Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Ярина

Менеджер з персоналу

Рассматривает должности:
Менеджер з персоналу, Помічник керівника, Офіс-менеджер, HR people partner
Возраст:
38 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме

Голуб Ярина Леонідівна
Дата народження: 09.11.1986 (38 років)
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Місце проживання: м. Київ, с.-ще Коцюбинське
Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта

Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
2008-2009
Адміністративний менеджмент (Магістр)
Сумський державний педагогічний університет ім. О.С.Макаренко
2003-2008
Педагогіка та методика середньої освіти. Історія та основи права"(Спеціаліст)

Досвід роботи
06.2020 -06.2025
Група компаній
Менеджер з персоналу з функціями адміністрування офісу:

• підбір персоналу на офісні посади (створення профілю посади, розміщення вакансій на сайтах з працевлаштування, аналіз резюме, первинний телефонний скринінг, співбесіда з кандидатом, складання оферу.)
• on-boarding та адаптація нових співробітників компанії.
• координування та контроль проходження випробовувального терміну співробітниками.
• допомога у веденні кадрового діловодства (кадрові накази, накази з ОД, адміністративно-господарські накази, прийом, переведення, звільнення, відпустки, інструкції, формування особистих справ співробітників,форма П-2)
• організація корпоративних заходів в компанії, свят та днів народження.
• планування графіку поїздок водіїв, їх координування та контроль.
• ведення первинного документообігу ( вхідна/вихідна кореспонденція , координування підписання документів)
• робота з кур'єрськими службами та поштою
• забезпечення та підтримка життєдіяльності офісу (замовлення канцелярії, води, пакувальних та витратних матеріалів, для безперебійної роботи офісу, моніторинг цін та постачальників, оформлення договорів )
• планування бюджету адміністративно-господарського відділу (тижневого, місячного, річного);
• організація та координування переїздів офісу

11.2018 – 06.2020
ТОВ «Колоринг», (виробництво)
Менеджер з персоналу, офіс-менеджер

• ведення ділового листування та телефонних переговорів;
• пошук та підбір персоналу (створення профілю посади, розміщення вакансій на сайтах з працевлаштування, аналіз резюме, первинний телефонний скринінг, співбесіда з кандидатом, on-boarding , адаптація)
• облік трудових книг, ведення особових справ працівників організації;
• первинна бухгалтерія (рахунки, заявки на витрати коштів, введення даних до 1С);
• організація відряджень по Україні та закордоном для керівництва та співробітників організації (пошук та бронювання квитків, готелів, оренда авто, страховок, відкриття віз, прорахунок добових, оформлення наказу та листів відрядження)
• організація та координування заходів компанії;
• формування наказів компанії (основна діяльність, кадрові накази, відрядження організації, відпустки)
• участь у плануванні бюджету кадрового та адміністративно-господарського відділів (місячного, річного)

08.2016 – 11.2018
ТОВ «Пак-Експо Лізинг», (виробництво)
Офіс-менеджер, помічник керівника

• ведення ділового листування та телефонних переговорів;
• первинна бухгалтерія (рахунки, довіреності, видаткові накладні, введення даних до 1С);
• організація відряджень по Україні та закордоном для керівництва (пошук та бронювання квитків, готелів, оренда авто, страховок, відкриття віз, прорахунок добових, оформлення наказу та листів відрядження)
• організація зустрічей керівника:
• вирішення особистих доручень керівника.
• організація та координування заходів компанії.
• життєзабезпечення офісу (закупівля канцтоварів, витратних матеріалів, продуктів в офіс тощо).
• взаємодія з відділами компанії бухгалтерія, виробництво, адміністративно-господарський відділ, транспортний відділ.
• пошук та підбір персоналу (розміщення вакансій на сайтах з працевлаштування, первинний телефонний скринінг, співбесіда з кандидатом).
• формування наказів компанії (основна діяльність, кадрові накази, відрядження організації, відпустки).
• планування бюджету адміністративно-господарського відділу (місячного, річного).

04.2013 - 07.2016
ТОВ «Галла Груп Україна», (реклама)
Офіс-менеджер

• ведення ділового листування та телефонних переговорів;
• введення поточної інформації до бази даних;
• оформлення договорів (додатків, фотозвітів);
• ;
• первинна бухгалтерія (рахунки, довіреності, видаткові накладні);
• робота з постачальниками;
• організація та координування презентацій;
• координування рекламної кампанії;
• ведення аккаунтів у соцмережах;
• закупівля канцтоварів та інших витратних матеріалів для життєзабезпечення офісу;
• контроль роботи принтерів, сканерів та іншої офісної техніки;
• бронювання авіа- та залізничних квитків;
координування та контроль роботи кур'єра, прибиральниці
Особисті якості
• Відповідальна
• Уважна до деталей
• Наполеглива
• Комунікабельна
• Доброзичлива
Додаткова інформація
• Знання мов – Українська, англійська (pre-intermediate)
• Сімейний стан– громадянський шлюб
• Діти - син

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: