Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/14365606/

Помічник керівника

Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме

ПІБ: Шинякова Тетяна Сергіївна

Дата народження: 22.01.1999

Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Знання мов: українсько – вільно,

англійська – В1

Пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта: ХНУМ ім.І.П.Котляревського «актриса драматичного театру та кіно» магістр
2016-2022рр.

Досвід роботи:

● Помічник Project-менеджера міжнародного проекту
«Україно-німецький культурний міст» 2018-2019рр.
Обов’язки:

1. Підтримка Project Manager у керуванні ресурсами, бюджетом та
графіком проєкту.
2. Організація зустрічей, включаючи записи та розподіл завдань.

3. Комунікація з учасниками проєкту, вирішення конфліктів та
забезпечення взаєморозуміння між членами команди.
4. Моніторинг прогресу робіт та виявлення можливих ризиків.

5. Підтримка виконання завдань згідно з вимогами проєкту та
дедлайнами.
6. Підготовка звітів для керівництва та зацікавлених сторін щодо
прогресу проєкту.

● Помічник Project-менеджера міжнародного проекту «BANG! – Pop Up
Interventures» 2019р.
Обов’язки:

1. Підтримка Project Manager у керуванні ресурсами, бюджетом та
графіком проєкту.
2. Організація зустрічей, включаючи записи та розподіл завдань.
3. Комунікація з учасниками проєкту, вирішення конфліктів та
забезпечення взаєморозуміння між членами команди.
4. Моніторинг прогресу робіт та виявлення можливих ризиків. 5.
Підтримка виконання завдань згідно з вимогами проєкту та дедлайнами.
6. Підготовка звітів для керівництва та зацікавлених сторін щодо
прогресу проєкту.

● Помічник керівника міжнародного проєкту «About our cities» 2020р.
Обов’язки:

1. Організація та підтримка комунікації з учасниками проєкту з різних
країн та культур.
2. Допомога у плануванні та координації репетицій, вистав, та інших
подій, пов'язаних з проєктом.
3. Управління адміністративними завданнями, такими як бронювання
готелів, квитків, та іншої логістики.
4. Ведення документації щодо учасників проєкту, включаючи контракти,
візи, та інші необхідні документи.
5. Підтримка вирішення конфліктів та координація роботи між
міжнародними командами.
6. Забезпечення виконання бюджету та графіку проєкту, спільно з
керівником проєкту.
7. Підготовка матеріалів для звітів та презентацій про прогрес та
результати проєкту.

● Організатор івентів для міжнародних зустрічей з акторами німецького
театру Wheels
вересень 2018- серпень 2020рр.

Обов’язки:

1. Планування та координація всіх аспектів події, включаючи вибір місця
проведення, дати, теми, та програми.
2. Забезпечення логістичної підтримки, такої як бронювання готелів,
транспорту, та інших необхідних послуг для учасників та гостей. 3.
Комунікація з учасниками, спонсорами, партнерами та іншими
зацікавленими сторонами для забезпечення успішного проведення заходу.
4. Організація маркетингових та промоційних заходів для привертання
уваги до події та залучення аудиторії.
5. Керування бюджетом події та контроль витрат.
6. Підтримка вирішення потенційних проблем або конфліктів під час
проведення івенту.
7. Забезпечення високого рівня організації та виконання всіх обов'язків
згідно з міжнародними стандартами та вимогами.
● Координатор міжнародної театральної україно-польської Літньої
академії 2021р.
Обов’язки:

1. Планування та організація всіх аспектів академії, включаючи програму,
розклад, та локації проведення.
2. Координація роботи викладачів, тренерів та інших фахівців, які беруть
участь у проведенні академії.
3. Забезпечення логістичної підтримки для учасників академії,
включаючи проживання, харчування та транспорт.
4. Керування бюджетом академії та контроль витрат.
5. Комунікація з учасниками щодо реєстрації, умов та інших питань,
пов'язаних з участю у програмі.
6. Вирішення потенційних проблем або конфліктів, що виникають під час
проведення академії.
7. Забезпечення відповідності всіх дій та процесів стандартам та вимогам
академії.

● Режисерка роликів Ютуб-каналу в компації Greative Mind

вересень 2022- серпень 2023
Обов’язки:

1. Організація та керування процесом зйомки, включаючи роботу з
акторами, зйомочною групою, та локаціями.
3. Відповідальність за створення візуального стилю та атмосфери відеою.
4. Співпраця з іншими членами команди для забезпечення відповідності
графіку та бюджету проекту.
6. Моніторинг трендів та аналіз результатів відео для постійного
удосконалення контенту та залучення аудиторії.
7. Забезпечення дотримання всіх законних та етичних стандартів при
створенні відео контенту.

● Founder Personal Assistant

вересень 2023 - жовтень 2024

Обов’язки:

1. Організація та керування розкладом фаундера та його родини,
включаючи зустрічі, події та особисті обов'язки.
2. Управління особистими та сімейними фінансами, включаючи рахунки,
платежі та витрати.
3. Планування та координація подорожей, включаючи бронювання
готелів, квитків та літаків.
4. Забезпечення логістичної підтримки для фаундера та його родини,
включаючи покупки, доставку та обслуговування.
5. Допомога у вирішенні різних побутових та особистих питань,
включаючи організацію ремонтів та обслуговування техніки. 6.
Забезпечення конфіденційності та дотримання етичних стандартів у всіх
справах, пов'язаних з особистим життям фаундера та його родини. 7.
Виконання будь-яких інших завдань або проектів, які можуть виникнути у
зв'язку з потребами фаундера та його родини.

●​ Виконавчої директорки БФ «Місія Хансена в Україні» (поєднувала
функції особистої асистентки)

листопад 2024 – дотепер

Обов’язки:

1.​ Організаційна та адміністративна підтримка: ведення календаря, координація
поїздок, бронювання, підготовка та обробка документів, контроль
адміністративних завдань.
2.​ Комунікація та підготовка матеріалів: підготовка матеріалів для зустрічей,
презентацій.​
Документообіг та облік: реєстрація кореспонденції, підготовка документів для
підпису.
3.​ Підтримка команди фонду: комунікація з командою, організація подій, оперативне
інформування про поточні питання.
4.​ Організація заходів та подій: підготовка івентів, формування списків учасників,
координація логістики.
5.​ Робота з СММ та соцмережами: співпраця з командою для планування контенту,
підготовка постів, збір та координація фото-відеоматеріалів.
6.​ Функції особистої асистентки: допомога у плануванні особистих справ,
бронювання послуг, організація особистих зустрічей, закупівлі.
7.​ Виконання доручень: виконання адміністративних, організаційних та особистих
завдань, підготовка аналітичних довідок.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: