Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Юлия

Головний бухгалтер

Возраст:
39 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
СУРІНА ЮЛІЯ ЄВГЕНІВНА
Адреса м.Київ Голосіївський район, пр. А.Глушкова 9Є

Контактні дані [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження: 15.05.1986р.н.
Освіта: 2 вищі освіти - спеціаліст
2 вища освіта (закінчена-спеціаліст) Міжнародний
університет фінансів (Донецькій національний технічний
університет)
Фінансист
1 вища освіта Бердянский педаогічний універсистет
(закінчена спеціаліст)-
Вчитель англійської мови
Курси CAP\CIPA-професійна підготовка з міжнародної
звітності — 2015рік
Тренинги підвищення кваліфікації:-курси головного
бухгалтера 2009р.,семінари Т.Моїсеєнко, М.Кавин та інщї
Підписки “Семінар.сом” Експертус, Головний бухгалтер,
Дебет-Кредит, бухгалтер 911, Фактор та інші
Курси Володимира Тарасова , Літва “Управлінський облік
на підприємстві 2.0”, 2023р.

Досвід роботи Перелік обов'язків
Terre des hommes Ukraine Досвід роботи в іноземній благодійній організації в Лозанні,
(Головний офіс Швейцарія, Швейцарія в Україні
Лозанна) Повний бухгалтерський облік, керівництво командою з 4 осіб,
Головний бухгалтер підготовка внутрішньої та податкової звітності, підготовка
06.2022-по зараз 1ДФ на 30 000 пільговиків.
Перехід з програми 1с на БАф. Участь у розробці звітів,
написанні технічних завдань.
Активна участь у щорічних перевірках, робота з аудиторами.
Успішне проходження перевірок за 2022 та 2023 роки.
Участь у написанні грантових бюджетів.
Юридична консультація. Перевірка договорів та внесення
коригувань та пропозицій.
Перевірка всіх первинних документів. контроль за дотриманням
законодавства у сфері податкового та бухгалтерського обліку
Участь у тендерних підготовках документів
Досвід з ексель таблицями (написання формул, складання
управлінської звітності)
ТОВ «Миб-Укр» Обов'язки головного бухгалтера ТОВ + ПДВ, імпорт
Головний бухгалтер Складання бюджетування та планування фін.діяльності.
Упорядкування звітності для власників підприємства участь у
08.2021-06.2022
аудиті компанії.
Оптимізація оподаткування, планування коштів.
Складання звітності, виплата зарплати, звірка з контрагентами
тощо.
Фрилансер Складання бізнес-планів для різних областей бізнесу в т.ч. для
отримання грантів (таких як автозаправної станції,
електростанції, будівництва, с/г угідь у т.ч. фермерського
господарства, автомийка самообслуговування, лікеро-горілчаного
заводу, поліграфії, логістики тощо);
складання показників: капітальних витрат, постійних та змінних
витрат, амортизації, собівартості, доходів, зведеного прибутку
та збитків, CashFlow (як чистий грошовий потік так і
накопичений грошовий потік), рентабельність проекту (Gross
profit Margin, EBITDA, EBIT, Net profit, розрахунок показників
ефективності проекту, рентабельність продажів, індекс
прибутковості вкладень період окупності ставка дисконтування
та ін. на період від 5-10 років.
Складання трансфертної документації великих підприємств.
Бухгалтерські консультації.
Ведення ТОВ на аусорсингу
Складання управлінської звітності для:
Медичній компанії «Ланцет»
Ресторан О. Клопотенко «100 років тому вперед»
Обов'язки головного бухгалтера ТОВ+ПДВ, ведення 2х ФОП
ТОВ «Ньюлаб» - торгівля Складання бюджетування та планування фін.діяльності.
мед.обладнанням та матеріалами Упорядкування звітності для власників підприємства участь у
мед.призначення аудиті компанії.
Квітень 2018-серпень 2021р. Оптимізація оподаткування, планування коштів.
Складання звітності, виплата зарплати, звірка з контрагентами
Головний бухгалтер тощо.
• Ведення бухгалтерії дистанційно (супровід 21 клієнта, з яких
Аудиторська компанія на посаді ТОВ, як на загальній системі оподаткування, так і на єдиному
головного бухгалтера «Аудит та податку, супровід НП на єдиному податку, на загальній системі
оподаткування, з ПДВ)
Консалтинг»
• робота в 1С бухгалтерії, версії 8,2 - оформлення первинної
документації; виписка податкових, видаткових накладних,
бухгалтер єдиний робота з усіма рахунками бухобліку в т.ч. ведення основних
-ведення підприємств засобів, складання балансу, фін.звіт (кв., півріччя), складання
звітів статистики (форма 1 опт, 1ПВ), ведення податкового та
бухгалтерського обліку, ведення підприємства повністю,
участь у аудиторських перевірках нарахування з/п співробітникам, з урахуванням відрахування до
фондів ( єдиний внесок, ндфл), складання всіх необхідних звітів, а
участь як спікера у семінарах саме: податковий облік – складання та здавання декларації ПДВ
2012р.-2015р. (через програму М.Є.ДОС та Арт звіт), декларації про прибуток,
1ДФ, здавання до пенсійного фонду звітн. (за єдиним
соц.внеском), супровід податкових перевірок, подання документів
на відшкодування ПДВ до податкових інспекцій, маю досвід з
пільговими операціями (оформлення документації з бух.обліку);
• зустрічні перевірки на запити з податковою інспекцією, в нац.
валюті (гривневі) та валютні зустрічки
• ведення ТОВ різних спеціалізацій з ПДВ та без ПДВ (паливна
кампанія, продаж металобрухту, реклама, туристичні агенції,
меблі, створення сайтів та інші);
• ведення СПД на 1,2,3,4 групах єдиного податку, з ПДВ, на
спрощеній системі оподаткування, загальній системі
оподаткування, значення всіх ділянок бух.обліку;
• становлення на облік як окремого платника видів податку (не
за місцем реєстрації платника податків – земельний податок,
екологічний податок, патенти);
• робота в 1С бухгалтерії, версії 8,2 (знання 1С версії 7,7, версії
ТОВ Харвіст Трейдінг (з групи 8.1, версії 8.2 УПП)
компанії HARVEAST HOLDING - • оформлення первинної документації; виписка податкових
CKM) компанія з іноземними накладних (реєстрація в ЄДР, облік), видаткових накладних,
інвестиціями робота з усіма рахунками бухобліку, звірки з постачальниками,
01.04.12 – листопад 2012р. облік прибуткових накладних, податкових накладних, звірки з
постачальниками, покупцями
• ведення та контроль основних засобів, здавання в оренду
Головний бухгалтер основних засобів, складання наказів відповідальних на
осн.засобами, облік транспортних засобів на підприємстві,
• складання балансу, фін.звіт (кв., півріччя), складання звітності
за МСФЗ за 3, 6, 9, 12 місяців (PSI), складання звітів статистики
(форма 1 опт кв, 1 опт міс., 1ПВ, 1-ціні (послуги) кв., інвестиції),
ведення податкового та бухгалтерського обліку, ведення
підприємства повністю, нарахування з/п співробітникам, з
урахуванням відрахування до фондів (єдиний внесок, ндфл),
складання всіх необхідних звітів, а саме: податковий облік –
складання та здавання в податкові інспекції декларації ПДВ (у
програмах М.Є.ДОС, Арт-звіт, ОПЗ), декларації з прибутку,
1ДФ, здавання до пенсійного фонду звітн. (за єдиним
соц.внеском), супровід податкових перевірок, сплата до
бюджету відповідних податків (ЕСВ, ПДФО, податку на
прибуток, ПДВ, земельного податку, оренди землі, оплата
постачальникам за продукцію тощо)
• складання та здавання до податкових органів декларації по
землі (оренда землі), земельного податку, сплата та звірки з
податковими органами з податків, реєстрація підприємства та
становлення (оформлення) на облік як платник окремих видів
податків в інших податкових службах.
• супровід зміни виду діяльності на підприємстві (зміна довідок зі
статистики), зміна ставки ЄСВ.
• ведення ЗЕД – облік контрактів на ЗЕД, експорт облік
первинної документації видаткових, податкових накладних (для
обліку стаття 15.2 декларації з ПДВ облік податкового кредиту
для оперцій з експортом), витяг податкових накладних
видаткових накладних, облік 281 рахунки, звірки з транспортних
витрат, облік та списування втрати ваги при зважуванні,
формування та здавання до податкових органів валютної
декларації, виписка та облік інвойсів , TITLE (тайтлів), облік
звірки від брокерів, формування та здавання довідки про валютні
цінності на кінець кварталу, облік та перевірки ВМД
(електронного денклар , облік ПМД(попередньої ВМД), МД,
подання звітності до податкових інспекцій
• нарахування та виплата відпускних, лікарняних;
• ведення підприємства пов'язаного з нерухомістю, здавання в
оренду нерухомості, відображення у бух.обліку
• оформлення авансових платежів, облік розрахунків із
підзвітними особами, перевірка всіх необхідних документів, чеків,
квитанцій
• оформлення платіжних доручень у гривні та у валюті у клієнт
банку, робота з клієнт-банком (ПУМБ, ПІБ, ВТБ, Універсал
банк), операції з валютними платежами, депозитними
рахунками, взаємодія з банками, оформлення розрахункових
рахунків (у національній та у валюті ), зарплатного проекту
• складання звітності за бюджетом для відділу бюджетування
(факт, план на наступний місяць, рік), облік ДДС.
• робота в 1С бухгалтерії, версії 7,7, 8,1, 8,2 (володію) -
ТОВ УКР МЕТ оформлення первинної документації; витяг податкових,
видаткових накладних, робота з усіма рахунками бухобліку в т.ч.
01.07.2010г. – 31.03.12 ведення основних засобів, складання балансу, фін.звіт (кв.,
півріччя), складання звітів статистики (форма 1 опт, 1ПВ),
ведення податкового та бухгалтерського обліку, ведення
підприємства повністю, нарахування з/п співробітникам, з
урахуванням відрахування до фондів ( єдиний внесок, ндфл),
складання всіх необхідних звітів, а саме: податковий облік -
складання та здавання декларації ПДВ (бест звит, М.Є.ДОС),
декларації про прибуток, 1ДФ, здавання до пенсійного фонду
звітн. (за єдиним соц.внеском), супровід податкових перевірок,
подання документів на відшкодування ПДВ до податкових
інспекцій, маю досвід з пільговими операціями (оформлення
документації з бух.обліку);
• зустрічні перевірки на запити з податковою інспекцією, в нац.
валюті (гривневі) та валютні зустрічки
• маю досвід із пільговими операціями (оформлення документації
з бух.обліку) за ст. ХХ, підрозділу 2, п.23(15 за старим) ПКУ
• Ведення підприємства повністю (здача звітності до Пенсійного
фонду, податкової інспекції, складання декларації з прибутку,
ТОВ Доноблспецпостачзбут дек. ПДВ, ДФ, нарахування з.п. співробітникам, відпускні,
бухгалтер лікарняні, закриття місяця, квартал, рік, статистит. звіти (1
опт міс ., рік., 1 ПВ і т.д.), зустрічні перевірки відповідно до
07. 09. 2005р. - 01.07.2010р. запитів податкової інспекції, робота з первинною
документацією.
• робота з контролюванням залишків на складі сч.281, витрат
виробництва, взаєморозрахунки з контрагентами за рахунками
361 (купівля), 631 (з постачальниками), 3711 (за передоплатою),
681 (по получ. аванси від покуп.), 6852 (получ. . і оказ.послуг), 311
(ден. коштів) рахунками, ведення податкового та
бухгалтерського обліку
• підготовка документації до тендерів;
• аналіз фінансових результатів;
• ведення діловодства у повному обсязі;
• робота з безготівкового розрахунку.
• ведення та здавання звітності СПД , ПП на єдиному податку

Додаткова інформація:

- комунікабельна, цілеспрямована, енергійна, вміє переконати співрозмовника, виконавча,
стресостійка, пунктуальна;
- Навички роботи в команді, самостійно;
- Хороша працездатність протягом тривалого часу;
- Прагнення підвищення професійного рівня;
- швидке навчання;
- рівень володіння комп'ютером: досвідчений користувач (Word, Excel, 1C версія 7.7, 8.1,
8.2, 8,2 УПП );
- володіння мовами: російською, українською, англійською мовами ;
- маю дозвід зі складнимим формулами в google sheets, скаладння управлінської звітності

Мотивація: - зацікавлена ​у цікавій, стабільній, перспективній роботі у престижній
компанії з гарною заробітною платою.

Особиста інформація: одружена, двоє дітей, маю водійські права (категорія В, маю
авто, досвід водія 7 років)

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: