальні (вітання клієнтів, надання привілеїв певному сегменту клієнтів тощо) та матеріальні (акції, бонусні програми, подарункові картки, розіграші призів));
• розробка програм лояльності спільно з партнерами (Bosch, Nokia, LG, Panasoniс, Sony тощо);
•розробка структури та наповнення Internet-магазину роздрібного продажу побутової техніки;
•розробка рекламного звернення (телебачення, радіо, зовнішня реклама, Internet);
•медіа-планування та бюджетування рекламних кампаній (щомісячний рекламний бюджет 120 000 грн.);
•організація та проведення акцій;
•своєчасна розробка тактичних дій для утримання купівельного попиту;
⦁розвиток мережі (аналіз ринкових можливостей та пошук потенційно цікавих міст України та географічних місць у містах для відкриття магазину мережі);
⦁виведення магазинів торгової мережі на ринок (8 магазинів «TARGET», східна та південна частина України), залучення потенційних покупців;
•робота з контрагентами: проведення переговорів, укладання договорів та контроль за їх виконанням (50 агенцій, м.Харків та регіони України);
⦁підбір персоналу та робота з ним.
Результати діяльності:
•виконання планів, поставлених керівництвом компанії;
•збільшення обсягу продажу до 125%, залежно від категорії товару.
Мотив пошуку нового робочого місця: реструктуризація організації.

06.08.2007р.- МАРКЕТОЛОГ ТОРГІВЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ МАГАЗИНІВ «ДІМ
06.08.2008р. ЕЛЕКТРОНІКИ «TARGET» (ІП «ЕОЛІЯ»), м.Харків.
Спеціалізація компанії: роздрібний продаж побутової техніки.
Основні обов’язки:
•організація та проведення маркетингових досліджень (визначення потреби в маркетингових дослідженнях («польові»); аналіз ситуації (SWOT-аналіз), аналіз ринкових можливостей за моделлю 3К (Компанія, Конкуренти, Клієнти), визначення частки ринку компанії та конкурентів, розробка стратегії);
•аналіз динаміки продажів, прогнозування продажів;
•моніторинг ринку товару;
•організація та проведення акцій;
•розробка, планування та проведення рекламних кампаній (розробка рекламної стратегії, медіа - планування та розміщення реклами);
•розробка рекламного звернення (телебачення, радіо, преса, зовнішня реклама, Internet);
•укладання договорів на рекламні послуги;
⦁розробка концепцій зі стратегічного планування виходу торгової мережі;
⦁виведення магазинів торгової мережі на ринок (5 магазинів «TARGET», східна та південна частина України), залучення потенційних покупців.
Мотив звільнення: переведення на посаду керівника відділу реклами ДЕ «TARGET».

01.01.2006р.– ВИКОНАВЧИЙ ДИРЕКТОР ЧП «ПОЛО», м.Харків.
01.04.2007р.
Спеціалізація компанії: соціологічні та маркетингові дослідження, розробка маркетингових та рекламних стратегій.
Основні обов’язки:
• проведення переговорів, укладання договорів на проведення досліджень;
• активні продажі послуг;
• формування, організація та проведення досліджень;
• управління процесом дослідженнь;
• організація моніторингу зовнішньої реклами та контроль за його проведенням;
• контроль за проведенням «польових» робіт;
• організація та проведення фокус-груп, глибинних інтерв'ю зі складнодоступними експертами (чиновники, керівники підприємств);
• управління бригадою інтерв'юєрів по Україні (50 осіб);
• підбір персоналу та робота з ним.
Результати діяльності: за період роботи на 50% збільшила базу замовників маркетингових досліджень.
Мотив пошуку нового робочого місця: відсутність явних перспектив зростання та розвитку.
01.01.2001р.– СОЦІОЛОГ ПП «ПОЛО», м.Харків.
01.01.2006р.
Спеціалізація компанії: соціологічні та маркетингові дослідження, розробка маркетингових та рекламних стратегій.
Основні обов’язки:
•проведення переговорів, укладання договорів на проведення досліджень;
⦁активні продажі послуг компанії;
⦁моніторинг зовнішньої реклами у м. Харкові;
⦁проведення фокус-груп, глибинних інтерв'ю;
•формування розповсюдження рекламної інформації Замовника на всій території України;
⦁проведення аудиту торгових точок;
⦁«контрольні закупівлі» по телефону та безпосередньо у торгових точках;
•вимір пасажиропотоків, інтенсивності автомобільного руху;
⦁формування бригади контролерів та інтерв'юєрів для «польових» досліджень;
⦁проведення інструктажу працівників перед дослідженнями;
⦁написання аналітичних звітів.
Результати діяльності:
•виконання планів, поставлених керівництвом компанії.
Мотив звільнення: переведення на посаду виконавчого директора ПП «Поло».

01.07.1999р.– МОЛОДШИЙ НАУКОВИЙ СПІВРОБІТНИК ПП «ПОЛО», 01.01.2001р. м.Харків.
Спеціалізація компанії: соціологічні та маркетингові дослідження, розробка маркетингових та рекламних стратегій.
Основні обов'язки:
•проведення переговорів, укладання договорів на надання медіапакетів компаніям-замовникам;
⦁активні продажі послуг компанії та медіапакетів;
•організація та проведення опитувань (tet-a-tet) за місцем проживання респондентів, у торгових точках, на виставках, на вулиці, по телефону;
⦁написання аналітичних звітів.
Результати діяльності:
•за період роботи на 95% збільшила базу потенційних покупців медіа-пакетів.
Мотив звільнення: переведення на посаду соціолога ПП «Поло».

ОСВІТА:
09.2013р.– Полтавський національний педагогічний університет імені
17.01.2025р. В.Г. Короленка
Освітня програма: Психологія
Ступінь вищої освіти: Магістр
Спеціальність: Психологія
31.05.2024р. Навчання за Сертифікатною освітньою програмою "Історія психології та гендерна психологія" обсягом 90год./3 кред. ЄКТС з успішним виконанням атестаційних вимог, передбачених програмою. СЕРТИФІКАТ № 1319, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка

23.12.2023р. Навчання за Сертифікатною освітньою програмою "Основи психології" обсягом 90год./3 кред. ЄКТС, з успішним виконанням атестаційних вимог, передбачених програмою. СЕРТИФІКАТ №875, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка

15.08.2023р.– Комп'ютерна Академія IT STEP, м.Полтава пройшла навчання з 09.05.2024р. курсу "Інтернет-маркетинг": SMM, ​PPC, Email-маркетинг, SEO,
контент-маркетинг, WEB аналітика, разработка стратегії інтернет-
маркетингу.
07.2013р. Тренінг Ф.П'юселіка для керівників «Управління. Лідерство» з метою розвитку і посилення професійної ефективності менеджерів та керівників. Авторський курс компанії PCG (Pucelik Consulting Group), м.Харків.

03.2012р. Тренінг К.Бакшта "Побудова системи продажу", м.Київ.

06.2007р. Школа менеджерів. Тренінг "Управління по цілям". Свідоцтво від 16.06.2007р. Консалтінгова компанія "ТОР", м.Харків.

12.2006р. Тренінг з організації та техніки проведення аудиту в торгових точках, м.Київ, InMind.

10.2001р. Тренінг з організації та техніки проведення кількісних та якісних досліджень, м.Київ, Київський міжнародний інститут соціології

09.1994р.– Харківський державний університет ім. В. Н. Каразіна.
06.1999р.
Спеціальність: екологія.
Кваліфікація: еколог широкого профіля.

Наукова діяльність:
12.2025р. Участь у ІІ Міжнародній науково-практичній конференції “FUTURE OF SCIENCE: INNOVATIONS AND PERSPECTIVES”, збірник тез конференції, сторінки 371-375, 23-25 ​​грудня 2024р. https://sci-conf.com.ua У статті я висвітила ключові аспекти теми своєї магістерської роботи: "Психологічні особливості вольової сфери у структурі професійних якостей психологів".

ОСОБИСТІ ДАНІ: народилась 25 лютого 1977 року, син Артемій (8 років)

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
•Володію ПК на рівні впевненого користувача (Google Ads, Google Analytics, Google Search Console, Meta Ads Manager, Meta Business (Facebook/Instagram), Рhotoshop, інструменти для проведення SEO аудиту сайту (Screaming Frog SEO Spider, Xenu, Serpstat тощо), Canva, InShot, Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, ОСА, 1C).
•Без шкідливих звичок.
•Позитивна.
•Володію стратегічним мисленням та відмінними управлінськими навичками, комунікабельна, відповідальна, цілеспрямована, стресостійка, великий потенціал, працюю на результат, вмію приймати самостійні рішення та працювати в команді.
•Вмію вести переговори на високому рівні та налагоджувати партнерські відносини.
•Посвідчення водія категорії В, особистий автомобіль.
•Можливі рекомендації на вимогу.
Хобі: спорт, шахи, читання спеціалізованої літератури.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: