Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Інна

Адміністратор помічник

Возраст:
35 лет
Город:
Крюковщина

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ:

Ященок Інна Олегівна
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

МЕТА
Робота у стабільній, такій, що динамічно розвивається, комерційній або державній компанії з чіткою власною стратегією. Передбачувана діяльність у компанії: забезпечення стабільної, якісної роботи довіреного мені напрямку. Загальна організація роботи підрозділів/проєктів, можливе ведення нових проєктів «з нуля».

ОСВІТА
Донецький національний університет 2006–2011
Факультет: обліково-фінансовий, магістратура 2010–2011, науковий ступінь магістра з фінансів і аудиту.
Спеціальність: фінанси

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД
2021 – кінець 2023, Прес-секретар Почесного консула Держави Ізраїль у Західному регіоні України / Прес-аташе Держави Ізраїль
- Виконання функцій прес-секретаря та прес-аташе при офіційному представництві Держави Ізраїль;
- Ведення сторінок у соціальних мережах, формування позитивного іміджу, створення та розміщення інформаційних матеріалів;
- Написання статей, публікацій, прес-релізів на актуальні теми українсько-ізраїльських відносин;
- Організація заходів, дипломатичних зустрічей, освітніх та культурних ініціатив;
- Координація гуманітарних проєктів, розбудова партнерських контактів;
- Сприяння міжкультурному діалогу та розвитку двосторонньої дипломатії між Україною та Ізраїлем.

Квітень 2019 – Березень 2020, Будівельна компанія DelMar, фінансовий директор
- побудова системи бюджетування, ведення будівельного бюджету, управління грошовими потоками та витратами,
- складання фінансових звітів для керівництва та власників,
- формування та ведення договірних відносин з підрядниками,
- повний облік і контроль виконання замовлень підрядників,
- робота з 1С, ведення каси, фінансових та авансових звітів.

Червень 2015 – Січень 2017, Укрзалізниця, ДП «Укрзалізничпостач», Планово-економічний відділ, економіст
- формування фонду оплати праці, розрахунок чисельності персоналу структурних підрозділів,
- розробка і затвердження штатних розписів, кадрове діловодство, облік відпусток та робочого часу,
- участь у розробці форм і систем оплати праці, матеріального та морального стимулювання,
- аналіз ефективності їх застосування, розробка графіків режиму роботи, посадових інструкцій і положень про структурні підрозділи.

Серпень 2013 – Травень 2015, Міністерство аграрної політики та продовольства України, Планово-економічний відділ, економіст
- контроль використання фонду оплати праці та матеріального стимулювання, дотримання штатної дисципліни,
- облік виконання показників з праці, складання та подання встановленої звітності.

ДОДАТКОВІ ЗНАННЯ І НАВИЧКИ:
Знання мов: українська – вільно, російська – вільно, англійська – базовий рівень, читаю, розмовляю.

ПК: впевнений користувач ПК. Робота зі стандартними офісними програмами (MS Office) та додатками, робота з програмою 1С, PowerPoint тощо.

Особисті якості: володію навичками, що сприяють успіху у переговорах: активність, комунікабельність, легкість у спілкуванні, здатність відстоювати позицію. Швидко навчаюся, вмію працювати в команді.
Окрім того, займаюся активними видами спорту. Маю водійські права. Відповідально ставлюся не лише до роботи, а й до життя, вважаю себе самостійною, маю бажання професійного зростання та творчої реалізації.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: