- PRO
Anastasiia
Support manager, 25 000 грн
- Рассматривает должности:
- Support manager, Менеджер з підтримки клієнтів
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 30 лет
- Город проживания:
- Кривой Рог
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/14271448/
Опыт работы
Менеджер з продажу
с 05.2025 по 06.2025
(1 месяц)
Бінотел, ТОВ (Телекомунікації, зв'язок)
Менеджер по роботі з клієнтами
с 01.2020 по 03.2024
(4 года 2 месяца)
Enko.ua, Кривий Ріг (Роздрібна торгівля)
Основні обов’язки:
- допомага клієнтам орієнтуватися в процесі розгляду претензій, забезпечуючи своєчасне вирішення питань і оптимальні результати.
- навчання молодших агентів у команді, обмін досвідом і найкращими практиками для підтримки їх професійного зростання та внеску в успіх агентства.
- аналіз портфоліо клієнтів для виявлення потенційних прогалин у охопленні та надання відповідних рекомендацій на основі індивідуальних потреб.
- впорядковані внутрішні процеси для підвищення ефективності та продуктивності в агентстві.
- поінформованість клієнтів про політику та процедури.
- швидке та ретельне вирішення проблеми з абонентом.
Ключові навички:
- Відмінна письмова комунікація (у т.ч. з використанням AI/ChatGPT)
- Стресостійкість, клієнтоорієнтованість, рішучість у вирішенні конфліктів
- Досвід роботи з CRM-системами ( Bitrix, 1С, Redmine) та інструментами автоматизації
- Уміння працювати в умовах багатозадачності та стислих термінів
- Самоорганізованість, аналітичне мислення, командна взаємодія
Образование
Криворізький Національний Університет
Екологія, Кривий Ріг
Высшее, с 2012 по 2017 (5 лет)
Знания и навыки
- Організованість
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Ведення документації
- Інвентаризація
- Ведення CRM
- Адміністрування офісу
- Управління командою
- Data management
- Працьовитість
- Стресостійкість
- Дисциплінованість
- Самостійне прийняття рішень
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — средний
- Русский — свободно
Дополнительная информация
Про мене:
Понад 3 роки досвіду у сфері клієнтської підтримки та продажів, включно з роботою в call-центрі, b2b-комунікаціях і ролі асистента керівника. Мала досвід роботи з англомовними клієнтами з Канади, тож комфортно почуваюся у міжнародному середовищі навіть із рівнем англійської B1.
Вмію чітко комунікувати, спокійно вирішувати складні ситуації з клієнтами, ефективно користуюсь цифровими інструментами (Google Workspace, CRM-системи, AI‑інструменти, зокрема ChatGPT). Швидко адаптуюсь до нових задач, відповідальна, самоорганізована та уважна до деталей. Люблю працювати з людьми й допомагати — це завжди було в центрі моєї роботи.
Моя мета:
Працювати в сучасній компанії, де зможу застосовувати досвід клієнтської підтримки, англійську мову та цифрові інструменти для побудови якісного сервісу. Мені цікаво розвиватись у сфері сапорту, підтримуючи клієнтів з турботою, швидкістю та ефективністю.
Для зв’язку використовуйте Telegram: https://t.me/choconasya
Похожие кандидаты
-
Chat Support Manager (чат-підтримка)
Удаленно -
Менеджер з технічної підтримки, інженер-розробник, архіваріус, діловод
Удаленно -
Customer service manager
Удаленно -
Інженер служби підтримки
Удаленно, Киев, Львов -
Інженер (технічна підтримка)
Удаленно, Днепр -
Customer support representative
Удаленно