Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Карина

Юрисконсульт

Возраст:
31 год
Город:
Запорожье

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Карина Шкатула
Спеціалізуюсь на договірному праві, зокрема у сфері орендних відносин. Маю досвід
підготовки, супроводу та внесення змін до договорів оренди, ведення юридичної документації,
а також ефективної взаємодії з контрагентами. Вільно працюю з LigaZakon, Вчасно та
M.E.Doc.

Освіта і кваліфікації
Особисті дані
бакалавр вер. 2011 - черв. 2015
Ім'я Запорізький Національний Університет, Запоріжжя
Карина Шкатула Спеціальність: Правознавство
Адреса
Запоріжжя спеціаліст вер. 2015 - черв. 2016
Номер телефону Запорізький Національний Університет, Запоріжжя
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Спеціальність: Правознавство
Email
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Досвід роботи
Дата народження
19-05-1994
Місце народження Помічник юрисконсульта груд. 2018 - бер. 2021
Запоріжжя ТОВ "ТРАНСФАРМ-ДНІПРО", Запоріжжя
Стать Моніторинг чинних договорів оренди та суборенди, контроль строків їх дії;
Жіноча Ведення бази даних за договорами оренди, оновлення та систематизація інформації;
Національність Реєстрація потужності оператора ринку харчової продукції;
українка Контроль за дотриманням мінімальної вартості місячної оренди 1 кв. м загальної площі
Сімейний стан нерухомого майна фізичних осіб;
не заміжня Ділове листування з контрагентами, держорганами, внутрішніми підрозділами;
Посвідчення водія Документообіг, діловодство, прийом і відправка кореспонденції;
так
Юрисконсульт бер. 2021 - лют. 2025
ТОВ "ТРАНСФАРМ-ДНІПРО", Запоріжжя
Організація та здійснення процесу погодження змін до умов договорів оренди/суборенди,
включаючи підготовку та оформлення додаткових угод.
Реєстрація, систематизація та зберігання підписаних документів у внутрішніх облікових
системах компанії.
Щомісячна підготовка супровідних документів, щодо орендної та комунальної плати.
Розрахунок і контроль орендної плати відповідно до умов договору та чинного
законодавства.Ведення офіційного листування з органами місцевого самоврядування з
метою отримання інформації про мінімальну орендну ставку для фізичних осіб, облік та
аналіз отриманих даних.
Робота з електронним цифровим підписом за допомогою програмного забезпечення
«Вчасно» та «M.E.Doc» — направлення договорів на підпис контрагентам, підпис внутрішніх
документів.
Підготовка повного пакета документів для укладення договорів оренди офісних приміщень
для забезпечення діяльності компанії.
Забезпечення реєстрації потужностей аптечних закладів у Держпродспоживслужбі,
включаючи підготовку заяв та супровідну документацію (у т.ч. онлайн, поштовим або
особистим способом).
Контроль за строками дії договорів оренди об'єктів комунальної власності, підготовка
документів для продовження дії договорів відповідно до чинного законодавства в умовах
воєнного стану.
Підготовка документів та участь у публічних аукціонах/тендерах, щодо оренди майна.
Підготовка повного пакета документів для участі у відкритих торгах та аукціонах у системі
Prozorro відповідно до вимог тендерної документації.
Моніторинг оголошень про оренду комунального та державного майна, аналіз умов участі.
Реєстрація та супровід участі в електронних аукціонах, подання тендерних пропозицій.
Взаємодія з організаторами торгів та забезпечення належного юридичного супроводу угод
після перемоги в торгах.
Взаємодія з внутрішніми підрозділами компанії з метою надання інформації на запити,
формування та передача необхідного пакету документів для подальшого використання в
офіційній кореспонденції із державними установами.

Продакт менеджер теп. час
Запоріжжя
Аналіз ринку
Дослідження попиту, трендів споживання, конкурентного середовища на ринку .
Формування асортиментної політики
Відбір продуктів для локального ринку, уподобання споживачів та цінову чутливість.
Закупівлі та переговори з постачальниками
Ціноутворення та фінансове планування
Розрахунок маржинальності, контроль собівартості, формування роздрібних і гуртових цін.
Логістика та постачання
Координація імпорту (документи, сертифікація, контроль термінів доставки).
Підготовка аналітики та звітності
Ведення регулярних звітів по обігу товарів, динаміці продажів, прогнозам попиту.
Проведення фотозвітів та контроль викладки продукції у торгових точках відповідно до
стандартів компанії (мерчандайзинг).
— Організація регулярного моніторингу викладки товарів;
— Фотофіксація наявності, асортименту, цінників

Навички

Робота з ЕЦП («Вчасно»,
«M.E.Doc»)

Ведення баз даних і
таблиць (Excel,
корпоративні)

володіння MS Office,
Google-документами,
електронн

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: