- Файл
Лілія
Фінансовий директор
- Возраст:
- 50 лет
- Город проживания:
- Николаев
- Готов работать:
- Киев, Львов, Николаев, Одесса
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/14171653/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
ПІБ: Лісовська Лілія Анатоліївна
Тел. моб: [
Сімейний стан, діти: одружена, син
Освіта:
Вища: Миколаївська аграрна академія, економічний факультет. Диплом з відзнакою.
Спеціальність: аграрний менеджмент.
Кваліфікація: економіст-організатор сільськогосподарського виробництва.
Спеціальне: Міжнародний інститут бізнеса, м.Київ, курси з підготовки оцінювачів.
Кваліфікація: оцінювач нерухомості, обладнання, автотранспорту.
Трудова діяльність:
2024-2025р– фінансовий директор групи компаній «Фудмейкер»
(виробництво хлібо-булочних виробів, т.м.«Злата пічь», виробництво напівфабрикатів, т.м.«Добра вечеря», роздрібна торгівля продуктами харчування – більше100 магазинів). В групі 5 компаній, 34 ФОП.
• розробка фінансової політики, управління та координація фінансів;
• створення системи бюджетування компанії;
• оптимізація оподаткування;
• розробка та впровадження пропозицій щодо: покращення платоспроможності, оптимізації роботи групи компанії з метою економічної безпеки.
Результат: оптимальні показники оборотного капіталу групи компанії при раціональном використанні ресурсів на інвестиційні цілі.
2019-2020р, 2022-2024р - фінансовий консультант групи компаній «Біопел» - проект:
(переробка лісопродукції на целюлозну та паливну тріску; виготовлення брикетів; експорт готової продукції). В групі 4 компанії, більше 10 ФОП.
• проект з організації (написання, впровадження, підтримка) бізнес-процесів з об`єднанням всіх підрозділів на підприємстві
Мета: організація роботи групи компаній з оптимальними витратами для збільшення прибутку та забезпечення фінансовой безпеки.
Результат: прописані та впроваджені у всіх підрозділах бізнес-процеси; оптимізовані витрати по всім напрямкам; впроваджено процес розрахунку фін.результата кожної угоди – від планування до отримання результату; отримано фінансування в українських банках під мінімальну відсоткову ставку; впровадження схеми оптимізування оподаткування, розділено функціонал між підрозділами групи.
2015-2019р - фінансовий директор групи компаній «Прометей» (українскі компанії, нерезиденти):
(закупівля, реалізація, в т.ч експорт, с-г продукції; логістика - власний автотранспорт, елеваторне господарство - 18 лінійних елеваторів). У підпорядкуванні 3 підрозділи - фін.відділ, бухгалтерія, економічний відділ, програміст з оперативного обліку – 30люд. В групі 58укр.компаній та 4 нерезидента, більше 1000 люд.
(2021-2022р - заступник директора з економіки та фінансів (напрямок - сільське господарство: 20 тис.га землі, 5 господарств; в групі компаній «Прометей»)
(вирощування, зберігання, переробка, реалізація с-г продукції рослинництва, експорт)
• робота по управлінню та координації фінансів, згідно цілей компанії; визначення джерел фінансування
• аналіз, оцінка та мінімізація економичних та фінансових ризиків;
• взаємодія з кредитними (фінансовими) організаціями: залучення, отримання та супровід кредитних коштів (в т.ч. іноземне фінансування); розміщення вільних коштів; операції з цінними паперами;
• робота с міжнародними аудиторськими, оціночними и консалтинговими компаніями;
• аналіз фінансово-економичного стану компанії; розробка пропозицій з:
забеспечення платоспроможності, попередження утворення товарно-матеріальных цінностей, що не використовуються, та простроченої дебіторської заборгованості; збільшення прибутку, зниження витрат виробництва та при реалізації продукції; зміцнення фінансової дисципліни.
• бізнес-планування, бюджетування, контроль за відхиленням від принятих планів та бюджетів, пропозиції та вжиття заходів у зв`язку зі змінами;
• розробка стандартів фінансового обліку (зовнішнього та внутрішнього) та взаємозв`язків з бухгалтерським обліком; визначення податкової політики, оптимізація оподаткування;
• написання та впровадження положень роботи компанії.
Результат: створено фін.відділ (8 люд) та налаштована фінансова робота на підприємстві; впроваджена система бюджетування та контролю за його дотриманням; залучено та обслуговується укр. та іноземне фінансування; реорганізована система бухгалтерського и оперативного (он-лайн режим) обліку (18 люд) ; впроваджено процес розрахунку фін.результата кожної угоди – від планування до отримання результату, що привело до збільшення прибутку; оптимізовано роботу з ПДВ в групі компаній; прописано и впроваджено ряд бізнес-процесів; щорічне зростання виручки та прибутковості компанії склав від 50 до 100% щорічно.
2014 – 2015р – заступник директора з економіки та фінансів. Група виробничих підприємств «Євгройл»:
(альтернативна енергетика, переробка олійних культур, експорт олії та макухи).
• проект побудови єдиної фінансово-економічної системи для різних видів діяльності, пов`язаних територіально.
Ціль: збільшення доходів.
2012-2014р - керівник фінансово-економічної служби ПАТ «Севморзавод» (група підприємств):
(будівництво та ремонт кораблів, ЗЕД, експорт материалів и обладнання). У підпорядкуванні 3 підрозділи – фінансово-економичний відділ, бухгалтерія, відділ з праці - 25 люд. В групі - 4 підприємства.
• економічний аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства з метою виявлення внутрішніх резервів, усунення втрат та непродуктивных витрат;
• розрахунок економічної эфективності замовлень та контроль собівартості; розробка та контроль системи ціноутворення;
• оптимізація оподаткування;
• оптимізація фінансових потоків;
• переведення всіх подрозділів компанії на ведення оперативного та бухгалтерського обліку в единій системі «1С-8. УТП»
2008-2012р – фінансист проектів «М.Груп» керуючій компанії «21 век» (група підприємств):
(будівництво об`єктів, становлення та розвиток бізнесу на цих об`єктах, доведення до продажу).
• контроль собівартості будівництва, модернізації згідно з кошторисами (житловий комплекс «Сонячний», плавготель «Баккара», санаторій «Сакі»);
• розрахунок економічної ефективності кожного вида діяльності та об`екта; побудова обліку та економіки для ефективної работи; фінансово-економичний аналіз;
• розробка та впровадження оперативного обліку на об`єктах на основі діючого бух.обліку (тех.завдання програмісту, контроль виконання, впровадження на робочих місцях).
2005-2008р - заступник директора з економіки, виконавчий директор ТОВ «Миколаївська аграрна компанія»:
(вирощування, зберігання, переробка, реалізація с-г продукції рослинництва, експорт). У підпорядкуванні понад 30 люд.
• бізнес-планування та аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства, в т.ч. по кожнії культурі від посіву до реалізації; побудова роботи до отримання кінцевого результату;
• розробка та організація системи отримання бюджетних дотацій;
• робота з банками: оформлення кредитів, гарантій для відсрочення платежів продавцям в сезонний період роботи;
• розробка та організація систем закупівлі тмц, реалізації с-г продукції, проведення переговорів та укладання договорів;
Додаткова інформація:
• впевнений користувач ПК: пакет програм «Microsoft Office», «1С:8» та інші
• права категорії В, особисте авто.
Похожие кандидаты
-
Фінансовий директор
Киев -
Управлінській облік, бухгалтер у заклад
20000 грн, Одесса, Удаленно -
Операційний директор
Киев -
Фінансовий директор
60000 грн, Киев -
Начальник управління податкового обліку
Киев, Ирпень , еще 3 города -
Аналітик
Ивано-Франковск, Львов