Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Наталія

Фахівець з публічних закупівель

Рассматривает должности:
Фахівець з публічних закупівель, Спеціаліст з тендерів
Возраст:
41 год
Город проживания:
Тростянец (Сумская обл.)
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

БЄЛІКОВА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

Дата народження: 30.11.1983
Місце проживання: м.Тростянець Сумської області
Сімейний стан: заміжня
Громадянство: України
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), +3809924012443
Електронна адреса: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта вища

Лебединське педагогічне училище ім.А.С.Макаренка (1999-2003)
Спеціальність: соціальна педагогіка
Кваліфікація: Соціальний педагог, вчитель німецької мови

Сумський державний педагогічний університет ім. А.С.Макаренка (2005-2010)
Спеціальність: українська мова та література
Кваліфікація: викладач української мови та літератури

Досвід роботи:

01.03.2025 – по теперішній час Управління будівництва, містобудування та архітектури
Тростянецької міської ради

Посада: Начальник відділу публічних закупівель

Посадові обов’язки:
- планування закупівель та формування річного плану закупівель в електронній системі закупівель;
- проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку;
- здійснення вибору процедури закупівлі;
- проведення закупівель без використання електронної системи закупівель;
- підготовка тендерної документації;
- проведення конкурентних процедур закупівель (е-каталог, відкриті торги з особливостями);
- забезпечення рівних умов для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі;
- забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом;
- підготовка договорів про закупівлю;
- ведення перемовин з питань закупівель;
- забезпечення оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог Закону;
- забезпечення надсилання в електронному вигляді до органу оскарження інформації, документів та матеріалів щодо проведення процедур закупівель у разі отримання запиту від органу оскарження;
- взаємодія з органами, що здійснюють контроль у сфері публічних закупівель під час виконання ними своїх функцій відповідно до законодавства;
- здійснення інших дій, передбачених Законом, розпорядчим рішенням замовника.

07.02.2022 – по 01.03.2025 Тростянецька міська рада Сумської області

Посада: начальник відділу публічних закупівель та договірної роботи апарату Тростянецької міської ради

Посадові обов’язки:
- планування закупівель та формування річного плану закупівель в електронній системі закупівель;
- проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку;
- здійснення вибору процедури закупівлі;
- проведення закупівель без використання електронної системи закупівель;
- підготовка тендерної документації;
- проведення конкурентних процедур закупівель (е-каталог, відкриті торги з особливостями);
- забезпечення рівних умов для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі;
- забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом;
- підготовка договорів про закупівлю;
- ведення перемовин з питань закупівель;
- забезпечення оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог Закону;
- забезпечення надсилання в електронному вигляді до органу оскарження інформації, документів та матеріалів щодо проведення процедур закупівель у разі отримання запиту від органу оскарження;
- взаємодія з органами, що здійснюють контроль у сфері публічних закупівель під час виконання ними своїх функцій відповідно до законодавства;
- здійснення інших дій, передбачених Законом, розпорядчим рішенням замовника.
19.04.2016-23.02.2021
Тростянецька районна державна адміністрація
Сумської області

Посада: державний реєстратор

Посадові обов’язки:
• Здійснення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
• формування та збереження архіву реєстраційних справ об’єктів нерухомого майна, юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

01.03.2011-19.04.2016 Служба у справах дітей Тростянецької районної державної адміністрації Сумської області

• Посада: головний спеціаліст

• Посадові обов’язки:
• ведення електронного обліку дітей-сиріт та дітей,
• позбавлених батьківського піклування;
• формування особових справ дітей-сиріт та дітей,
• позбавлених батьківського піклування;
• здійснення профілактичної роботи з дітьми, які
• вчинили правопорушення;
• представлення інтересів неповнолітніх в органах суду

01.09.2009-28.02.2011 Тростянецька спеціалізована школа №1

Посада: вчитель української мови та літератури

01.09.2005-01.09.2009 Ницахська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

Посада: вчитель німецької мови

21.01.2003-01.09.2005 Тростянецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
№4

Посада: вчитель німецької мови

Досягнення:

Під час роботи вчителем німецької мови стала фіналісткою конкурсу проєктів для молодих педагогів, в рамках якого на базі навчального закладу реалізувала проєкт щодо розвитку учнівського самоврядування.
Під час роботи на державній службі стала переможницею І (районного) та ІІ (обласного) етапів конкурсу «Кращий державний службовець»‚ учасницею ІІІ Всеукраїнського етапу конкурсу “Кращий державний службовець».
Під час роботи в органах місцевого самоврядування отримала грант на навчання на курсі «Фахівець з публічних закупівель» в Київській школі економіки та успішно закінчила його; завершила навчання на «Курсі англійської мови для державних службовців та посадових осіб ОМС» рівень А2, В1.

Додаткова інформація

- знання мов: німецька (середній рівень), англійська (початковий рівень) ;
- рівень володіння ПК: загальний (впевнено працюю з
програмами МС Оffiсе‚ сервісами Gооglе, в мережі Інтернет).
- наявність закордонного паспорта: так
- наявність водійського посвідчення: так (кат.В)

Особисті якості:

Комунікабельність, здатність ефективно працювати як індивідуально, так і в команді,
відповідальність, цілеспрямованість, витривалість, гнучкість, здатність до навчання та застосування набутих знань та навичок на практиці, творчий підхід та вміння вирішувати непрості завдання.

Професійні навички:

Ведення ділової документації, аналітична робота, робота з архівними документами, з базами даних та реєстрами, публічні виступи, спілкування з різними категоріями громадян.
Маю навички роботи у сфері публічних закупівель як з боку Замовника, так і Учасника.

Хобі

Історична реконструкція, туризм, читання, генеалогія.

Соціальна активність

Донорство крові та її компонентів.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: