Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Ірина

Бухгалтер

Рассматривает должности:
Бухгалтер, Бухгалтер з первинної документації, Менеджер з продажу
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

Ірина Вікторівна

Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ціль: Заміщення вакантної посади бухгалтера.
Освіта:
01.09.2009р-31.01.2012р. Одеський інститут фінансів Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі, диплом бакалавра, спеціальність «Фінанси і кредит».
Досвід роботи:
Помічник бухгалтера
14 квітня 2005р-30 квітня 2010р, ТОВ «Статик», м.Одеса. (Імпорт 40)
01 липня 2010р-01 лютого 2011р, ТОВ «СТЕНТОР»,м.Одеса. (Імпорт 40)
05 березня 2011р - 10 квітня 2018р, ТОВ «ІтераТрейд» м.Одеса. (Імпорт 40)
10 січня 2019р -15 травня 2021р (ведення ФОП 3 група, IT)
15 травня 2021р – 01 травня 2025р (ТОВ «Глобалтракс», перевезення)
Функціональні обов’язки:
– виставлення рахунків клієнтам; акти звірки, податкові накладні ( реєстрація податкових накладних)
– укладання договорів.
– здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк; оплата рахунків, виплата заробітної плати та податків із заробітної плати, подання заявки на купівлю валюти.
– контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
– податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
– контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
– взаємодія з податковими органами,
– підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
- заповнення товаротранспортних документів (ТТН)
Досвід роботи:
Помічник брокера ЗЕД.
-підготовка пакетів документів під декларації.
-укладення договорів (ОМТП, Євротермінал, ТГТ, лінії).
-оформлення картки акредитації.
Досвід роботи:
Фізчна Особа-Підприємець з 2019року
69.20 Діяльність у сфері бухгалтерського обліку й аудиту; консультування з питань інформатизації.
- ведення ФОП ( 3 група) сплата податків, складання звітів, рахунки та акти з контрагентами, зовнішньоекономічна діяльність в ІТ, заповнення книги доходів.
-ведення ТОВ
Професійні навички:
– володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія,BAS Медок.);
– володіння оргтехнікою: принтер, сканер, копіювальне обладнання;
– досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
– досвід роботи з контролюючими органами ;
– досвід проходження перевірок контролюючими органами;
– уміння працювати в системах “Банк-Клієнт”;
– досвід формування платіжних доручень і вимог;
– досвід підготовки та підписання контрактів;
– знання податкового законодавства;
– досвід ведення переговорів;
– уміння працювати в команді;
– навички ведення податкової звітності;
– знання мов: українська – рідна; російська – вільно володію.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: незаміжня.
Діти: немає.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: