Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Олеся

Бухгалтер

Возраст: 45 лет
Город проживания: Киев
Готов работать: Удаленно
Возраст:
45 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Олеся Польовик Профіль

Відповідальний та організаційний фахівець з досвідом роботи в сфері
підбору персоналу, кадрового діловодства та бухгалтерського обліку.
Володію аналітичним мисленням, уважністю до деталей та вміння працювати
в режимі багатозадачності. Швидко навчаюсь, вмію прайцювати в команді та
ефективно організовувати власну роботу. Орієнтована на результат та
професійний розвиток.

Освіта
Особисті дані Банківська справа 2007 - 2012
Львівський банківський Університет
Олеся Польовик Магістр банківської справи

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Досвід роботи
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Бухгалтер лип 2024 - Нинішній
Женский Поїхали з нами, Київ
Ведення обліку господарської діяльності ФОП, 3 група, 5%, згідно з
чинним законодавством України;
Контроль та облік доходів від продажу туристичних послуг (авіаквитків,
Навички тури, готелі тощо);
Виписка рахунків, актів, контроль оплати клієнтами;
Microsoft Excel/ Google таблиці, Своєчасне формування та подання звітності (декларація платника
Microsoft Word / Google Docs, M.E. єдиного податку, звіт з ЄСВ);
Doc, 1C:Підприємство Контроль банківських операцій та виписок (рахунок ФОП, клієнт-банк);
Облік витрат, супровід документів, необхідних для підтвердження витрат;
Грамотне усне та письмове Консультації підприємця щодо змін у податковому законодавстві, що
мовлення, спілкування з клієнтами стосується діяльності;
та партнерами, уміння Співпраця з податковими органами, реагування на запити контролюючих
аргументовано пояснювати органів (у разі необхідності).
фінансові та податкові питання,
стресостійкість і дипломатичність Guest Relation квіт 2024 - черв 2024
Rixos Magawish, Єгипет, Хургада
Лідерські здібності: управління
командою, ініціативність, мотивація Зустріч туристів та надання інформації про послуги та правила дайвінг-
та навчання колег, прийняття центру;
відповідальності, здатність до Виписка на оплату чеків, на рецепції у готелі;
стратегічного мислення, Підготовка документів на дозвіл на виїзд у відкрите море на яхтах та
розв'язання конфліктів суднах компанії згідно з умовами контролю охорони готелю та
туристичної поліції;
Контроль особового складу персоналу та контроль підготовки в
Мова організації перед виїздом у море;
Контроль: чистоти судна, свіжої їжі та нопоїв, рушників, екіпірування та
Українська мова - рідна, вільне спорядження для моря.
володіння усною та письмовою Зустріч гостей після повернення з моря та опитування, як пройшла
мовою екскурсія, чи сподобалося туристам, чи не має скарг;
Складання графіка екскурсій на тиждень відповідно до програм
Російська мова - вільне володіння маршрутів за бажанням туристів та зупинок на островах. Складається
усною та письмовою мовою окремо для кожного судна, яхт, дайвінгу та серфінгу;
Підготовка звітності, щодо оплати на рецепції готелю та відгуків гостей.
Англійська мова - середній рівень (в
усній та письмовій формі), здатність
читати, писати, здатність ведення
переговорів з іноземними Guest Relation вер 2023 - бер 2024
партнерами. Stella Makadi Resort, Єгипет, Хургада

Виписка ордерів заказів по VIP категоріям (дні народження, повторні
гості, річниці весілля, гості які перебувають в готелі більше 21 ночі, та
інше);
Зустріч та проведення рекламного тура Ftrip;
Комунікація з гостями готелю, допомога туристам по різних питань
пов'заних з перебуванням та відпочинком в готелі та допомога у
вирішенні конфліктних ситуацій;
Написання звітів про опитування гостей про чистоту в номерах,
харчування, та загальне задоволення готелем;
Перевірка номерів на чистоту та написання звіту відповідно до вимог
готелю, перевірка обладнання та приладдя в номерах;
Відповідати на запити від гостей та керівництва ,відповіді на емейл -
листування з гостями та туристичними агентами.
Бронювання місць для гостей у ресторанах A La Cart.

Hotel Guide Assistant трав 2022 - серп 2023
Sun International, Єгипет, Хургада

Зранку на рецепції готелю, згідно ерайвелу, подзвонити гостям у номери,
запросити на сніданок та нагадати про зустріч з гідом;
Зібрати туристів по номерам кімнат згідно ерайвелу та розсадити гостей
у конференц-залі;
Після проведення зустрічі, допомогти гіду та гостям у заповненні анкет та
консультації і запис на екскурсії та інших питань стосовно відпочинку в
готелі;
Запис туристів на подорож до міста Хургада, організація трансферу.

Директор по персоналу трав 2020 - лют 2022
Herbion, Київ

Ведення у повному обсязі всіх кадрових процедур (прийом, звільнення,
переведення, ведення карток П-2 та оформлення особових справ
співробітників, розрахунок трудового стажу, ведення трудових книжок,
журнали реєстрації кадрових наказів, табеля обліку робочого часу,
графік відпусток)
Ведення штатного розкладу компанії;
Написання посадових інструкцій;
Консультація працівників з кадрових питань;
Звітність 1-ПВ (місячна, квартальна);
Оформлення листка непрацездатності, подання заявки до ФСС;
Внутрішній звіт про нарахування заробітної плати та обліку;
Формування організаційної структури та підготовка бюджету з персоналу;
Пошук та підбір персоналу;
Розміщення вакансій на пошукових сайтах;
Проведення телефонних розмов та співбесід.

Бухгалтер з первинної документації вер 2018 - квіт 2020
ТОВ АГТ ПЛЮС, Київ

Прийом, перевірка, обробка та систематизація первинної бухгалтерської
документації (рахунки, акти, накладні, договори);
Внесення данних в бухгалтерську программу (1 С: 8);
Контроль правильності оформлення документів згідно з чинним
законодавством;
Своєчасне відображення господарських операцій у бухгалтерському
обліку;
Робота з постачальниками та контрагентами: звірка взаєморозрахунків;
Підготовка внутрішніх звітів та передача документів в архів;
Ведення касових операцій (за потреби);
Надання допомоги головному бухгалтеру та участь у підготовці звітності.

Інспектор з кадрів трав 2016 - вер 2019
ТОВ Суши Хаус, Київ

Ведення у повному обсязі всіх кадрових процедур (прийом, звільнення,
переведення, ведення карток П-2 та оформлення особових справ
співробітників, розрахунок трудового стажу, ведення трудових книжок,
журнали реєстрації кадрових наказів, табеля обліку робочого часу,
графік відпусток)

Заступник директора трав 2010 - квіт 2016
ФОП, ател'е "Універсал", Київ

Координація роботи підрозділів підприємства;
Розробка та впровадження стратегічних планів та нових проектів;
Контроль за виконанням планів та завдань;
Ведення звітності та аналізу результатів роботи;
Складання бюджету компаніїї, облік доходів і витрат, нарахування
заробітної плати персоналу.
Вирішення кофліктних ситуацій та спорів, контроль замовлень: якість,
термін виконання та доставки, та інші питання стосовно заказів, клієнтів
та співробітників.

Курси

Головний бухгалтер ТОВ, ФОП 2019

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: