- Файл
Олег
Customer support manager
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13938463/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
BIRTHDATE: 12.12.1996 | CELL: [
BACKGROUND EDUCATION
Communicative and customer-oriented • BACHELOR'S DEGREE | KHARKIV NATIONAL
specialist with experience in customer service. UNIVERSITY OF CIVIL ENGINEERING AND
I am able to effectively resolve customer ARCHITECTURE
requests, work with large amounts of data and
provide a high level of service. I quickly adapt to • 2014 - 2018 SPECIALITY: AUTOMATION AND
changes and can work under high pressure. COMPUTER-INTEGRATED TECHNOLOGIES
I have experience in conducting cash
transactions, analyzing customer needs and
coordinating team work.
EXPERIENCE
СUSTOMER SUPPORT | E-COMMERCE PLATFORM, MARKETPLACE
September 2024 – April 2025
• Consultation and resolution of customer queries: effectively consulted customers on a wide range of
technical issues and system errors;
• Documentation and escalation of queries: thoroughly logged all issues and queries in the CRM system.;
• Team collaboration and escalation: effectively interacted with supervisors and related departments to
quickly resolve complex cases requiring additional expertise or non-standard approaches.
SPECIALIST OPERATOR | NOVA POSHTA, KYIV
June 2022 - September 2024
• Providing quality advice to customers on the company's services;
• Prompt resolution of problem situations and customer requests;
• Performing cash transactions and maintaining cash discipline;
• Data analysis and improvement of service processes;
• Adaptation of new employees and assistance in their training;
• Performing the functions of a branch manager as needed.
DESIGN ENGINEER | ENERGOPROGERS, KHARKIV
June 2019 - February 2022
• Work with clients on technical aspects of projects;
• Analysis and development of technical documentation;
• Optimization of work processes and communication with suppliers.
SKILLS
• Quick learning ability;
• Customer service and customer care;
• Conflict resolution;
• Analytical thinking and big data processing;
• Staff training and adaptation;
• Organization of team work;
• PC skills (MS Office, CRM systems) – advanced user.
LANGUAGES
• Ukrainian (native);
• Russian (fluent);
• English (upper-intermediate).
Другие резюме этого кандидата
Киев
ДОСВІД РОБОТИ ПРИХОДЬКО ФА Х І В Е Ц Ь О П Е РАТО Р ОЛЕГ Н О ВА П О Ш ТА | К И Ї В ЧЕРВ 2022 - ВЕР 2024 ІНЖЕНЕР-КОНСТРУКТОР Дотримання касової дисципліни Вирішення проблем клієнтів у точці контакту...
Похожие кандидаты
-
Спеціаліст Service Desk
Киев, Удаленно -
Спеціаліст Service Desk
Киев, Кагарлык , еще 2 города -
Спеціаліст Service Desk
Киев, Удаленно -
Customer support representative
Киев, Удаленно -
Менеджер роботи з клієнтами, Customer Experience Manager
70000 грн, Киев -
Менеджер з закупівель
Киев, Бровары