Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Юлія

Менеджер з персоналу, діловод, секретар

Рассматривает должности:
Менеджер з персоналу, діловод, секретар, Регіональний менеджер, Адміністратор, Менеджер з закупівель
Город:
Житомир

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Андросович Юлія Іванівна
с. Сінгури вул. Єршова 9, тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
е-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Особисті дані:
Вік: 39 років

Освіта:
2003-2008рр. Житомирський державний технологічний університет
Факультет: Економіка та менеджмент
Спеціальність: Управління персоналом та економіка праці

Досвід роботи:

02.10.2017 по сьогоднішній день секретар директора ліцею:
• прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
• оформлення наказів, розпоряджень;
• ведення кадрового діловодства;
• ведення військового обліку;
• виконання особистих доручень керівника.

01.08.2015- 02.10.2017 ПП “Артлайф” менеджер з персоналу:
• пошук та підбір персоналу;
• організація та проведення співбесід;
• ведення кадрової документації;
• формування довідок з місця роботи.

23.02.2014-21.07.2015рр. ПП «Український корпоративний одяг» посада менеджер з продажу
• активний пошук нових клієнтів;
• робота з клієнтською базою і підтримання її в актуальному стані;
• налагодження взаємовідносин з постійними клієнтами;
• підготовка документації;
• підписання договорів;
• проведення презентацій/зустрічі з клієнтами;
• проведення переговорів щодо замовлень;
• контроль дебіторської заборгованості і оплат;
• виконання планових показників.

11.08.2008-25.12.2009рр. АТЗТ “Україна” посада фахівець з методів розширення ринку збуту групи по роботі з важливими клієнтами
• реєстрація вхідної і вихідної документації;
• оброблення замовлення клієнта;
• контроль залишків на складі;
• підготовка замовлення на виробництво необхідної продукції;
• підготовка і контроль виконання замовлення;
• ведення первинної бухгалтерії;
• підготовка і контроль документообороту;
• логістичні операції по перевезенню продукції;
• робота з документами через електронну систему EDI

Досвід роботи з комп’ютером:
впевнений користувач MS Office (Word, Exсel), Internet, досвід роботи з програмою “1 С-Підприємство”, CorelDRAW, «M.E.Doc» .

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: