Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Тарас

Менеджер з продажу нерухомості

Город проживания:
Львов
Готов работать:
Львов, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Taras Khalus

Phone number: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Key skills:
- Analytical state of mind.
- Strong problem solving and research skills.
- Good team player.
- High flexibility.
- Self-motivated.
- Languages: English (Intermediate), Russian (fluent), Ukrainian (native).
- Can deal with huge volume of data and meet the deadlines.

Experience

December 2018 – May 2025: Data Researcher, Data Curator, Veeva
Systems Inc (as a freelancer)
Main responsibilities:

- Data searching, verifying and collecting.
- Preparing and writing weekly and monthly reports.
- Conduction of regular meetings with management and team.

May 2016 – December 2018: Accounts Receivable Accountant, Nestle
Business Services centre Lviv
Key responsibilities:
- providing accounting services to the Nestle markets (Brazil, Argentina, Mexico):
posting the customer payments into the accounting system; refund money
processing.
- Development of the system of evaluation the Accounts Receivable processes
effectiveness (KPI system, GAP analysis), calculating the KPIs, analysis of the
problem process chunks and finding the ways for process improvement.
- Conduction of regular meetings with market side (the office of location
serviced), presentation of the team work results, KPIs trends, retrospective
analysis results for the last period.
- Preparing and writing weekly and monthly reports.
- Conduction knowledge transfer sessions for newcomers.

July 2011 – April 2016: Operator of information logistics, Distribution
company “Berta”
Main responsibilities:

- Checking and validation the packages of primary documents from vendors,
posting invoices into 1C system;
- Preparing the invoices for customers;
- Processing of cash documents;
- Preparation of management and logistic reports;
- Coordination of work processes between trade and logistic departments.

Education

2008 – 2011: Ukrainian National Forestry University, Lviv
Master’s degree In Accounting, Analysis and Audit.

2005 – 2008: Bolekhiv Forestry College
Junior Specialist, Accounting.

IT Skills
MS Office (Google sheets, Word, Exсel, Access, Power Point, Outlook);
1C: Enterprise, SAP; Cognos
Basic knowledges of HTML/CSS.
Personal
Hobbies: football (watching and playing), active rest (rock climbing, snowboarding,
biking, hiking), geography, music, movies, aerovideo filmed from drones.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: