- Файл
Наталія
Офіс-менеджер
- Возраст:
- 34 года
- Город:
- Луцк
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/14325100/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Про себе: Проактивна, цілеспрямована, організована. Основа моєї діяльності це – організація та оптимізація діяльності відділів, уміння працювати з статистичними та аналітичними завданнями, та найголовніше – вміння вирішувати проблеми шляхом підбору клієнтоорієнтованого рішення. Переконана, що усього можна навчитись і не існує нерозв`язних задач, вирішити можна будь-яке питання, зацікавлена в роботі на результат і розвиток.
МЕТА: Участь у конкурсі на посаду: офіс-менеджера, помічника керівника, адміністратора офісу.
ЦІЛЬ: Працювати у стабільній компанії, яка гарантує постійну роботу та вчасну оплату праці, можливість удосконалювати та розвивати набуті професійні вміння і навики.
Сімейний стан: Одружена
Адреса: Волинська обл., м. Луцьк.
Контакти: /066/871-75-13
Освіта:
2006-2011р. Волинський Національний університет ім. Лесі Українки, юридичний факультет, спеціальність «Правознавство»
1998-1999р. Луцький кооперативний технікум – діловод, оператор
комп’ютерного набору Word, Exel, Sharpoint.
Досвід роботи:
2023-2025 ТОВ «РУШ»
• Оформлення відряджень працівникам офісу та працівникам магазинів.
• Замовлення госптоварів для офісу, документальне переміщення в 1С8 на магазини.
• Робота у Sharpoint, створення таблиць, для збору та контролю інформації по корпоративних магазинах.
• Обробка документів (рахунків та актів в 1С8, створення авансових звітів по відрядженнях працівників, контроль за вчасним поверненням підзвітних документів по відрядженнях), ведення реєстрів, їх контроль та збереження.
2018 - 2022 ТзОВ «Волинська електротехнічна компанія» - секретар, в.о. інспектора з кадрів згідно наказу.
• Підготовка договорів діяльності підприємства, листування з клієнтами.
• Оформлення і облік призначень, звільнень та переведень, працівників за потребами підприємства, оформлення графіку відпусток, у тому числі нарахування відпустки, розрахунок днів невикористаної відпустки при звільненні;
• Ведення особових справ, реєстрація та оформлення трудових книг, підбір персоналу;
• Формування бази даних працівників, ведення штатного розкладу підприємства;
• Оформлення табелів робочого часу, листків непрацездатності, посвідчень про відрядження;
• Запис протоколів виробничих нарад керівника, участь у формуванні корпоративної культури компанії.
• Надання послуг адміністратора офісу: ведення діловодства, формування внутрішніх звітів по виробництву для керівника, пошук потрібної інформації у мережі, відправлення кореспондкнції.
2013-2015 АТ «ЗЛАТОБАНК» - Адміністратор;
2009-2013 Сільськогосподарське підприємство ТзОВ «ІДНА» - Секретар керівника
з веденням кадрового діловодства.
2001-2007 ТзОВ «ЛМК» Луцький м’ясо комбінат» Секретар-референт.
Другие резюме этого кандидата
Рассматривает должности: Адміністратор, Офіс-менеджер
Луцк
БОРТНІК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА Про себе: Проактивна, цілеспрямована, організована. Основа моєї діяльності це – організація та оптимізація діяльності відділів, уміння працювати з статистичними...
Похожие кандидаты
-
Помічник керівника
Луцк, Удаленно -
Адміністратор рецепції
Луцк -
Адміністратор рецепції
22000 грн, Луцк -
Помічник керівника
Луцк -
Секретар, помічник керівника
20000 грн, Луцк -
Офіс-менеджер
17000 грн, Луцк