Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Захар

Technical, Customer Support Specialist, System Administrator, QA engineer

Возраст: 24 года
Город: Львов
Возраст:
24 года
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Захар Лосев
Тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Skype: Припинення дії 5 мая 2025 року

Короткий опис кваліфікації
Я є фахівцем з кібербезпеки, маю ступінь бакалавра (2019-2023) та магістра (2023-2024) Національного університету «Львівська політехніка». Я маю міцну базу знань в галузі ІТ, яку здобув, працюючи на різних посадах, зокрема контент-райтером в IT-Tutor, системним адміністратором в українській компанії та стажером з контролю якості в Nestlé Business Services.
Мої навички охоплюють широкий спектр мов програмування та технологій, включаючи Python, різні бази даних SQL (SQL Server, MySQL, PostgreSQL). Я маю практичний досвід роботи з AI-чатботами, такими як ChatGPT і Gemini, а також володію технічною документацією та звітуванням. Я знайомий з різними інструментами розробки та тестування. Моя технічна експертиза поширюється на різні операційні системи, мережеві технології та усунення несправностей апаратного забезпечення. Я добре володію розробкою коду, виправленням помилок, аналізом результатів тестування та оптимізацією контенту.

Навички
Мови програмування/Технології
• Python
• AI Chatbots
• Technical Documentation/Architecture Reports/Proposals/SRS
• Pen-Testing (OSINT)

RDBMS
• SQL Server/SQL/TSQL/Business Intelligence (DTS, OLAP)
• MS SQL Server 2000/2005/Analysis & Integration Services
• MySQL
• PostgreSQL
• Derby
• MS Access
• Interbase
Методології
• Pair Programming
• Test Driven, Feature Driven, Behavior Driven Development
Операційні Системи
• MS DOS
• Microsoft Windows 95/ 98/ 2000/ XP/ 2003 Server/ Vista
• Microsoft Windows 3.11
• Linux
Фреймворки
• Streamlit
• Flask
• FastAPI
• PyQt
• Tkinter
• MatPlotLib
• Asyncio
• Cryptography
Сервери додатків/веб-сервери
• JBoss
• Glassfish
• IBM WAS
• JRun
• Tomcat
• IIS
• Apache
Інструменти розробки
• Eclipse/MyEclipse & Plug-ins
• Visual Studio 6/.NET/.NET 2008 + Resharper
• Microsoft Visio
Інструменти тестування
• TestRail
• Selenium
• LoadRunner
• Jira
• Bugzilla
• SoapUI
• OWASP
• Invicti
Апаратне Забезпечення
• Network technologies
• Hardware over clocking
• Different technological device

Досвід / Освітня практика в галузі ІТ

ПрАТ Київстар
Опис проекту:
український оператор електронних комунікацій та найбільший платник податків у своїй галузі. Разом з основними телеком-продуктами компанія надає послуги FMC (конвергенція мобільного та фіксованого зв’язку), цифрові рішення — Big Data, індустріальний IoT, Clouds, мобільні фінансові сервіси, Open API Київстар відкритий телеком, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ та інші. Ці продукти компанія впроваджує як самостійно, так і в партнерстві.
Клієнт:
Українська компанія
Тривалість:
4 місяці
Роль:
Фахівець
Обов’язки:
▪ Оброблення вхідних та вихідних дзвінки від діючих та потенційних клієнтів
▪ Надавання консультації та інформації щодо послуг компанії
▪ Ведення базу даних клієнтів та здійснення їх обробки
Розмір команди:
10-20 учасника
Інструменти та технології:
загальні елементи управління, веб-сервіси, CRM системи

IT-Tutor
Опис проекту:
є платформою електронного навчання на основі штучного інтелекту, яка пропонує індивідуальні курси з технологій. Платформа адаптується до індивідуальних стилів і темпів навчання, надаючи зворотний зв'язок у режимі реального часу, індивідуальні вправи та персоналізовані рекомендації щодо навчання на основі прогресу користувача. Її мета — надати учням навички, необхідні для досягнення успіху в технологічній галузі, за допомогою ефективної та результативної освіти.
Клієнт:
Міжнародна компанія
Тривалість:
1 місяць
Роль:
Content Writer
Обов’язки:
• Написання текстів;
• Редагування та оптимізація контенту для максимального впливу на аудиторію;
• Розробка коду та виправлення помилок;
• Аналіз результатів тестування та підготовка звітів;
• Виконання завдань відповідно до робочого графіка.
Розмір команди:
1-10 учасника
Інструменти та технології:
Всі мови програмування, загальні елементи управління, веб-сервіси, чат-боти з штучним інтелектом (ChatGPT, Gemini)

Безіменна компанія
Опис проекту:
Компанія, про яку я не маю детальної інформації, але, на мою думку, вона займається незаконною діяльністю.
Клієнт:
Українська компанія
Тривалість:
1 місяць
Роль:
Системний адміністратор
Обов’язки:
• Надання допомоги колегам, якщо вони мають проблеми з апаратним/програмним забезпеченням;
• Моніторинг працездатності системи, програмного забезпечення тощо;
• Розробка коду та виправлення помилок;
• Виконання завдань відповідно до робочого графіка.
Розмір команди:
10-30 учасника
Інструменти та технології:
Python, загальні елементи управління, веб-сервіси

Nestle Business Services
Опис проекту:
Nestlé Business Services Lviv (NBS Lviv) Надає глобальні послуги підрозділам Nestlé у понад 70 країнах Європи, Північної та Латинської Америки, Азії, Африки та Австралії. Компанія спеціалізується на різних процесах, включаючи бухгалтерські операції, моніторинг соціальних мереж, розробку веб-сайтів та управління контентом, підтримку користувачів ІТ, підтримку ланцюгів постачання, а також адміністрування даних про персонал та нарахування заробітної плати. Співробітники NBS Lviv отримують міжнародний досвід, практикують іноземні мови та здобувають нові знання завдяки співпраці з глобальними партнерами.
Клієнт:
Міжнародна компанія
Тривалість:
3 місяці
Роль:
QA Trainee
Обов’язки:
• Виявлення та опис помилок і дефектів;
• Взаємодія з розробниками та іншими членами команди;
• Розробка коду та виправлення помилок;
• Аналіз результатів тестування та підготовка звітів;
• Виконання завдань відповідно до робочого графіка.
Розмір команди:
10-20 учасники
Інструменти та технології:
Python, Java, загальні елементи управління, веб-сервіси, SQL Server/OLAP/DTS/RS

Мова
Англійська – Вільно

Українська - Рідна

Російська - Рідна

Освіта
Бакалавр
Національний Університет “Львівська Політехніка”
Кібербезпека
2019-2023

Магістр
Національний Університет “Львівська Політехніка”
Кібербезпека
2023-2024

Додаткова освіта (курси, тренінги, сертифікати)
Basic Cryptography and Programming with crypto API course

Хобі
Книги, Навчання грі на музичних інструментах, Програмування

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: