Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Дмитро

Директор представництва

Рассматривает должности:
Директор представництва, Генеральний директор
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 6 страниц.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

резюме на позицію: СEO / COO / head of sale ( b2b, в2с, e-com)

Ключові навички:

• Стратегія, фінанси, маркетинг, право
• Комплексне управління бізнесом
• Досвід антикризового управління
• Підвищення операційної ефективності
• Оптимізація бізнес-процесів з урахуванням KPI
• Ефективність переговірних процесів
• Мінімізація комерційних ризиків
• Створення систем національного дистриб'юторства
• Побудова ефективної структури
• Створення систем продаж B2B/B2C
• Розробка, впровадження, оптимізація бізнес-процесів
• Маркетингове забезпечення продажів
• Розробка, продаж, супровід франшиз
• Побудова та розвиток корпоративних продаж
• Розвиток та управління бізнесом в роздрібному каналі
• Створення та розвиток бізнесу E-commerce
• Формування бюджетів бізнесу
• Вміння ефективно діяти в умовах багатозадачності, системне мислення, розвинені навички управління та розвитку бізнесу
• Досвід управління ефективністю проектів, орієнтований на досягнення результату з урахуванням можливих ризиків
• Аналіз проблемних ситуацій та впровадження рішень, що забезпечують посилення ринкової позиції та зростання Компанії
• Особисті якості: енергійність, ініціативність, спрямованість на результат, активна лідерська позиція, порядність, відповідальність, самодисципліна.
• .

професійний досвід, Досягнення :

АЗС « KLO »
Директор Департаменту власного імпорту (Директор ООО “Expert Trade”)
12.2021 - н.ч.
Повне комплексне управління бізнесом (busines unit холдингу KLO)
• - Створення, організація, навчання, управління та оптимізація організаційної структури (, власна логістика, закупівлі, продажі, облік, виробництво).
• Разробка стратегії створення та оптимізації ТМ порфелю (імпорт, власне виробгництво, внутрішній ринок) в категоріях :
• - автоаксесуари
• - аварійна автогрупа
• - мобільні аксесуари
• - автохімія
• - автомасла
• - засоби для догляду за автомобілем
• - побутові товари
• - іграшки
• - IT, електроніка
• - товари для пікніка
• - супутні товари для АЗС (наклейки, батарейки, автолампи, фонари, брелоки, мультитули та інше)Организация ВЭД, Supply Chain ( Китай, Европа)
• Організація производства СТМ ( ТМ“Ecokraft”,”Fullfix”) у всіх товарних категоріях (Китай,Європа,Україна)
• Сворення портфелю, пошук і тестування нових продуктів
• Забеспечення магазинів при АЗС “КLO” (74 станції) категоріями товару non food
• Участь в асортиментних комитетах і тендерах на внутрішні закупки товару для АЗС “КLO”
• Створення товарної дистрибуції на ринку України в каналах :
- В2В / мережі АЗС ( WOG,OKKO,SOCAR,UPG,SHELL,MOTTO,БРСМ, ANP,AMIC,LUXWEN,AVANTAGE,MARSHALL,CHIPPO, УКРНАФТА,SUN OIL,MANGO,ELERON и тд)
- В2В / мережі рітейлу ( ЭПИЦЕНТР, МЕТРО, АШАН, NOVUS, LEROY MERLIN, НОВАЯ ЛИНИЯ, FOZZY, БАЗА АВТОЗВУКА, АТЛ, ВЕЛМАРТ, МЕГАМАРКЕТ, БУДМЕН, АТБ, VARUS і тд)
- В2G / комунальні, муніципальні підприємства, автопарки і тд.
- E-commerce
• - Побудова управлінської фінансової звітності
• - Розробка та впровадження товарної та фінансової аналітики для кожного клієнта
• - Управління власною логістикою підприємства
• - логістика для клієнтів B2B
• - логістика РЦ (напрямок логістичних послуг)
• - Управління власним виробництвом
• - Організація ефективної роботи РЦ

Основні досягнення:
• - Структурна реорганізація компанії, створення сильної та ефективної команди в закупівлях, продажах та логістиці.
• - Аудит зовнішньоекономічної діяльності, оптимізація ланцюга постачань.
• - Інновації у портфелі товарних марок, введення нових високопопитних товарів.
• - Розробка бізнес-проекту "Власне виробництво зимового омивача".
• - Розширення товарної матриці для ТОП-клієнтів, які забезпечують 80% обороту, на 30-50%.
• - Приведення понад 10 нових роздрібних мереж в якість партнерів.
• - Успішна участь у тендерах мереж АЗС та роздрібних мереж.
• - Впровадження аналітики запасів на складах РЦ (ABC-аналіз) та оборотності запасів у партнерських мережах.
• - Додавання нових брендів у сфері IT та електроніки до товарного портфелю.
• - Збільшення оборотності РЦ на 30%.
• - Кризовий менеджмент та забезпечення функціонування підприємства під час активних бойових дій (лютий-травень 2022).
• - Прибутковість підприємства (в валюті та гривні) за результатами господарської діяльності в 2022 році та першої половини 2023 року.

ТС «MEGASPORT»
ТОП-3 оператор ринку спортивного одягу/взуття в Україні ( 44 магазина ) megasport.ua
11.2017 – 09.2021
Директор роздрібної ТС
• - Стратегічне планування розвитку торгових точок (ТС).
• - Сформування та затвердження показників результативності (KPI).
• - Відкриття, перенесення, ребрендінг торгових точок (ТТ).
• - Розробка та впровадження роздрібних бізнес-процесів у продажах, обліку, логістиці, управлінні персоналом, просуванні, мерчендайзингу тощо.
• - Ефективне управління персоналом роздрібної мережі.
• - Підвищення операційної ефективності бізнесу.
• - Сформування та затвердження бюджетів (прибуток та збитки, готівковий потік).
• - Операційне управління роздрібною мережею.
• - Адміністрування та контроль податкового та бухгалтерського обліку в рамках роздрібного підприємства.
• - Розробка та впровадження рекламних та маркетингових заходів.
• - Розробка та впровадження програм лояльності.
• - Оптимізація категорійного менеджменту.
Формування товарного портфелю ТМ, оптимізація матриці товарів, розміщення сезонних замовлень за брендами.
• E-commerce (megasport.ua) - стратегія, аналіз та оптимізація каналів та методів просування.
• Моніторинг ринку E-commerce (сегмент одяг/взуття/спорт), вивчення конкурентів, визначення тенденцій та напрямків розвитку.
• Оптимізація структури трафіку (органічний, Google Ads, СРС, СРА, MMS, таргетована реклама FB/INST, Google My Business, пряма розсилка).
• Організація роботи каналу E-commerce - побудова процесів у продажах, логістиці, веб-маркетингу, обслуговуванні клієнтів, колл-центрі.
• Побудова процесів інтеграції офлайн-роздрібного та E-commerce каналів, створення концепції омніканальності продажів.
• Аналіз ефективності напрямку E-commerce та формування завдань щодо підвищення ключових KPI - відвідуваності, % конверсії, CPL, CTR, CPO, LTV, середнього чека тощо.
• Робота з аналітикою та застосунками - Google Ads, Google My Business, Google Tag Manager, Google Merchant, тощо.

Основні досягнення:
• - Впровадження бюджетування.
• - Впровадження електронного документообігу.
• - Оптимізація бізнес-процесів маркетингу, продажу та обслуговування.
• - Оптимізація схем оподаткування.
• - Оптимізація системи мотивації персоналу.

ООО «СПОРТМАСТЕР- Украина»
Лідер ринку товарів для спорту и активного відпочинку
06.2006 – 2016
Директор Департаменту дистрибуції ГК «Спортмастер» в Україні
• Побудова та розвиток національної дистрибуції та просування портфеля брендів (до 20 ТМ у різні періоди).
• Розробка та впровадження стратегічного та маркетингового планування бізнесу.
• Маркетингове планування розвитку бізнесу за портфелем брендів та каналами продажу.
• Розробка та впровадження перспективних бізнес-планів, постановка цілей та завдань для керівництва.
• Формування та затвердження бюджетів бізнесу (прибуток та збитки, готівковий потік) за каналами збуту, брендами та товарними категоріями з урахуванням стратегічних та фінансових пріоритетів.
• Забезпечення розвитку бізнесу в межах затвердженої стратегії - збільшення обороту та частки ринку.
• Управління бізнесом у каналах: франчайзингова роздрібна мережа (Спортландія, Columbia, Weekender, Footterra - загалом 55 магазинів), власна роздрібна мережа (концепції Columbia), оптова торгівля (понад 200 партнерів), електронна комерція (sportlandia.net.ua, http://www.columbia.ua/), корпоративні та проектні продажі.
• Управління власною роздрібною мережею ГК "СПОРТМАСТЕР" - концептуальні магазини Columbia.
• Створення та розвиток каналу "Корпоративні продажі" - екіпіровка спортивних клубів, банків, корпорацій, комерційних та державних організацій.
• Планування та здійснення закупівель товарного забезпечення для магазинів власної роздрібної мережі.
• Забезпечення фінансової безпеки бізнесу. Оптимізація оборотності планової дебіторської заборгованості, недопущення безнадійної дебіторської заборгованості.
• Ефективне управління оборотними активами бізнесу (оборотність та ліквідність товарних запасів).
• Управління операційною ефективністю бізнесу шляхом досягнення ключових показників (вартість, зростання, валовий прибуток, ROI, EBITDA тощо).
• Керівництво персоналом Департаменту (до 60 осіб) - відділ маркетингу, відділ розвитку, оптовий відділ, відділ супроводження, роздрібна торгівля.
• Технологізація та впровадження процесів проектних продаж (франчайзингові проекти) - промо/фінансова та маркетингова модель/підготовка та захист обґрунтування відкриття проекту/продаж проекту/етапи підготовки та запуску/супровід/розвиток.
• Оптимізація та стандартизація бізнес-процесів.

Основні досягнення:
• Відкриття та ефективне управління 55 роздрібними франчайзинговими проектами ГК "СПОРТМАСТЕР" у 4 форматах (Columbia, Weekender, Спортландія, Footterra).
• Розробка та впровадження системи забезпечувальних механізмів кредитних оптових операцій. Трьохсторонній проект ("Спортмастер" - "ПриватБанк" - франчайзи) забезпечення товарних кредитів франчайзи.
• Створення онлайн системи управління В2В бізнесом - "Клієнтський портал".
• Перехід на умови роботи за передоплатою 80% клієнтської бази оптового бізнесу ГК "СПОРТМАСТЕР" в Україні.
• Розробка та впровадження KPI та бонусної системи мотивації оптових клієнтів - підвищення управління та ефективності бізнесу.
• Розробка нових каналів збуту - онлайн продажі, DIY, корпоративні продажі.
• Досягнення бізнесом лідерських позицій на ринках франчайзингу (одяг/взуття/спорт) та В2В (спорт та активний відпочинок, одяг/взуття).
• Стандартизація та автоматизація основних бізнес-процесів у обліку та аналітиці бізнесу.
• Розробка та впровадження внутрішньої CRM системи.

08.2005 – 05.2006
Заступник директора Департаменту дистрибуції ГК "Спортмастер" в Україні
• Забезпечення дистрибуції портфеля брендів через всі канали збуту.
• Розробка та впровадження стратегій розвитку та технологій продажів.
• Формування стратегії та виконання планів відкриття магазинів франчайзингових торгових мереж.
• Управління власною роздрібною мережею ГК "СПОРТМАСТЕР" - концептуальні магазини Columbia.
• Керівництво персоналом Департаменту (до 50 осіб). Формування результативної команди.
• Формування та захист планів оптових операцій.
• Планування та контроль досягнення цільових комерційних показників (планів продажів, розвитку клієнтської бази, зростання торгових площ, повернення дебіторської заборгованості, маржинальності оптових операцій, оборотності товарних запасів тощо).
• Розробка мотиваційних програм для клієнтів з метою стимулювання рівня продажів та виконання договірних зобов'язань.
• Корекція товарного асортименту та цінової політики. Адаптація товарної матриці до українського ринку.

Основні досягнення:
• Відкриття 18 франчайзингових проектів в Україні.
• Збільшення кількості клієнтів на 20-25% щорічно.
• Зростання бізнесу на 30%-40% щорічно.
• Створення концепції продаж франшиз ГК "СПОРТМАСТЕР" в Україні.
• Адаптація мастер-франшиз ГК "СПОРТМАСТЕР" до українського ринку.

• Впровадження програм підтримки франчайзингового роздрібного бізнесу ГК "СПОРТМАСТЕР".
• Розробка та успішне впровадження єдиної багатокритеріальної системи бонусної мотивації для В2В клієнтів.

09.2002 – 08.2005
Начальник відділу оптових продажів
• Пошук нових клієнтів. Презентації, переговори.
• Побудова системи активних продаж.
• Організація роботи оптових клієнтів на Sales meeting.
• Управлінський облік оптових операцій.
• Оптимізація дебіторської заборгованості.
• Максимізація дистрибуції всіх брендів ТМ портфеля.
• Проектні продажі - обладнання професійних тренажерних залів.
• Створення каналу корпоративних продаж.
• Розробка системи продаж франчайзингових проектів.

Основні досягнення:
• Увеличение клиентской базы на 50%.
• Дистрибуция во всех областях Украины
• перевод на предоплату 30% клиентской базы. Увеличение объёмов продаж в 5 раз.
• Возврат крупных сумм проблемной ДЗ.
• Вывод на рынок Украины франчайзинговых проектов «Сolumbia», «Спортландия»

ООО «ПРЕСТИЖ-СПОРТ», УкраЇна
Дистриб’ютор ТМ «РUMA», «НAMMER», «JOSS»
01.1999 – 09.2002
СEO
• Стратегія розвитку, бізнес-планування, бюджет Операційного Рівня.
• Організація імпорту товару до України.
• Організація роботи оптових клієнтів.
• Забезпечення безпеки бізнесу.
• Взаємодія з господарськими структурами.
• Керівництво персоналом компанії (10 осіб).
• Побудова всіх бізнес-процесів (продажі, облік, логістика, персонал, просування, розвиток)

Основні досягнення:
• Побудова бізнес-процесів з нуля.
• Укладання контракту з Федерацією хокею України на екіпіровку Національної збірної команди України.
• Щорічний зріст бізнесу на 30-50%.

ООО «Транс- Україна інтерспорт», дистриб'ютор ТМ «РUMA» в Україні
09.1996 - 12.1998
Старший менеджер по продажам
• Холодний пошук клієнтів, первинне формування оптової клієнтської бази та її розвиток.
• Відкриття першого магазину "PUMA" в Україні у місті Київ.
• Побудова каналу збуту Team sport (корпоративні продажі - екіпіровка спортивних клубів).
• Організація замовлень сезонних колекцій (зустрічі з продажами), організація імпорту товарів до України.
• Забезпечення безпеки оптових операцій.
• Розробка та впровадження маркетингових кампаній.

Основні досягнення:
• Створення відділу продаж з нуля.
• Побудова системи активних продаж.
• Створення дистрибуції з нуля у всіх областях України.
• Розробка та впровадження системи та матриці замовлень товару.
• Розробка та впровадження ланцюжка постачання (supply chain).
• Укладення контрактів на екіпіровку з 17 спортивними клубами, з них 10 з вищої ліги.
• Контракт з ФФУ. Екіпіровка Національної збірної.
• Щорічний приріст обороту на рівні 80-150%.

«INTERNATIONAL CONTEINER TRANSPORT» (ICT), німецька логістична компанія в Україні
1994-1996
Керівник комерційного відділу
• Пошук клієнтів
• Проведення переговорів
• Розробка комерційних умов
• Адміністрування контрактів

АГЕНТСТВО НЕРУХОМОСТІ, Директор агенства.
(брокерські контори на біржах "Десятинна" та КУБ) 1992-1994
• Підбір та організація роботи персоналу
• Формування баз даних об'єктів нерухомості
• Розробка та ведення договірної бази та документообігу
• Робота з клієнтами, проведення переглядів
• Супровід оформлення угод на біржах
• Забезпечення безпеки роботи агентства
освіта:
1989 - 1994 рр. — Київське Вище Військове Авіаційно-інженерне училище.
Автоматизовані системи управління. Спеціальність - Математика.
2002 - 2006 рр. — Міжнародний Соломонов Університет, Юридичний факультет, Магістр права.
2015 - 2019 рр. — Інститут Держави і Права імені В.М. Корецького при НАН України, Право, Аспірантура.
Тренінги:
• Майстер-клас Джека Траута - «Стратегічне позиціонування на ринках XXI століття».
• «Маркетингові стратегії за пріоритетними напрямами діяльності».
• «СПОРТМАСТЕР-Україна: Стратегічні цілі розвитку».
• «Формування концепції розвитку продажів».
• «Побудова системи продажу франшизи».
• «Мотивація персоналу. Стратегії, тактики, інструменти».
• «Побудова системи активних продажів».
• «Інструменти операційного маркетингу в роботі торгової точки».
• «Продажи на Amazon по модели PL», KORSHUN.PRO. AMAZON, INTENSIVE 3.0, мастер класс

особиста інформація:
Сімейний стан - одружений, двоє дітей.
Захоплення - спорт, книги, подорожі.
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») ( viber|telegram|whatsapp)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: