Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Ольга

Контент-менеджер

Рассматривает должности:
Контент-менеджер, Асистент керівника, Секретар, Діловод, Викладач ПДР, Психолог, Поліграфолог
Возраст:
32 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ШАПОШНИК ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА
ДАТА НАРОДЖЕННЯ
04.01.1993

КОНТАКТИ
м. Київ , Солом'янський р-н , вул. М. Василенка
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

ОСВІТА
1. Університет економіки та права КРОК, юридичний факультет,
Спеціальність «Психологія»
бакалаврат:
вересень 2010 р. -червень 2014 р. ( денна форма навчання)
магістратура:
вересень 2014 р. - лютий 2016 р. (вечірня форма навчання)
2. Національний університет охорони здоров'я України імені П.Л. Шупика
Спеціалізація "Клінічна психологія"
3. Приватне акціонерне товариство «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна
Академія управління персоналом»
Курси підвищення кваліфікації за програмою «Застосування поліграфа в роботі з персоналом та
при проведенні розслідувань»
ДОСВІД РОБОТИ
1. Клінічний психолог
Лютий 2019 р. по теперішній час
Функціональні обов'язки:
1. Опитування пацієнта, вивчення медичної документації, аналіз скарг, інформації про
психологічний, соціальний, сімейний стан та іншу інформацію, що впливає на психологічне здоров’я
людини; оцінювання та інтерпретація отриманої інформації.
2. Виконання психодіагностики різних психічних процесів пацієнта: мислення, пам’яті, уваги,
інтелекту, емоційної сфери тощо.
3. Тестування пацієнтів за різними методиками та оцінювання динаміки психологічних порушень;
направлення на консультації до лікарів інших спеціальностей.
4. Аналіз результатів клініко-психологічних обстежень, діагностування психологічного стану
пацієнта; розробка, призначення та надання відповідної клініко-психологічної допомоги, зокрема у
складі мультидисциплінарної команди фахівців.
5. Виявлення умов та визначення можливостей для компенсації порушень з огляду на психологічні
процеси та властивості особистості пацієнта.
6. Розробка (спільно з лікуючим лікарем) психокорекційних програм з огляду на індивідуальні,
статеві та вікові особливості пацієнта.
7. Надання психологічних консультації в разі проблемних/конфліктних ситуацій: особистого
характеру та у медичному закладі.
8. Участь у проведенні психологічних тренінгів (активних групових занять), мета яких формувати
та відпрацьовувати навички, що сприяють розвитку особистості пацієнта.
9. Сприяння профорієнтації з огляду на побажання, здібності та ситуативні можливості пацієнтів.
10. Оцінювання ефективності проведених психологічних лікувальних та профілактичних заходів, а
також їх корегування.
11. Здійснення психопрофілактики професійного вигорання медичного та іншого персоналу
закладу.
12. Участь у розробці заходів психологічної реабілітації, зокрема в комплексній програмі у межах
загального реабілітаційного процесу.
13. Проведення консультацій з пацієнтами з використанням засобів дистанційного зв’язку.
14. Участь у фахових науково-дослідницьких роботах в установі у межах наданих повноважень у
психологічній експертизі та підготовці відповідних висновків.
15. Участь у санітарно-освітній роботі серед пацієнтів та їхніх родичів щодо зміцнення здоров’я та
профілактики захворювань, пропаганди здорового способу життя.
16. Оформлення медичної документації відповідно до встановлених правил і термінів.

2. Помічниця заступника директора державної установи
Жовтень 2017 р. по теперішній час
Функціональні обов'язки:
1. Планування та координація робочого графіку керівника (зустрічі, телефонні дзвінки тощо);
2. Контроль за своєчасним виконанням працівниками підприємства наказів та розпоряджень,
розробка методики такого контролю і ведення картки обліку виконання наказів, розпоряджень і
доручень керівника;
3. Технічне забезпечення діяльності керівника (замовлення транспорту, організація зустрічей,
переговорів);
4. Короткочасні службові відрядження за вказівкою керівника для вирішення окремих питань;
5. Супроводження керівника на зустрічах та у відрядженнях;
6. Участь в переговорах, ділових зустрічах, спеціальних прийомах; ведення протоколів та інших
необхідних документів за результатами зустрічей і переговорів;
7. За дорученням керівника узгодження або вирішення окремих питань з керівниками й
працівниками структурних підрозділів, контроль виконання ними окремих доручень і наказів керівника,
а також отримання від них необхідної інформації й матеріалів;
8. Організація діловодства, вивчення кореспонденції, що надійшла на ім'я керівника, у межах своєї
компетенції підготовка проектів відповідей або рішень;
9. Виконання інших обов’язків та доручень керівника в рамках своєї компетенції й спеціалізації на
додаткових окремих видах діяльності.
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ
 Володіння ПК на рівні впевненого користувача: досконале знання MS Office (Word, Excel,
Power Point, Wordpress).
 Знання систем розпізнавання тексту та автоматичного перекладу тексту.
 Знання оргтехніки.
 Робота з Інтернетом. Навички оперативного пошуку необхідної інформації і обробки. Уміння
користуватися гаджетами і соціальними мережами.
 Відмінні організаторські здібності.
 Висока культура спілкування та письма (досвід праці в сфері торгівлі та лекції по психології у
ВНЗ).
 Навички системного аналізу проблем.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
 Чесність, відповідальність, дисциплінованість, комунікабельність, пунктуальність,
ініціативність, врівноваженість.
 Вміння працювати в стислі терміни часу.
РЕКОМЕНДАЦІЇ
Рекомендації надаються по запиту.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
 Сімейний стан: незаміжня, дітей немає.
 Знання мов: українська - вільно, німецька- базово (з перекладачем та ChatGPT).

ОЧІКУВАННЯ ЩОДО ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ:
Повна зайнятість: 40. 000 ₴ +
Часткова зайнятість: 5. 000 ₴ - 20. 000 ₴

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: