Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Ojekudo

Customer support representative

Рассматривает должности:
Customer support representative, Customer service manager, Оператор чата, Department chief, Analyst, PPC specialist, Dispatcher, Менеджер з підтримки клієнтів, Logistics specialist, Acquisitions manager
Возраст:
26 лет
Город:
Винница

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Tobias Ojekudo [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Mr
Adaptable and driven professional with strong communication and Vinnytsia, Ukraine
problem-solving skills. Seeking an opportunity to contribute in a
collaborative environment while continuing to grow personally and
professionally.

WORK EXPERIENCE SKILLS
Customer Service Representative Active Listening Communicative skills CRM
Dreamer(Amazon)
03/2022 - 05/2023, Remote High attention to details Amazon tools
Achievements/Tasks
Managed a high volumes of customer inquiries via phone, Brand Tone Awareness
email, and chat with professionalism and efficiency.
Accurately records of customer interactions and
transactions in CRM systems.
Stayed informed on company products, services, and
promotions to deliver informed assistance and drive
LANGUAGES
upselling opportunities. English-Native
Resolved complex customer issues with empathy and Full Professional Proficiency
critical thinking, leading to a 95% satisfaction rate and a
20% increase in customer retention.

Customer Care Assistant INTERESTS
Venucia Gaming Music Football Traveling
09/2023 - 11/2024, NY,USA
Games/Fun
Achievements/Tasks
Provided real-time support to gamers via chat, email, and
social media, resolving gameplay issues, account
problems, and technical glitches.
Fostered community engagement by answering forum
posts and moderating player discussions respectfully and
fairly.
Delivered personalized responses while maintaining
brand tone and empathy, boosting player satisfaction
and loyalty.
Handled billing inquiries, in-game purchases, and refund
requests, ensuring a smooth and transparent customer
experience.

EDUCATION
Doctor Of Medicine
Vinnytsia National Medical University
09/2018 - 06/2024, Vinnytsia, Ukraine

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: