- PRO
Олена
Менеджер по персоналу, 11 500 грн
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 34 года
- Город проживания:
- Каменка
- Готов работать:
- Киев, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, Facebook и Instagram.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1435332/
Опыт работы
Офіс-менеджер
с 12.2017 по 10.2018
(10 месяцев)
ТОВ "Молоко від Фермера", Київ (Розничная торговля)
Супровід внутрішнього документообігу:
⦁Робота в програмі 1С (відкриття рахунків, акти виконаних робіт, внесення нового контрпгента/договору).
⦁Складання наказів.
⦁Збір документів, що надаються на підпис керівнику.
⦁Формування щомісячної звітності.
⦁Забезпечення своєчасної взаємодії з контрагентами в рамках договірних відносин.
⦁Контроль отримання рахунків.
Виконання обов’язків напрямку HR:
⦁Моніторинг змін та актуалізація організаційної структури компанії.
⦁Розподіл поточних завдань співробітникам, згідно вказівок керівництва, та контроль їхнього виконання.
⦁Комунікація зі співробітниками щодо змін та нововведень в компанії
⦁Організація корпоративів.
Адміністрування корпоративних відряджень:
⦁Замовлення квитків.
⦁Бронювання готелів.
⦁Реєстрація документів.
Супровід маркетингових активностей щодо просування бренду компанії:
⦁Контроль проведення контрагентом рекламої компанії.
⦁Формування правильного сприйняття бренду клієнтами (впровадження корпоративної форми).
Забезпечення безперебійного функціонування офісу:
⦁Робота з офісною технікою (факс, принтер, ксерокс, сканер, міні-АТС).
⦁Організація прийому відвідувачів і їх супровід.
⦁Замовлення канцелярських і господарських приладдя і супутніх товарів
⦁Забезпечення співробітників компанії пропускними документами.
Помічник директора, офіс-менеджер
с 06.2015 по 10.2017
(2 года 4 месяца)
ТОВ "Ем Енд Кей Фінансовий Сервіс", Київ (Консультування з питань комерційної діяльності та управління. Юридичні і бухгалтерські послуги.)
Супровід внутрішнього документообігу:
⦁Робота з програмою Бітрікс.
⦁Робота в програмі 1С (відкриття рахунків, робота з актами виконаних робіт).
⦁Забезпечення своєчасної взаємодії з контрагентами в рамках договірних відносин.
⦁Ведення діловодства: прийом і облік вхідної та вихідної кореспонденції, факсів.
⦁Архівування документів, листів.
⦁Контроль отримання рахунків.
⦁Складання наказів.
Виконання обов’язків напрямку HR:
⦁Пошук і підбір персоналу.
⦁Моніторинг змін та актуалізація організаційної структури компанії.
⦁Розподіл поточних завдань співробітникам, згідно вказівок керівництва, та контроль їхнього виконання.
⦁Комунікація зі співробітниками щодо змін та нововведень в компанії.
⦁Актуалізація бази даних співробітників компанії.
⦁Організація корпоративів.
Адміністрування корпоративних відряджень:
⦁Замовлення квитків.
⦁Бронювання готелів.
⦁Реєстрація документів.
Забезпечення безперебійного функціонування офісу:
⦁Робота з офісною технікою (факс, принтер, ксерокс, сканер, міні-АТС).
⦁Організація прийому відвідувачів і їх супровід.
⦁Замовлення канцелярських і господарських приладдя і супутніх товарів
⦁Забезпечення співробітників компанії пропускними документами.
Офис-менеджер
с 10.2013 по 05.2015
(1 год 7 месяцев)
АН "Dives", Київ (Недвижимость)
Супровід внутрішнього документообігу:
⦁Забезпечення своєчасної взаємодії з контрагентами в рамках договірних відносин.
⦁Ведення діловодства: прийом і облік вхідної та вихідної кореспонденції, факсів.
Розміщення актуальних рекламних пропозицій АН.
Забезпечення безперебійного функціонування офісу:
⦁Робота з офісною технікою (факс, принтер, ксерокс, сканер, міні-АТС).
⦁Організація прийому відвідувачів і їх супровід.
⦁Замовлення канцелярських і господарських приладдя і супутніх товарів.
⦁Організація зустрічей, нарад.
Делопроизводитель
с 06.2013 по 08.2013
(2 месяца)
АФ ООО"Консалтинг Лтд", Київ (Консалтинг, бухгалтерия, аудит)
Супровід внутрішнього документообігу:
⦁Ведення клієнтської бази компанії.
⦁Забезпечення своєчасної взаємодії з контрагентами в рамках договірних відносин.
⦁Ведення діловодства: прийом і облік вхідної та вихідної кореспонденції, факсів.
Забезпечення безперебійного функціонування офісу:
⦁Робота з офісною технікою (факс, принтер, ксерокс, сканер, міні-АТС).
⦁Організація прийому відвідувачів і їх супровід.
⦁Замовлення канцелярських і господарських приладдя і супутніх товарів.
⦁Організація зустрічей, нарад.
Продавец-консультант
с 08.2012 по 11.2012
(3 месяца)
ООО "ОСТІН", Київ (Продажа товаров)
⦁Консультування покупців, допомога у виборі товару.
⦁Оформлення розрахунків з покупцями.
⦁Виконання плану продажів.
⦁Інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину.
⦁Забезпечення порядку в торговому залі.
⦁Викладка товару (мерчендайзинг).
Образование
КНЭУ, Киевский национальный экономический университет
Факультет экономики та управления, Киев
Высшее, с 2008 по 2014 (5 лет 5 месяцев)
Знания и навыки
- MS Excel
- Користувач ПК
- MS Office
- MS PowerPoint
- 1С
- Пользователь ПК
- Windows
- 1С:Бухгалтерія
- Бухгалтерський облік
- MS Project
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — продвинутый
- Английский — начинающий
- Польский — начинающий
Дополнительная информация
Дополнительное образования:Бакалавр психологии и педагогики.
Личные качества и достижения:Коммуникабельность, ответственность, высокая степень обучаемости. Педантичность, целеустремленность, оперативность, исполнительность, пунктуальность, самокритичность, взвешенность в принятии решений. Принимала участие во Всеукраинском конкурсе научных работ по экономике. Заняла 3 место.
Другие резюме этого кандидата
- PRO
12 500 грн
Киев, Удаленно
Высшее образование · Полная занятость
- Офіс-менеджер, «Молоко від фермера», 10 месяцев
- Помічник директора, офіс-менеджер, ТОВ "Ем Енд Кей Фінансовий Сервіс", 2 года 4 месяца
- PRO
11 000 грн
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Офіс-менеджер, ТОВ "Молоко від Фермера", 10 месяцев
- Помічник директора, офіс-менеджер, ТОВ "Ем Енд Кей Фінансовий Сервіс", 2 года 4 месяца
Похожие кандидаты
-
Рекрутер
30000 грн, Киев -
Рекрутер
Удаленно -
Рекрутер
Удаленно -
HR-менеджер
Удаленно -
Рекрутер
Киев -
Рекрутер
Удаленно