Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Anastasiia

Support manager, 25 000 грн

Рассматривает должности:
Support manager, Менеджер з підтримки клієнтів
Вид занятости:
полная
Возраст:
30 лет
Город проживания:
Кривой Рог
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з продажу

с 05.2025 по 06.2025 (1 месяц)
Бінотел, ТОВ (Телекомунікації, зв'язок)

Менеджер по роботі з клієнтами

с 01.2020 по 03.2024 (4 года 2 месяца)
Enko.ua, Кривий Ріг (Роздрібна торгівля)

Основні обов’язки:
- допомага клієнтам орієнтуватися в процесі розгляду претензій, забезпечуючи своєчасне вирішення питань і оптимальні результати.
- навчання молодших агентів у команді, обмін досвідом і найкращими практиками для підтримки їх професійного зростання та внеску в успіх агентства.
- аналіз портфоліо клієнтів для виявлення потенційних прогалин у охопленні та надання відповідних рекомендацій на основі індивідуальних потреб.
- впорядковані внутрішні процеси для підвищення ефективності та продуктивності в агентстві.
- поінформованість клієнтів про політику та процедури.
- швидке та ретельне вирішення проблеми з абонентом.

Ключові навички:

- Відмінна письмова комунікація (у т.ч. з використанням AI/ChatGPT)
- Стресостійкість, клієнтоорієнтованість, рішучість у вирішенні конфліктів
- Досвід роботи з CRM-системами ( Bitrix, 1С, Redmine) та інструментами автоматизації
- Уміння працювати в умовах багатозадачності та стислих термінів
- Самоорганізованість, аналітичне мислення, командна взаємодія

Образование

Криворізький Національний Університет

Екологія, Кривий Ріг
Высшее, с 2012 по 2017 (5 лет)

Знания и навыки

  • Організованість
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Ведення документації
  • Інвентаризація
  • Ведення CRM
  • Адміністрування офісу
  • Управління командою
  • Data management
  • Працьовитість
  • Стресостійкість
  • Дисциплінованість
  • Самостійне прийняття рішень

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Про мене:
Понад 3 роки досвіду у сфері клієнтської підтримки та продажів, включно з роботою в call-центрі, b2b-комунікаціях і ролі асистента керівника. Мала досвід роботи з англомовними клієнтами з Канади, тож комфортно почуваюся у міжнародному середовищі навіть із рівнем англійської B1.

Вмію чітко комунікувати, спокійно вирішувати складні ситуації з клієнтами, ефективно користуюсь цифровими інструментами (Google Workspace, CRM-системи, AI‑інструменти, зокрема ChatGPT). Швидко адаптуюсь до нових задач, відповідальна, самоорганізована та уважна до деталей. Люблю працювати з людьми й допомагати — це завжди було в центрі моєї роботи.

Моя мета:
Працювати в сучасній компанії, де зможу застосовувати досвід клієнтської підтримки, англійську мову та цифрові інструменти для побудови якісного сервісу. Мені цікаво розвиватись у сфері сапорту, підтримуючи клієнтів з турботою, швидкістю та ефективністю.

Для зв’язку використовуйте Telegram: https://t.me/choconasya

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: