Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Дмитро

CRM-менеджер

Рассматривает должности:
CRM-менеджер, Email marketing manager, Менеджер email-маркетинга, Retention-менеджер, Manager CRM of Loyalty programs, Маркетолог, Менеджер програми лояльності, Менеджер партнерської програми
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
31 год
Город проживания:
Полтава
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер СRM та програми лояльності

с 06.2023 по наст. время (2 года 2 месяца)
Аптека Доброго Дня, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- Впровадження та інтеграція CRM-системи (Onebox): тестування, налаштування, запуск промо-конструктора.
- Планування й реалізація кампаній на залучення, утримання та реактивацію клієнтських сегментів.
- Автоматизовані розсилки через Viber-бота, Viber, SMS, Telegram-бота, Email — включаючи таргетовані ланцюжки повідомлень.
- Сегментація клієнтської бази за RFM, LTV, ціновою чутливістю. Побудова стратегій для роботи з різними аудиторіями.
- Створення та запуск промо-акцій, підтримка прямих маркетингових кампаній через CRM-канали.
- Аналітика ефективності кампаній та розсилок: open rate, CTR, CV, retention, churn, ARPU, LTV, NPS, аналітика ефективності програм лояльності.
- Запуск і розвиток партнерських маркетингових програм, сегментація за товарними групами.
- Супровід програм лояльності “Fishka”, «Піклування», «1 соціальна знижка»: запуск бонусних промо, апгрейд пропозицій
- Ведення документообігу, річне та місячне планування бюджету, взаєморозрахунки з партнерами

Досягнення:
• Запуск нової CRM з нуля: від інтеграції до промо-конструктора за 60 днів
• Створення мультиканальних автоматизованих кампаній, що збільшили середній чек на 15%
• Оновлення програми лояльності, що сприяло зростанню активних користувачів на 30%

CRM-менеджер

с 09.2022 по 02.2023 (5 месяцев)
Auchan Україна, Київ (Роздрібна торгівля)

Тимчасова проектна діяльність:
- Розробка та запуск нових цифрових каналів комунікації (Viber Bot & Telegram Bot “Auchan UA bot”) — повний цикл: функціонал, техзавдання, тестування, запуск.
- Налаштування та оптимізація CRM (Salesforce Marketing Cloud) для реалізації багатоканальних кампаній (залучення, утримання, активація клієнтів).
- Автоматизація комунікацій: запуск кампаній через Email, SMS, Viber, Push; побудова ланцюгів повідомлень залежно від етапу життєвого циклу клієнта.
- Створення promo-механік, запуск тригерних сценаріїв, сегментація клієнтської бази.
- Планування стратегії комунікації: промо-календар, технічна реалізація акцій, розсилок і розіграшів.
- Аналітика та регулярна звітність: оцінка ефективності кампаній (open rate, CTR, CV, retention, ARPU, LTV, NPS, середній чек, частота покупок)
- Розробка стратегії розвитку ботів у 2023 році, забезпечення приросту підписників та залучення ЦА.

Досягнення:
• Впроваджено Viber & Telegram бот “Auchan UA bot” — з нуля до продуктивної версії.
• Побудовано ефективну CRM-архітектуру кампаній із повним контролем показників ефективності.
• Створено промо-стратегію з автоматизованими тригерами, що підвищила середню частоту покупок на 18%.

CRM-маркетолог / Email-маркетолог

с 01.2022 по 08.2022 (7 месяцев)
CreditKasa, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Створення та запуск мультиканальних кампаній: Viber, Email, Push, SMS — з метою утримання, реактивації клієнтів і підтримки продажів.
- Налаштування та автоматизація CRM-систем, побудова клієнтських сегментів, формування серій листів і повідомлень залежно від маркетингових цілей.
- Взаємодія з кросфункціональними командами (Sales, IT, дизайн), формування технічних завдань.
- Розробка та технічна реалізація промо-кампаній, розіграшів, CRM-підходів до просування.
- Планування, запуск та оптимізація A/B (спліт) тестування (контент, частота, дизайн, формат) — на основі гіпотез і аналізу результатів
- Управління базою клієнтів: сегментація, очищення, контроль актуальності.
- Автоматизація маркетингу протягом усього життєвого циклу клієнта, створення й оптимізація лендингів кампаній.
- Створення ефективного копірайтингу, що трансформується у конверсії відповідно до маркетингових задач.
- Партнерські тригерні розсилки (Київстар, Vodafone, Lifecell), супровід, звітність.
- Аналітика ефективності кампаній: retention rate, churn rate, activation/reactivation, open rate, click rate, conversion, ARPU, loyalty uplift, NPS, LTV.

Досягнення:
• Підвищено конверсію email-розсилок на 25% завдяки оптимізації контенту та A/B тестуванню.
• Успішне впровадження автоматизованих тригерних кампаній, що забезпечили приріст ARPU у ключових сегментах.
• Побудовано універсальну систему звітності для моніторингу результативності кампаній у розрізі каналів і сегментів.

Менеджер СRM та програм лояльності

с 10.2019 по 01.2022 (2 года 3 месяца)
NOVUS, Київ (Роздрібна торгівля)

- Впровадження та оптимізація CRM-систем (SAP Marketing Cloud) для побудови ефективної комунікації з клієнтами
- Розробка й автоматизація кампаній із залучення, утримання та активації клієнтів
- Системна аналітика: аналіз поведінки споживачів, ефективності маркетингових кампаній та розсилок з фокусом на показниках open rate, CTR, CVR, LTV, NPS, retention/churn rate тощо
- Побудова багатоканальної комунікації: SMS, Viber, Viber Bot (Corezoid), E-mail, Sender. Сегментування аудиторії (RFM, life stage, цінова чутливість, товарні уподобання)
- Розробка та реалізація акцій, програм лояльності, персоналізованих пропозицій. Постановка ТЗ для IT, дизайнерів, суміжних команд
- Створення та масштабування Viber-бота ("NOVUS асистент"): функціонал, ТЗ, тестування, запуск, адміністрування, запуск віртуальної клієнтської картки
- Проведення навчань для персоналу, запуск мотиваційних програм, забезпечення високого рівня обслуговування і досягнення KPI

Досягнення:
• Автоматизовано понад 50+ тригерних сценаріїв у CRM
• Підвищено open rate регулярних розсилок на 23% через оптимізацію сегментів та каналів
• Реалізовано запуск програми лояльності з персоналізованими бонусами, що збільшило середній чек на 17%
• Залучено понад 150 тис. підписників до Viber-бота з персоналізованими пропозиціями

Retention-менеджер

с 08.2016 по 09.2019 (3 года 1 месяц)
Датагруп, Volia, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- Аналіз показника Churn Rate, формування гіпотез, проведення A/B тестування, виявлення причин відтоку та міграції клієнтів, конкурентний аналіз телеком-ринку.
- Сегментування клієнтської бази, створення Customer Journey Map для процесів утримання клієнтів.
- Розробка та запуск акцій і промо-кампаній для реактивного/проактивного утримання та реактивації клієнтів, технічна реалізація в CRM та білінгових системах.
- Постановка технічних завдань ІТ-відділу та суміжним командам, розробка тарифних лінійок та регламентів.
- Проведення навчань і тренінгів для персоналу з нових та наявних інструментів утримання, розробка мотиваційних програм.
- Налаштування систем звітності та аналітики щодо ефективності кампаній, впливу на дохід, ARPU, retention/churn.
- Оцінка задоволеності клієнтів (iCsat, NPS), побудова аналітичних моделей для проактивного утримання (Churn Prediction, Welcome, Happy-call тощо).
- Запуск мультиканальних активностей: SMS, Viber, вихідні/вхідні дзвінки контакт-центру (СС), IVR.

Досягнення:
• Зменшення рівня відтоку клієнтів на 15% завдяки проактивним сценаріям утримання.
• Реалізовано понад 20 комплексних кампаній у CRM та білінговій системі.
• Підвищення задоволеності клієнтів за рахунок персоналізованих сценаріїв комунікації.
• Створено навчальні програми для понад 100 співробітників контакт-центру та співробітників центрів обслуговування.

Образование

НТУУ "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського"

Менеджменту та маркетингу, Київ
Высшее, с 2019 по 2021 (2 года)

PhD (аспірантура), промисловий маркетинг

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

ННЦ Інститут біології та медицини, Київ
Высшее, с 2016 по 2018 (2 года)

Магістр, біолог

Полтавський національний педагогічний університет ім. В.Г. Короленка

Природничих наук та менедженту, Полтава
Высшее, с 2012 по 2016 (4 года)

Бакалавр, біолог

Знания и навыки

  • Email-маркетинг
  • ESputnik
  • OneBox
  • Створення розсилок
  • Salesforce CRM Analytics
  • Адміністрування CRM
  • Ведення CRM
  • MS Excel
  • MS Word
  • Adobe Photoshop
  • MS PowerPoint
  • Пользователь ПК
  • Пользователь Internet
  • Google Analytics
  • MS Access
  • Умение анализировать
  • Google
  • Маркетинг
  • MS Visio
  • САПР
  • Adobe
  • Продажи
  • Stripo
  • Microsoft Word, Excel, Power Point, Google table, Access, Visio.
  • Розробка маркетингової стратегії
  • Розробка контент-стратегії
  • Налаштування таргетованої реклами
  • Проведення рекламних кампаній
  • Самостійне прийняття рішень
  • Digital-маркетинг
  • Тактичний маркетинг
  • Mailchimp
  • Уміння аналізувати
  • Canva
  • Креативність
  • Здатність до навчання
  • Стресостійкість
  • Комунікабельність
  • Активний продаж
  • Робота із запереченнями
  • Прямий продаж
  • Неконфліктність
  • Користувач 1С
  • Доброзичливість
  • FMCG-продаж
  • Холодний продаж
  • 1С:Підприємство
  • Адміністрування Salesforce
  • Stripe

Знание языков

  • Английский — выше среднего
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Стратегічно мислячий та орієнтований на результат CRM-фахівець з підтвердженим досвідом успішного впровадження та оптимізації програм лояльності, що сприяють суттєвому зростанню залученості та утримання клієнтів. Маю глибоке розуміння клієнтської поведінки та прагну використовувати дані для створення персоналізованих кампаній, які відгукуються цільовій аудиторії.

КЛЮЧОЇ НАВИЧКИ:
✓ CRM-експертиза: впровадження та налаштування CRM-систем (Salesforce, SAP) для оптимізації взаємодії з клієнтами та автоматизації маркетингових процесів.
✓ Розробка програм лояльності: створення й управління комплексними програмами лояльності, що стимулюють повторні покупки та підвищують пожиттєву цінність клієнтів.
✓ Сегментація та таргетинг: аналіз клієнтських даних для виявлення ключових сегментів і створення таргетованих кампаній з високою конверсією.
✓ Багатоканальний маркетинг: розробка та реалізація ефективних маркетингових кампаній через різні канали (email, Viber, SMS, push-сповіщення).
✓ Аналітика та оптимізація: відстеження й аналіз ключових показників ефективності для постійного вдосконалення маркетингових стратегій.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: